قیمت رول بستر مرغداری تهران اصفهان شیراز

یکی از مهم ترین ارکان در خرید و هم چنین بی ثبات ترین رکن قیمت محصول است. قیمت رول بستر مرغداری نیز خارج از این بحث نیست و قیمت روزانه ی آن مدام در حال تغییر است اما شایسته است که با افتخار خدمتتان اعلام کنیم شرکت صنعت مرغ در همه ی شرایط تغییرات بازار و قیمت محصولات همواره ارائه کننده بهترین و ارزان ترین قیمت تجهیزات مرغداری موجود در بازار بوده و در آینده نیز هست.
در ادامه با ما همراه باشید تا در انتهای مقاله با رضایت تمام خریدی موفق داشته باشید.

قیمت رول بستر مرغداری تهران

رول بستر مرغداری در بیشتر استان های کشور تولید و وارد بازار می گردد اما بزرگترین مرک پخش این محصول از طریق تهران صورت می گیرد و بزرگترین تولید کنندگان رول بستر دفتری جهت پخش این محصول به تمام کشور در تهران دارند

اما اگر شما می خواهید با قیمت مناسب از استانی که در آن زندگی می کنید رول بستر تهیه کنید کافیست با کارشناسان ما ارتباز گرفته و در فرم استان محل سکونت خود را وارد کنید تا این محصول از نزدیکترین کارخانه به شما برایتان ارسال گردد

بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مرغداری در ایران

امروزه مراکز تولیدی بسیاری هستند که تولیدکننده ی متنوع ترین محصولات پرورش طیور و سالن های مرغداری هستند.
در بین همه ی این مراکز امروز ما به سراغ تولیدکنندگان تجهیزات مرغداری و بستر پرورش طیور رفته ایم.
زیرا امروزه خرید و  فروش انواع کفپوش های مرغداری قابل توجه مرغداران و داروخانه های دامپزشکی و همچنین نمایندگی های فروش تجهیزات مرغداری قرار گرفته است.
علت این امر هم آن است که ماکیان ، جزء جانوران خونگرم هستند و می توانند درجه حرارتهای اندامهای درونی خود را یکسان نگهدارند.
اما این مکانیسم در حد متعارف درجه حرارت محیط کارایی دارد و طیور ، قادر به تنظیم درجه حرارت بدن خود در حرارت بیشتر یا کمتر از حد تحمل خود ، نیستند.
بنابراین ، نگهداری طیور در محیطی با درجه حرارت متعادل اهمیت بسیاری دارد.
سالنهای پرورش طیور با ایجاد محیط مناسب باعث تولید بیشتر آنها می گردد.
تجربه نشان داده است که هیچ وقت تولید و بهره کافی بدون جایگاه مناسب برای پرورش طیور امکان پذیر نیست.
البته منظور از جایگاه مناسب ، زیبایی و پر هزینه بودن آن نیست.
در گذشته سالنها را تنها به منظور محافظت طیور در برابر آفتاب و باران و جلوگیری از یخ زدن می ساختند ، اما امروزه احتیاجات محیطی طیور بیش از این است.
سالنی مناسب است که شرایط ایده آل را برای رشد بهتر طیور ، کاهش استرس ، افزایش تولید تخم مرغ ، نطفه داری تخم مرغهای جوجه کشی و تولید اقتصادی ایجاد کند.
و این امر تنها با ایجاد بستر و کفپوش مناسب سالن های مرغداری میسر است.

 

بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مرغداری در ایران

 

بهترین کفپوش سالن مرغداری

بهترین پوشش کف برای سالن های مرغداری از نظر صاحبان صنایع پرورش طیور با توجه به سلیقه و یا محیط و شرایطی که مرغداری در آن دایر شده است ممکن است متفاوت باشد.
اما به صورت مختصر و کلی توضیحات مختصری در رابطه با هر یک از انواع کفپوش های سالن های مرغداری می دهیم و در انتها انتخاب محصول جهت خرید را به عهده ی خودتان قرار می دهیم.

