قیمت جت هیتر مرغداری

قیمت جت هیتر مرغداری چند است و بهترین قیمت جت هیتر مرغداری را می توان ازکدام شرکت تهیه نمود یکی از بزرگترین دقدقه های مرغداران می باشد مرغداران باید علاوه بر آن به فکر بازدهی مناسب جت هیتر و میزان مصرف آن نیز باشند

قیمت جت هیتر مرغداری:

این سیستم با توجه به تک یا دوگانه بودن سوخت، قیمت متفاوتی دارد. و اینکه باید در نظر داشت با دسترسی شما به اینترنت، می توانید هر محصولی را در هر شرکتی از نظر کیفیتی و متریال بکار رفته ارزیابی کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

شرکت ما هم خرید این محصول را به دو شکل برایتان میسر می کند.در درجه اول، شما می توانید با داشتن سایت ابتدا محصول را شناخته و حتی با تیم فروش ما مشاوره گرفته و بعد اقدام به خرید نمایید. و یا با حضور خود به نمایندگی های سطح کشور خرید نمایید.

خرید عمده جت هیتر برقی

خرید جت هیتر برقی برای صاحبان سالن های صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

با توجه به اینکه این نوع جت هیتر از برق به جای سوخت های فسیلی استفاده می نماید در نتیجه باعث تولید گازهای مضر نظیر دی اکسید کربن و مونو کسید کربن نمی شود و از این رو دارای مزیت خوبی برای استفاده در سالن های مرغداری و اماکنی که وجود هوای پاک مهم می باشد، حائز اهمیت  است.

مصرف کنندگان می توانند این محصول را به روش های مختلفی تهیه نمایند. یکی از راه های خرید امن با صرف زمان کمتر رجوع به سایت های معتبر و بررسی محصولات عرضه شده و با انتخاب محصول مورد نظر،  خریداری آن می باشد.

خرید جت هیتر برقی صنعت مرغ

جت هیتر مرغداری چیست؟

یکی از معمولترین ابزارها برای تامین گرمایش مورد نیاز سالن های مرغداری جت هیتر می باشد. جت هیترها  بر اساس مصرف سوخت در انواع مختلفی (برقی، گازی، گازوئیلی، دوگانه سوزی) تولید و روانه بازار می شوند. انتخاب هر یک از این جت هیترها بهتر است متناسب با میزان هزینه و مکانی که در آن مورد استفاده قرار میگیرد، باشد.

به طور مثال ممکن است سالن مرغداری شما دسترسی مستقیم به برق شهری نداشته باشد، در نتیجه شما با توجه به وجود انواع جت هیترها می توانید از نمونه ای از جت هیتر که سوخت مصرفی آن برق نمی باشد، استفاده نمایید.

جت هیتر :

معمولا در فصل زمستان،برای ایجاد یک هوای خوب و مطلوب در مکان های نسبتا بزرگ و سر پوشیده قبیل مرغداری ها یا سالن ها و سوله ها از جت هیتر یه منظور تولید گرما استفاده می کنند.

این وسیله گرمایشی بیشتر در سالن های مرغداری، دامداری، کارگاه های صنعتی مورد استقبال قرار می گیرد.

در سیستم های گرمایشی گذشته به علت کارایی نامناسب دیبگر استفاده نمی شود. زیرا :

افزایش آلایندگی

خفگی طیور یا دام

مسمومیت گله

تعداد زیاد ابزار گرمایشی برای ایجاد هوای مطلوب

چک کردن دستی هر یک از ابزار گرمایشی

انواع جت هیتر مرغداری

در صورتی که می خواهید بدانید جت هیتر مرغداری چه انواعی دارد؟ لازم است به موارد زیر اشاره کنیم:

مزایای جت هیتر برقی :

راندمان حرارتی تا 99 درصد

دسترسی آسان به سوخت

بدون دودکش و عدم نیاز به آن

توان گرمایشی بسیار بالا

حداقل میزان آلایندگی

جت هیتر به چهار مدل جت هیتر گازی،جت هیتر برقی، و جت هیتر دو گانه سوز وجت هیتر گازیتولید می شود. و قابلیت آن مصرف ناچیز مشتقات نفتی بیشتری گرمادهی تا 4000 متر مکعب را داراست.

ویژگی های این سیستم :

دارای تور های محافظ

گرمادهی 4000 متر مکعب

ظرفیت 0.3 کیلو واتی الکترو موتور

قابلیت نصب ترموستات

شعله پخش کن

نصب آسان

خدمات پس از فروش

ضمانت 18 ماهه

این مدل با دارا بودن سیستم هوشمند خود نسبت به تغییرات فشار، مانع سوخت ناقص می شود.

جت هیتر مرغداری موجود در بازار

جت هیتر برقی توسط شرکت های مختلف تولید شده و در بازار به فروش می رسد. این محصول تخت لیسانس کشورهای مختلفی در بازارهای ایران موجود و به متقاضیان این محصول عرضه می شود.

از کشورهای تولید کننده جت هیتر می توان به کشورهای زیر اشاره نمود

  • ایران
  • ایتالیا
  • هلند
  • چین

خرید جت هیتر برقی صنعت مرغ

 

صادرات جت هیتر مخصوص مرغداری :

این شرکت با داشتن گواهی نامه استاندارد و بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، توانسته احتیاجات تجهیزات مرغداری را برای مرغداران  کشور های مجاور برقرار و صادر نماید.و رضایت آنها را در خریدی مطمئن و مناسب جلب نماید.

از برترین تولید کنندگان جت هیتر مرغداری می توان شرکت بادرام تهویه را نام برد