قیمت آبخوری مرغ

قیمت آبخوری مرغ چند است  و انواع آبخوری مرغ را بشناسیم و ویژگی های آبخوری های مرغ چیست و تولید کنندگان چه شرکت هایی هستند از نکات مهم در مورد آبخوری در این مقاله نوشته شده است.

قیمت آبخوری اتوماتیک مرغ

برای دریافت قیمت آبخوری مرغ و خرید این محصول می توان به دو روش زیر اقدام کرد.

با حضور مستقیم شما عزیزان در دفاتر فروش و نمایندگی ها به صورت حضوری خرید کنید.

و یا می توانید از خرید آنلاین بدون واسطه با نمایندگی به طور مستقیم و تنها از طریق تماس با نمایندگان فروش کارخانه ها از قیمت آبخوری مرغ مطلع شوید.

همچنین علاوه بر این ها شما می توانید از طریق شبکه اینترنتی این شرکت و با عضویت در کانال تلگرام مرغداری از به روز ترین قیمت های تجهیزات مرغداری با خبر شوید و یا با تماس با عاملان فروش و حتی مشاوران فنی در جهت تجهیزات کردن سالن مرغداری خود راهنمایی کسب کنید. تا با کمترین هزینه و مجهزترین امکانات برخوردار باشید.

قیمت آبخوری مرغ

 

نام محصولقیمت متریقیمت بالای 50 مترتامین کننده
خط آبخوری نیپل60000۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸
خط آبخوری جامبو3600000۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸

 

سیستم آبخوری مرغ:

یکی از مهمترین عوامل در رشد و پرورش تمامی موجودات از جمله طیور مصرف آب می باشد طوری که حداقل دو تا پنج برابر مصرفی غذا و دان، آب مصرف می کنند. هر چقدر آب تمیز تر و با املاح کمتری باشد یقینا در پرورش مرغ تاثیرات بسیار بیشتری دارد.

ما شاهد این هستیم برای تامین آب آشامیدنی برای طیور معمولا از آب های زیر زمینی و یا اصطلاحا چاه تهیه می کنند. باید بدانیم اینگونه از آب ها دارای املاح زیاد که هر یک مشکلاتی را در رشد مرغ به همراه دارد برای مثال :

نیترات : بیش از 180 میلی لیتر در لیتر باعث خفگی طیور می شود.

کلسیم : زیادی کلسیم باعث رسوب بستن لوله و در نهایت بسته شدن مجرای آب

کلر : مقدار حداکثر 3 میلی گرم برای ضد عفونی شدن توصیه می شود ولی بیش از آن موجب مرض می شود

سدیم : بیش از 32 میلی گرم باعث افزایش مصرف آب در طیور

سولفات : وجود سولفات باعث بدبویی آب و همین مصرف طیور از آب را کم می کند

سرب : سرب هم باعث مسمویت و در نهایت کم میلی طیور را به همراه دارد.

یا همچنین توجه داشت در چاه های صنعتی و یا سنتی، لاشه حیوانات، فضولات حیوانات، گل و لای نمودن آب که بسیار مشاهده شده، دیده نشود و هر از چند گاهی چک شود.

سیستم آبخوری مرغ

انواع آبخوری مرغ :

انواع آبخوری مرغ داری چیست؟ امروزه آبخوری ها در مدل های مختلف از پر فروش ترین لوازم مرغ داری می باشند که به صورت خرده و بیشتر به صورت عمده و مستقیم مورد خرید و فروش قرار می گیرند. که می توان به انواع آب خوری های دستی و اتوماتیک مرغ داری که از تولید بسیار بالایی در کشور برخوردار می باشند و همگی از فروش بالایی برخوردار می باشند اشاره نمود .

آبخوری دستی کله قندی

آبخوری سیفونی

آبخوری ناودانی

آبخوری نیپل

که مدرن ترین و به روز ترین مدل آبخوری نوع نیپل می باشد. در اینجا با شیوه کار آن کمی آشنا می شویم.

در ابتدا می بایست کل محیط سالن و یا سوله ها لوله کشی شده باشد و به صورت یکی در میان از دانخوری و آبخوری تجهیز شود. با این تفاوت که معمولا تعداد آبخوری یکی بیشتر از دانخوری می باشد.

از نکات دیگر حداقل فاصله پنج متری دانخوری با آبخوری است که در غیر این صورت موجب رشد نامتوازن طیور می شود چرا که با عدم دسترسی به موقع به آب و طیور منجر به این اتفاق می افتد.

