خرید عمده رول بستر مرغداری

خرید عمده رول بستر مرغداری چه مزایایی دارد و چرا همه بر آن تاکید دارند؟

به غیر از رول بستر که تیتر اصلی ما در این مطلب است، بسترهای دیگری نیز برای استفاده به عنوان کفپوش مرغداری وجود دارد.
از میان بسترهای سنتی و قدیمی مرغداری میتوان به خاک اره، ماسه و گندم اشاره کرد.
این بستر ها هرکدام به دلایلی می توانند خود تجمع کننده و عامل انتشار برخی باکتری ها و ویروس ها باشند.
همچنین با توجه به اینکه جوجه ها در روزهای اول به بسترها نوک می زنند، ماسه و خاک اره می توانند مشکل ساز شوند.
اما در میان تمامی بسترهای استفاده شده به عنوان کفپوش مرغداری موجود در بازار، رول بستر و انواع تایل توانسته اند با رعایت استانداردها و بهینه کردن شرایط ایمنی در جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف در مرغداری ها بسیار موثر و مفید باشند.

معروف ترین تولیدکننده رول بستر مرغداری در ایران

با توجه به مزایای ویژه ای که استفاده از رول بستر نسبت به بسترهای سنتی و قدیمی دارد، بستری پرطرفدار برای مرغداری ها به حساب می آید.
به همین دلیل است که کارخانه های مختلفی در ایران امروزه اقدام به تولید این بستر استاندارد می کنند.
شما در صورتی که قصد خرید رول بستر مرغداری را داشته باشید، باید دقت کنید تا این کار را از طریق معتبر ترین و بزرگ ترین تولید کنندگان داخلی انجام دهید.

در این کارخانه ها با توجه به رقابتی که برای ارائه کیفیت بهتر و برتر وجود دارد، رول بستر مرغداری با ویژگی های فوق العاده تولید می شود:

  • جذب مناسب رطوبت
  • وزن سبک رول بستر
  • قیمت بسیار مناسب
  • رول بستر با قدرت عایق بودن بالا
  • قابل دسترس در سراسر کشور

این ویژگی ها که در کارخانه بزرگترین تولیدکننده رول بستر مرغداری در ایران سرلوحه تولید محصول قرار گرفته است، شرایط مناسبی را برای صادرات رول بستر مرغداری فراهم کرده است.

معروف ترین تولیدکننده رول بستر مرغداری در ایران

 

فروش رول بستر مرغداری

همچنین قابل ذکر است که بدون شک، ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری را تنها از  کارخانه می توانید دریافت کنید.
زیرا در صورت ارتباط به صورت مستقیم با این تولید کننده، شما قادر خواهید بود تا بدون واسطه و دلال، رول بستر مرغداری را با بهترین قیمت خرید کنید.
مهم ترین مسئله هنگام خرید برای خریداران قیمت ارزان و کیفیت بالای محصولات است.
همین قیمت ارزان در کنار کیفیت بالا، عاملی مشوق در ترغیب فعالان این حوزه برای صادرات رول بستر مرغداری به کشورهای مختلف است.
شما می توانید با صادرات این محصول به کشورهایی مانند عراق و ترکیه که تقاضاهای زیادی دارند، معاملات و سودهای قابل توجهی از رول بستر داشته باشید.
همچنین جهت مشاوره و راهنمایی در امر خرید و فروش صادرات شما می توانید با مشاوران و یا نیرو های پشتیبان ما که شماره ی آن ها در پایین این مقاله درج شده است تماس حاصل نمایید مشاورین به صورت 12 ساعته پاسخگوی شما هستند و شما می توانید از مشاوره ی رایگان آن ها بهره ببرید.

فروش رول بستر مرغداری

قیمت خرید عمده رول بستر مرغداری

در طرح خرید عمده رول بستر مرغداری شما می توانید بدون محدودیت و در هر تناژی، رول بستر مرغداری را از بزرگ ترین تولید کنندگان ایرانی خریداری نمایید.
در این طرح، تناژ خریداری شده شما به صورت مستقیم در قیمت رول بستر مرغداری تاثیر گذار خواهد بود.
همچنین برای صادرات این محصول شما می توانید از طرح های ارائه شده تولید کنندگان برای خرید عمده رول بستر مرغداری برای صادرات استفاده کنید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز فروش رول بستر مرغداری، لیست قیمت رول بستر مرغداری، نحوه خرید عمده رول بستر و کسب اطلاعات دقیق و تکمیلی در خصوص طرح های مختلف فروش رول بستر مرغداری، با ما تماس بگیرید.