دسته بندی کفپوش های سالن مرغداری به چه صورت است؟

  • خاک اره و پوشال
  • اسلت پلاستیکی مرغداری
  • رول بستر مرغداری

از گذشته تا کنون استفاده از خاک اره و پوشال جهت پوشش کف امری مرسوم میان سالن های مرغداری بوده است و هنوز هم تعداد زیادی از سالن ها که به شیوه ی سنتی فعالیت می کنند رواج دارد و علتی که باعث شده است این محصول هنوز هم طرفداران خود را داشته باشد قیمت پایین آن است.

خاک اره و پوشال

اسلت مرغداری پلاستیکی ساخته شده از مواد اولیه مرغوب بوده و بسیار کاربردی هستند.
استفاده از این محصول علاوه بر سالن های مرغداری در دیگر مراکز از جمله کارخانجات، پست های برق و انبار ها رواج دارد.
این کفپوش از سطح زمین فاصله داشته و هوا را به خوبی از خود عبور می دهد و همچنین با توجه به رنگ های متفاوتی که در بازار فروش دارد به زیبا سازی محیط کمک شایانی می کند.
این محصول تا مدت های زیادی دوام می آورد و عمری طولانی دارد و همین امر نیز باعث قیمت نسبتا بالای آن نسبت به دیگر کفپوش ها است.

تایل پلاستیکی مرغداری

رول بستر ها شامل 2 نوع تک لایه و دو لایه است که کاغذ دو لایه مرغداری شامل یک لایه صاف و یک لایه کنگره دار یا چین دار میباشد که هوا را در خود ذخیره میکند و باعث ایجاد عایق سرما و گرما در کف سرد مرغداری ها میشود.
این محصول در مرغداری ها بعنوان عایق سرما و گرما استفاده می شود و کف سالن را پوشش میدهد.

مزایای استفاده از رول بستر را می دانید؟

استفاده از این کاغذ های دو لایه می تواند با محبوس کردن هوا در بین دو لایه عایق سرما و گرما ایجاد کرده و پرت انرژی را حدود زیادی کاهش دهد.
رول ها مانند پوشال گرد و غبار در سالن ایجاد نمیکند و بسیار تمیز و بهداشتی است و فرش کردن سالن با این کاغذ ها بسیار سریع و راحت انجام میگیرد و همچنین در کف سالن یک بستر نرم ایجاد میکند که مانند تشک عمل میکند.

ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری

خرید رول بستر مرغداری اصفهان

فروش رول کارتن برای بستر مرغداری ،بوقلمون ،بلدرچین و جوجه یکروزه گوشتی بهترین پوشش برای سالنهای پرورشی توسط مرکز تولیدی بادرام بستر در سراسر کشور انجام می پذیرد.
این شرکت عرضه کننده رول های مقوا در عرض های 110 و 120 و 150 و 160 سانت برای اولین بار در ایران در بسته بندی های کاملا بهداشتی،منحصر به فرد می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر مرغداری
شما می توانید تنها با تماس با شماره ای که در پایان مقاله درج شده است تماس بگیرید و به سادگی هرچه تمام تر خرید هر یک از کفپوش ها را به ثبت برسانید و از قیمت رول بستر مرغداری به سهولت با خبر شوید.

قیمت رول بستر مرغداری

ارزان ترین رول بستر مرغداری شیراز

قیمت رول بستر مرغداری نسبت به کارایی های این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و راندمان کاری را به شدت افزایش می دهد.
همچنین شایان ذکر است قیمت رول بستر مرغداری نسبت به قیمت اسلت مرغداری بسیار کمتر و ارزان تر است.
اما در مقایسه ی این محصول در مقایسه با سایر رول بستر های مرغداری موجود در بازار ارجحیت بخشیدن کیفیت محصول در مقایسه با قیمت ضرورت بیشتری دارد زیرا اهمیت جایگاه و بستر طیور موضوعی نیست که قابل نادیده گرفتن باشد.
شما می توانید هر یک از سوالات خود را در خصوص سالن های مرغداری و شرایط آن را با مشاورین ما در میان گذاشته و از مشاوره ی آن ها به طور رایگان بهره مند شوید.