خرید فروش رول بستر مرغداری

خرید فروش رول بستر در بسیاری از مراکز فروش محصولات صنعت مرغداری صورت می پذیرد.  آیا می دانید رول بستر مرغداری چیست؟ سریعترین راه برای پوشش کف یک سالن مرغداری چیست؟ و چه مزایایی در رول بستر وجود دارد که استفاده از ان را نسبت به پوشال و خاک اره در سالن های مرغداری در اولویت قرار میدهد؟ و همچنین از نظر بهداشتی چه شرایطی را برای طیور فراهم میکند.

خرید فروش رول بستر

از عوامل بسیار مهم در پرورش مرغ گوشتی بستر است. بستر به عنوان محیط اصلی پرورش جوج های گوشتی باید دارای شرایط مطلوب زندگی طیور باشد.

ویژگی های رول بستر ایده آل چیست؟

  • قابلیت بالای جذب رطوبت
  • سبک بودن
  • خشک بودن
  • قیمت ارزان
  • نرم بودن
  • عایق بودن
  • فاقد جسم خارجی ، گرد و خاک، انگل باشد

رول بستر چند سالی ست که به عنوان جایگزین مناسب پوشال در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد و از لحاظ بهداشتی مشکلی را برای طیور به وجود نمی آورد.

فواید استفاده از رول بستر نسبت به خاک اره و یا پوشال:

  • عایق در برابر سرما
  • کاهش آلودگی های میکروبی و کاهش تلفات
  • کاهش قابل ملاحظه هزینه ها در کل دوره
  • کاهش گرد و غبار سالن مرغداری و جلوگیری از شیوع بیماریهای ویروسی تنفسی
  • سرعت قابل ملاحظه تعویض بستر
  • کنترل رطوبت سالن در سطح ایده آل
  • جمع آوری راحت کود در پایان دوره
  • دسترسی سریع و آسان طیور به آب و غذا وتحریک طیور برای تغذیه بیشتر

با توجه به 2 لایه بودن رول بستر که موجب تجمع هوا و عایق شدن می شود نسبت به کاغذ تک لایه دارای مزیت بوده و سرما را از کف به صورت مستقیم انتقال می دهد.

باید در نظر داشت که سرعت و سهولت تعویض کفپوش سالن های مرغداری با رول های بستر بسیار چشمگیر است. خرید فروش رول بستر به عنوان یکی از تجهیزات مهم در صنعت مرغداری دارای رونق فراوانی می باشد.

قیمت رول بستر مرغداری

قیمت رول بستر مرغداری

رول بستر مرغداری ورقی 2 لایه ای است که 1 که یک لایه از آن به وسیله خط کروگیت کتگره می شود و به لایه ی زیرین چسبانده می شود. ذکر این نکته مهم است هر چقدر اندازه کنگره ها درشت تر باشد، مقاومت عمودی آن ها نیز بیشتر خواهد بود. دلیل این مقاومت بیستر به این خاطر است که در کنگره های درشت تر، کاغذ فلوتینگ بیشتر مصرف شده و کاغذ بیشتری کنگره می شود، بنابراین رول بستر ( سینگل فیس) از مقاومت بیشتری برخوردار می شود.

خرید فروش رول بستر

مراحل تولید رول بستر:

مواد اولیه مورد استفاده برای تولید کاغذ بستر مرغداری (آخال) درجه یک بدون استفاده از شانه و جعبه شیرینی می باشد. زیرا در صورت استفاده از شانه و جعبه شیرینی بدلیل نداشتن هیچ گونه الیاف  باعث می شود که در حال باز و کف پوش نمودن رول ها تکه تکه شده و باعث ضایعات و زمان بر شدن کار می شود و از کیفیت ان می کاهد. و سپس با استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای میکروب زدایی و خشک کن های حرارتی وضعیت بهداشتی آن ها تثبیت می گردد.

خرید فروش رول بستردر مرحله بعد خمیر آماده روی تور آمده و توسط دستگاه وکیوم آب کشی شده و پس از وکیوم از دو پرس عبور می کند. مزیت این دو پرس این است که با فشردن خمیر الیاف خمیر را به همدیگر چسبانده و خمیر غیر قابل گسستن شود. و بعد خمیر بستر از 9 خشک کن حرارتی می گذرد تا کاملا خشک و بوسیله گرما میکرب زدایی گردد.