در این سیستم محفظه نیپل به مجرای خروجی آب بسته شده  ودر هر خروجی ، پستانک قرار دارد و مانع خارج شدن آب می شود. هنگامی که مرغ با نوک خود، پستانک را حرکت می دهد.باعث خروج آب می شود و در زیر هر پستانک فنجانی قرار گذاشته تا آب مازاد در آن ریخته شود و دچار خیسی و نمناکی بستر نشود.

انواع آبخوری مرغ

مزایای آبخوری نیپل را می دانید :

حرکت پستانک و چرخش آن به 360 درجه

صرفه جویی در مصرف آب

صرفه جویی در واکسینه شدن و مقدار دارو

یکنواختی وزن گیری طیور

قابلیت تنظیم ارتفاع آبخوری در تمامی سنین

قابل شستشو و نظافت آسان

خدمات پس از فروش

دسترسی آب سالم و بهداشتی

 

نکته ای مهم در استفاده از آبخوری نیپل چیست؟ از نکات اصلی که بایستی رعایت شود فراهم نمودن آب تمیز و خنک و با داشتن فشار و شدت جریان مناسب می باشد تا به مرغ با نداشتن فشار در نیپل های انتهای سالن و نبودن آب، استرس وارد نشود.
قیمت آبخوری مرغ نیپل و جامبو از آنجا که اتوماتیک هستند در مقایسه با قیمت آبخوری مرغ دستی گران تر است.
همچنین شایان ذکر است که شما می توانید از رول بستر مرغداری به جهت پوشش کف مرغداری استفاده کنید تا دغدغه خیس شدن بستر طیور را نداشته باشید.

تولیدکننده انواع آبخوری مرغداری

تولید آبخوری مرغداری از آن جهت حائز اهمیت است که سیستم دانخوری و سیستم آبخوری از مهم ترین ارکان های یک سالن مرغداری هستند.
استفاده ی نادرست از یک آبخوری در زمان و یا مکان نامناسب سبب این می شود که تلفات جبران ناپذیری به مرغداران وارد شود.
به همین دلیل باید ابتدا در فرایند تولید و سپس خرید آن دقت فراوان کرد.
در حال حاضر با سرچ در اینترنت تولیدکنندگان بسیاری از این محصول را خواهید یافت که خریداران آن رضایت چندانی از محصولات تولیدی آن ها نداشته و از خرید خود ناراضی هستند.
اما شرکت صنعت مرغ با دادن مشاوره هایی قبل از خرید آن هم به صورت رایگان به شما کمک خواهد کرد که بهترین محصول را برای پرندگان و سالن خود شناسایی و خرید کنید.
به علاوه قیمت آبخوری مرغ این شرکت در مقایسه با کیفیت آن بسیار عالی بوده و همگی از آن رضایت خاطر دارند.

چرا استفاده از سیستم آبخوری در پرورش مرغ اهمیت دارد؟ به دلیل این که تنظیم بودن آب و دان مرغ در پرورش طیور باعث افزایش رشد طیور شده، و گوشت گیری یا تخم گذاری را در طیور افزایش می یابد. با این حال ساخت و تنظیم بهترین نمونه آب خوری یا دان خوری و دیگر ملزومات مستلزم یک سیستم مهندسی بسیار قوی می باشد، که در این میان با ارتباط گرفتن با متخصصین بالقوه درسایت های اینترنتی می توان به این مهم دست یافت.

خرید آبخوری مرغداری درجه یک

یکی از مهم ترین مواردی که در سالن های پرورش پرنده و همچنین مرغداری های بزرگ نقش حیاتی را به خود اختصاص داده است بهره گیری از آبخوری طیور مناسب و ایده آل می باشد.
در واقع این وسیله آب لازم برای پرنده را در هر شبانه روز تامین می کند چرا تامین آب در مقیاس بزرگ برای کاربر امری غیر ممکن می باشد و عدم آب رسانی صحیح می تواند جان پرنده را به خطر بیندازد .
باید به این نکته نیز توجه داشت که محیط داخلی مرغداری همیشه آلوده به فضولات پرنده می باشد از این رو در صورت نشتی و یا چکه ، آب می تواند با این مواد ترکیب شود که نتیجه آن ایجاد بسیاری از بیماری ها و تهدید جان پرنده ها میباشد .
همچنین آبخوری های تولید شده توسط شرکت مرغ صنعت به دلیل کیفیت بالا و همچنین طراحی استاندارد تمامی نیاز های لازم برای آبدهی پرنده های مانند مرغ بالغ گوشتی و یا مرغ بالغ تخم گذار را تامین می کند .