غذای مرغ گوشتی

غذای مرغ گوشتی چیست و عملکرد آن در بدن مرغ ها چگونه است؟ غذای مرغ گوشتی را چگونه می توان دریافت نمود و از کدام سایت های معتبر می توان بهترین کیفیت آن را دریافت نمود.؟ غذای مرغ گوشتی امروزه از چه موادی تشکیل شده و بهترین نوع غذای مرغ چیست؟ غذای مرغ گوشتی چه خصوصیات و مزایای بهتری نسبت به دیگر جیره های غذایی دارد؟ غذای مرغ گوشتی امروزه یکی از بهترین و پر مصرف ترین جیره های غغذایی یبرای مرغ ها می باشد. غذای مرغ گوشتی را می توانید از ما با بهترین کیفیت دریافت نمایید.

غذای مرغ گوشتی خانگی

غذای مرغ گوشتی یک محصول فوق العاده و بی نظیر برای رشد جوجه ها و گوشتی شدن و گرفتن وزن برای مرغ ها می باشد که امروزه اکثر مرغداراتن برای مزایای فوق العاده آن و سود و راندمان اقتصادی بالایی که در پایان دوره پرورش می دهد از غذای مرغ گوشتی برای جیره غذایی مرغ های خود استفاده می کنند. غذای مرغ با فرمولاسیون فوق العاده و با جدید ترین و بهترین دستگاه های روز دنیا در شرکت ما در حال تولید می باشد که مشتریان زیادی امروزه از ما غذای مرغ ، دان جوجه، تجهیزات مرغداری و …. را دریافت می نمایند.
غذای مرغ گوشتی با فرمولاسیون فوق العاده و دارا بودن پروتئین و مواد معدنی که دارد در صدر بهترین مواد غذایی برای مرغ ها بوده و درصد و احتمال بروز خطا را به صفر می رساند.

غذای مرغ گوشتی

 

خرید غذای مرغ گوشتی

برای خرید غذای مرغ گوشتی روشهای متفاوت و متداولی وجود دارد که اغلب همه ی مشتریان و مرغداران دنبال ساده ترین راه ها کم ترین قیمت و بالا ترین کیفیت می باشند.
خرید از چند طریق ممکن است که عبارت می باشند از:

  • خرید غذای مرغ گوشتی از طریق فروشگاه های سطح شهر که با ترافیک و قیمت های فضایی که می دهند کار عقلانی به حساب نمی آید
  • خرید از طریق حضور و ارتباط گرفتن حضوری با کارخانجات که کاری سخت و دشوار می باشد و زیرا این کارخانجات کیلومتر ها دور تر از شما و در بیرون از شهر می باشند و ارتباط گرفتن و رسیدن به تولید کننده اصلی کاری سخت و طاقت فرساست.
  • خرید از طریق سایت های معتبر اینترنتی که کاری آسان و راحت تر نسبت باه خرید های دیگر غذای مرغ گوشتی می باشد زیرا از طریق سایت های معتبر اینترنتی شما می توانید اطلاعات کافی را از محصول و غذای مرغ گوشتی خود کسب کرده و نیاز های خود را برای جیره غذایی طیور برطرف کنید.

شما مشتریان عزیز نیز برای خرید غذای مرغ گوشتی می توانید با ما در تماس بوده و علاوه بر گرفتن مشاوره رایگان غذای مرغ گوشتی خود را دریافت نمایید

غذای مرغ گوشتی

قیمت غذای مرغ گوشتی

قیمت غذای مرغ گوشتی را اغلب کارخانجات و تولید کنندگان این محصول با توجه به نوسانات بازار و بالا پایین شدن مواد اولیه غذای مرغ گوشتی تعیین کرده و به فروش می رسانند.
شرکت ما با ایجاد ساختار در بستر اینترنت توانسته با مشتریان خود به صورت مستقیم ارتباط گرفته و با حذف دلالان و سودجویان قیمت پایین تری را نسبت به جاهای دیگر به مشتریان خود ارائه دهد.
مرغ های گوشتی امروزه سود و راندمان اقتصادی بالایی را برای مرغداران در بر خواهند داشت زیرا هم از قیمت بالا تری نسبت به مرغ های دیگر برخور دار بوده و هم بهترین کیفیت را با غذایی که به آن ها داده می شود دارند.

غذای مرغ گوشتی

اجزای غذای مرغ گوشتی

اجزای تشکیل دهنده غذای مرغ عبارتند از: ذرت، گلوتن ذرت، گندم، کنجاله سویا، پودر ماهی، پودر گوشت، پودر استخوان، پریمیکس های معدنی و ویتامینه، مونو و دی کلسیم فسفات (MCP و DCP)، اسیدهای آمینه ضروری (لیزین، متیونین، ترئونین و …)، کولین کلراید، نمک، روغن، جوش شیرین و انواع افزودنی ها از جمله پروبیوتیک، آنزیم و  بایندرهای گوناگون را نام برد.

غذای مرغ گوشتی