در این مرحله از تولید کاغذ رول بستر آماده رول شدن می شود، که از زیر دو پرس اتو رد شده و کاملا صاف می شوند و لبه های رول از قیچی رد شده و یا به وسیله اشکاتر برش داده می شود. رول های بدست آمده با عرض 120 و گرماژ 240 برای مرغداری ها و گرماژ بالاتر جهت استفاده برای بلدرچین می باشد.

انواع رول کاغذ مرغداری

انواع رول کاغذ مرغداری برای مصرف در بستر مرغداری مورد نظر مرغداران می باشد. رول های کاغذی که در بستر به کار گرفته می شونددر بسته بندی های کاملا بهداشتی می باشند که استفاده از این رول ها تلفات طیور را به حداقل و راندمان کار را به حداکثر می رساند.

خصوصیات و انواع رول کاغذ :
1.کاغذ نازک بصورت رول
عرض رول : از 80 سانتیمتر تا 120 سانتیمتر
وزن رول : از 30 کیلو گرم تا 50 کیلوگرم
وزن هر متر مربع (مانژ): 48 گرم
هر کیلو گرم رول 20 متر مربع را پوشش می دهد

2.کاغذ متوسط بصورت رول
عرض رول : از 120 سانتیمتر تا 210 سانتیمتر
وزن رول : 50-60 کیلو گرم
هر کیلو گرم رول 5-7متر مربع را پوشش می دهد

3..کاغذضخیم بصورت رول
عرض رول : از 120 سانتیمتر تا  210 سانتیمتر
وزن رول : 50-60 کیلو گرم
هر کیلوگرم رول 3-4 متر مربع را پوشش می دهد

خرید فروش رول بستر

رول های کاغذی در بستر مناسب برای پرورش مرغ، بوقلمون، اردک، شترمرغ و بلدرچین می باشد. کاغذهای زیرپایی ، برای زیر پای مرغ یا تحت عنوان کاغذ مرغداری های صنعتی در سر تا سر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. خرید فروش رول بستر هم از طریق نمایندگی های معتبر و هم از طریق سایت های معتبر انجام می شود.

فروش رول مقوا بستر مرغداری

رول های مقوایی که در صنعت مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد، دارای قدرت جذب بسیار بالایی می باشد. به صورتی که آب موجود در فضولات طیور را جذب کرده و همچنین گرمی کف سالن را برای طیور فراهم می کند. یک از رول های مقوایی رول مقوایی راه را می باشد، که از آن می توان در طی چند روز اول پرورش برای جوجه ها استفاده نمود. خرید فروش رول بستر از نوع مقوایی به سهولت در بازارهای جهانی صورت می پذیرد.

خرید فروش رول بستر

 

 

عمده فروشی رول بستر

رول بستر نیز مانند بسیاری دیگر از محصولات مورد استفاده در صنعت مرغداری هم به صورت تکی و هم به صورت عمده به فروش می رسد. باید در نظر داشت که در فروش عمده این محصول مشتری هزینه کمتری را نسبت به فروش تکی پرداخت می نماید. شما می توانید با شماره تماس ذکر شده در سایت صنعت و مرغ نسبت به قیمت فروش عمده این محصول آگاهی پیدا کنید.

خرید فروش رول بستر

کارخانه تولید رول بستر مرغداری

نگهداری دما و رطوبت در سالن های پرورش طیور دارای اهمیت ویژه ای می باشد. تولید کنندگان تجهیزات مرغداری برای مدیریت کردن و پیشگیری از رطوبت، کارخانه تولید رول بستر را با توجه به خاصیت جذب رطوبت بالای رول های بستر کاغذی و مقوایی و مزیت های گوناگونی که نسبت به پوشال چوب و خاک اره دارند راه اندازی نموده اند.
کارخانه تولید رول بستر انواع رول بستر را تولید و در اختیار بازار قرار می دهد. کارخانه های تولید رول بستر با تولیدات خود کمک شایانی به خرید فروش رول بستر در بازار نموده اند.

 

خرید فروش رول بستر