لیست قیمت جدید ترین تجهیزات مرغداری

لیست قیمت جدید ترین تجهیزات مرغداری از قبیل دانخوری، آبخوری و سیستم های گرمایشی و سرمایشی توسط شرکت های تولید کننده این محصولات قیمت گذاری شده و  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

لیست قیمت تجهیزات مرغداری

می توان به لیست قیمت جدید ترین تجهیزات مرغداری را می توان با مراجعه مستقیم به واحد های فروش یا با مراجعه به سایت های معتبر عرضه کننده محصولات مرغداری شامل سایت مرغ صنعت به صورت غیر مستقیم  دسترسی پیدا نمود.

قیمت لوازم مرغداری

قیمت تجهیزات مرغداری

اگر می خواهید بدانید که تجهیزات مرغداری چیست؟ باید گفت تجهیزات و لوازم و ابزار متنوعی برای راه اندازی یک سالن مرغداری باید تهیه شود.
که شرکت مرغ صنعت دارای بهترین قیمت لوازم مرغداری با کیفیت می باشد.
همانطور که در بالا ذکر شد دان خوری، آب خوری، تهویه هوا یا هواکش، پنجره اینلت یا دریچه ورودی هوا و جت هیتر از جمله چندین تجهیزات ضروروی هستند، که باید در این سالن ها مورد استفاده قرار بگیرند.
نحوه نصب، راه اندازی و استفاده از این وسایل را معمولا شرکت های سازنده به خریداران محصولات آموزش می دهند.

فروش تجهیزات مرغداری

شرکت مرغ صنعت یکی از بزرگترین مراکز تولید تجهیزات مرغداری بوده که همیشه در تولید جدید ترین تجهیزات مرغداری در کشور گام برداشته است.
این شرکت با در نظر گرفتن سالن های مرغداری شما و میزان سفارش محصولات قیمت های بسیار مناسبی را برای شما ارائه می کند.
لازم بذکر است این شرکت فقط برای فروش عمده با مشتری ارتباط برقرار می نماید و امکان تک فروشی در آن وجود ندارد. و برای خرید تکی محصولات صنعت مرغ باید به فروشگاه های معتبر و نمایندگی هیا فروش  لوازم مرغداری مراجعه نمایید.

جدیدترین تجهیزات مرغداری

جدید ترین تجهیزات مرغداری

جدیدترین تجهیزات مرغداری در انواع فروشگاه ها، مراکز فروش، نمایندگی های معتبر فروش محصولات مرتبط با صنعت مرغداری می توان یافت. تجهیزات مرغداری شامل موارد زیر می باشد

  • آبخوری
  • دانخوری
  • دریچه یا پنجره هوادهی اینلت
  • هواکش
  • پد سلولزی
  • قفس مرغداری
  • جت هیتر
  • کفپوش مرغداری

جدید ترین تجهیزات مرغداری

که هر یک از آن ها خود دارای انواع گوناگونی می باشند، که بر اساس کارایی که دارند در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرند.

آبخوری

آبخوری ها برای تامین آب آشامیدنی سالم و به دور از آلودگی به کار گرفته می شوند.

آبخوری ها به طور کلی به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

  • آبخوری دستی
  • آبخوری اتوماتیک (خودکار)

آبخوری مرغ بیشتر در سالن های مرغداری سنتی که دسترسی به آب آشامیدنی لوله کشی امکان پذیر نمی باشد و برای سنین پایئن طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که از آب خوری های اتوماتیک در سالن های مرغداری صنعتی استفاده می شود. از آنجایی که  آبخوری های دستی در بستر می باشند، لذا رسیدگی به بهداشت آن ها از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.

انواع آبخوری دستی

  • آبخوری دستی تشتی
  • آبخوری دستی ناودانی
  • آبخوری دستی استوانه ای
  • آبخوری دستی مخروطی

اگر می خواهید بدانید که نحوه قرار گرفتن آبخوری در مرغداری چگونه است؟ بهتر است بدانید که در بستر باید به جایگاه و فواصل آب خوری ها دقت نمود به صورتی که باعث پایین آمدن تحرک طیور شود، چون تحرک هر چه بیشتر موجب مصرف انرژی و پایین آمدن وزن طیور می شود.

جدید ترین تجهیزات مرغداری

انواع آبخوری اتوماتیک(خودکار)

دانخوری

دانخوری ها یک از ابزارهای مورد استفاده برای تغذیه طیور می باشند. دانخوری ها در انواع مختلفی تولید و در اختیار بازار قرار می گیرند. اناع دانخوری ها به صورت کلی به شرح زیر می باشد:

  • دانخوری دستی
  • دانخوری اتوماتیک

دانخوری های دستی به گونه ای طراحی شده اند که با نیاز به نیروی انسانی این دانخوری های پر می شوند. از این نظر با هزینه برای نیروی کارگر همراه خواهد بود.

که در دانخوری های اتوماتیک این نیاز به نیروهای انسانی و کارگر برطرف شده است.

