ویژگی­های تایل مرغداری صنعت مرغ

اندازه تعیین شده برای هر کفپوش مرغداری  50*50 سانتی متر بوده که برای هر متر مربع به چهار عدد تایل نیاز می­باشد.

تعداد پایه­ ها تایل مرغداری ۳۷ عدد و فاصله بین پایه ها در دور تایل ۱۱ سانت و فاصله پایه ها در وسط ۹ سانت و اندازه حفره­های تایل ۲ سانت می­باشد. ارتفاع این کفپوش­ها حدود 8 سانتی­متر می­باشد

این کفپوش­ها به صورت چهارخانه چهارخانه است که دارای دو خط ضربدری بر روی تایل است.

1.سبک و قابلیت نصب راحت

تایل مرغداری بخاطر جنس پلاستیکی کاملا سبک بوده و خیلی راحت مونتاژ و دمونتاژ می­شوند بنابراین  نصب این نوع از کفپوش آسانتر و ساده ­تر است و به هیچ وسیله یا ابزاری برای چفت شدن نیاز ندارند بنابراین این ویژگی یکی از معیارهای تعیین­کننده در انتخاب این نوع از کفپوش برای مرغداری­ها شده است.

2.دوام و مقاومت بالا

به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، کفپوش­های تایل دوام و استحکام زیادی داشته و از انعطاف­پذیری و حالت­پذیری مطلوبی برخوردار می­باشند بنابراین در برابر ضربه­های محکم و همچنین انقباض و انبساط مقاومت بالایی دارند. این کفپوش­ها همچنین در مقابل اشعه خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ و شکستگی ندارند. زیبایی و تمیزی این کفپوش­ها نیز از جمله عناصر مهم و مورد توجه می­باشد چون علاوه بر کیفیت مرغوب، این کفپوش­ها در رنگبندی­های متنوع عرضه می­شوند.

3.قابلیت شستشو و ضد آب بودن

ضد آب و ضد رطوبت بودن، امکان شستشوی این محصولات را به خوبی فراهم آورده است. از آنجایی که محیط­های مرغداری­ها برای جلوگیری از شیوع ویروس­ها و میکروب­های مختلف، نیاز به شستشو و ضدعفونی دارند، قابلیت شستشوی این کفپوش­ها وجود دارد. فراهم آوردن محیطی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی در این زمینه به شمار می رود. همچنین در برابر عوامل محیطی و شیمیایی نیز از مقاومت قابل توجهی برخوردار می­باشند.

4.امکان عبور جریان هوا

به واسطه وجود پایه­ های متعدد در کفپوش­ها و ارتفاع 8 سانتی متری آنها از زمین از جمله ویژگی­های مطلوب این کفپوش­ها حساب می­شود که این ویژگی باعث عبور جریان هوا از زیر کفپوش­ها شده است.

وجود جریان هوا در تعدیل­سازی رطوبت و تمیز بودن بستر اهمیتی فراوانی دارد. همین امر باعث شده این کفپوش­ها در حوزه­های صنعتی از جمله انبارداری مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش 140 مرغداری

  1. قیمت مقرون به­ صرفه و مناسب

علاوه بر ویژگی­های مثبت ذکر شده، قیمت مناسب این کفپوش­ها باعث افزایش تقاضای مشتری­ها شده و با توجه به مقرون به ­صرفه بودن تعداد زیاد کفپوش­ها برای سالن­های بزرگ نیز استفاده می­شود.