جدید ترین تجهیزات مرغداری

انواع دانخوری دستی

  • دانخوری دستی ناودانی
  • دانخوری دستی استوانه ای

انواع دانخوری اتوماتیک

  • دانخوری اتوماتیک ناودانی زنجیره ای
  • دانخوری اتوماتیک لوله ای بشقابی

دریچه یا پنجره هوادهی اینلت

در سالن های مرغداری از دریچه یا پنجره اینلت برای تهویه و بهبود هوای سالن ها استفاده می شود. دریچه یا پنجره هوادهی اینلت در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. دریچه یا پنجره اینلت را می توان بای انواع تهویه مورد نیاز سالن که وابسته به فصل و نوع آب و هوا است تنظیم نمود.

جدید ترین تجهیزات مرغداری

انواع تهویه

  • تهویه انتقالی(بهار و پاییز)
  • تهویه تونلی(تابستانه)
  • تهویه حداقلی(زمستانه)

تهویه با استفاده از پنجره یا دریچه اینلت موجب هوای مطبوع و یکنواخت  در سالن می شوند.

هواکش مرغداری

از هواکش مرغداری برای تعدیل و خارج کردن هوای آلوده گازهای موجود در سالن های مرغداری استفاده می شود. هواکش ها در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند که بسته به ابعاد در سالن های مختلف به کار گرفته می شود. برای تعیین تعداد مورد نیاز هواکش در سالن، گرمای محیط و تراکم طیور در نظر گرفته می شود.

پدسلولزی

یکی دیگر از جدید ترین تجهیزات مرغداری که برای تهوی سالن های مرغداری استفاده می گردد‍ پد سلولزی است.
پد سلولزی از ورقه های نازک و موج دار کاغذ گرافت با خاصیت جذب بالا  تشکیل شده است. پد سلولزی به خاطر شکل هندسی و منظمی که دارد باعث بخش شدن یکنواخت آب در خود می شود. حرکت هوا در بالی لایه خیس پد موجب تبخیر حداکثری آب و در نتیجه خنکای بالایی را ایجاد می نماید.

جدید ترین تجهیزات مرغداری

جت هیتر

جت هیتر مرغداری دستگاه یا وسیله ای است که گرمایش مورد نیاز محیط های مورد استفاده را با داغ شدن المنت ها تامین می نماید. این دستگاه از جدید ترین تجهیزات مرغداری بوده که در انواع گوناگون در بازار یافت می گردد.

انواع جت هیتر

  • جت هیتر گازی
  • جت هیتر گازوئیلی
  • جت هیتر دوگانه سوز
  • جت هیتر برقی

جدیدترین تجهیزات مرغداری

هر کدام از این جت هیتر ها با توجه به کاربریشان در سالن ها و اماکن گوناگون به کار گرفته می شوند. به طور مثال با توجه به مورد نیاز بودن هوایی بدون آلودگی به گازهای سمی در گلخانه ها بهتر است که از جت هیتر برقی استفاده نمود. یا در اماکنی که دسترسی به سوخت فصیلی نیست بهتر است از جت هیت برقی استفاده نمود. هر یک از این جت هیترها را می توان در سالن های مرغداری با توجه به محدودیت های سالن به کار گرفت.

قفس مرغداری

قفس مرغداری از آن دسته تجهیزات مرغداری است که وجود آن در سالن های مرغداری بسیاری از کار ها را برای مرغداران آسان می کند.
به این علت که پرورش مرغ در قفس کار نظارت و کنترل پرورش طیور برای صاحبان این صنعت بسیار آسان تر است علی الخصوص در پرورش مرغ تخم گذار.
از قفس مرغ تخمگذار در پرورش طیور اعم از بومی و صنعتی٬ گوشتی و  همچنین در پرنده های مختلفی مانند مرغ٬ بلدرچین٬ پرندگان زینتی و دیگر طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع قفس مرغ تخمگذار

کفپوش مرغداری

یکی از مسائل بسیار مهم که به صورت غیر مستقیم در تمامی مراحل پرورش طیور موثر است کفپوش های مرغداری است.
این دسته از تجهیزات مرغداری به بهداشت و عدم شیوع بیماری و آلودگی سالن کمک شایانی می کند و همچنین در سلامت تخم مرغ نیز تاثیرگذار است.
کفپوش های مرغداری مرسوم در سالن های صنعتی شامل اسلت مرغداری و رول بستر مرغداری است و کفپوشی که معمولا در مرغداری های بومی و یا خانگی مورد استفاده قرار می گیرد پوشال مرغداری است.

کانال تلگرام تجهیزات مرغداری

همچنین شایان ذکر است که خدمت شما عزیزان عرض کنیم شرکت صنعت مرغ به جهت سهولت شما در دستیابی به تجهیزات مرغداری کانالی را تاسیس کرده است که شما می توانید با عضویت در این کانال از به روز ترین تغییرات قیمت تجهیزات مرغداری با خبر شوید.
ما جدید ترین تجهیزات مرغداری در کانال تلگرام مرغداری قرار می دهیم که به راحتی در دسترس شما قرار گرفته است و می توانید از آن استفاده کنید.