تولیدکننده رول بستر مرغداری

تولیدکننده رول بستر در سر تاسر کشور ایران نمایندگی هایی را برای خرید و فروش و عرضه این محصول تاسیس نموده است. هر یکی از این نمایندگی ها به فروش اینترنتی این محصول نیز می پردازند.

تولیدکننده رول بستر

از آنجاییکه بستر، محیط زیستی طیور می باشد در نتیجه مطلوب بودن این بستر در روند رو به رشد طیور تاثیر به سزایی دارد. از این رو تولید کننده رول بستر برای کمک به ایجاد محیطی مطلوب به تولید رول بستر می پردازد.

ویژگی هایی که یک رول بستر خوب باید داشته باشد شامل موارد زیر می باشد

  • دارای قابلیت جذب بالای رطوبت ناشی از نشت آبخوری ها و بخش آبکی مدفوع طیور،
  •  خشک بودن،
  • نرم بودن،
  • عایق بودن و جلوگیری کردن ان از هدر رفت گرما،
  • فاقد هر گونه جسم خارجی، انگل، گرد و غبار

تولیدکننده رول بستر

تولیدکننده رول بستر در سراسر کشور به تولید این محصول می پردازد.  سایت صنعت مرغ به فروش مرغوبترین نوع این محصول در سراسر کشور به صورت غیرحضوری می پردازد.

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر مرغداری

فروش عمده رول بستر مرغداری

فروش عمده رول بستر مرغداری از طریق سایت های معتبر ارائه دهنده تجهیزات مرغداری نیز صورت می پذیرد. شما می توانید با شماره درج شده در سایت صنعت مرغ نسبت به خرید عمده این محصول اقدام نمایید.

فروش رول بستر با توجه به اینکه در روزهای اول طیور شروع به نوک زدن به بستر خود کرده و از آن تغذیه می کنند، این امر باعث عوارض گوارشی و گاهی منجر به مرگ آن ها می شود، حائز اهمیت می باشد.

تولیدکننده رول بستر

در نتیجه توصیه می شود که در روزهای اولیه پرورش طیور از رول های کاغذی مخصوص بر روی بستر که قابل تغذیه طیور می باشد استفاده نمود.

این کاغذ ها همچنین موجب گرم نگه داشتن طیور شده و راحتی و احساس راحتی در طیور نیز به همراه دارند. باید در نظر داشت که این کاغذهای مخصوص که جهت تغذیه نیز کاربرد دارند نیازی به جمع آوری ندارند و خود به خود از بین می روند و یا با بستر مخلوط می شوند .

بازار فروش رول بستر مرغداری

رول بستر در بازارهای تهران، اصفهان، مازندران ، گیلان به فروش می رسد. تولیدکننده رول بستر، رول بستر را توسط نمایندگی های معتبری که در این شهر ها مستقر می باشند به فروش می رساند.

این نمایندگی ها امکان فروش اینترنتی و غیر حضوری این محصول را در این نقاط کشور نیز توسط سایت های معتبر فراهم نموده اند. سایت صنعت مرغ یکی از سایت های عرضه کننده رول بستر می باشد.

مطالب مرتبط: قیمت هواکش 100 مرغداری

موارد استفاده از رول بستر مرغداری چیست؟ رول های بستر جهت پوشش بستر برای انواع طیور، شامل بوقلمون ، بلدرچین، مرغ  مورد استفاده قرار می گیرد.

رول بستر به دلیل مزیت های فراوانی که نسبت به پوشال و خاک اره دارد، جایگزین مناسبی به جای پوشال و خاک اره برای پوشش بستر می باشد.

تولیدکننده رول بستر

رول بستر در دو نوع کاغذی و مقوایی ارائه می شوند.

رول های مقوایی دارای ابعاد گوناگونی می باشد که در زیر ذکر شده است:

  • رول مقوایی عرض 110
  • رول مقوایی عرض 120
  • رول مقوایی عرض 160

از مزیت های رول بستر این است که پس از یک دوره مصرف از آنجایی که قابل جابه جایی می باشند، می توان به راحتی آن را جمع آوری نمود

خرید رول بستر مرغداری

جهت خرید رول بستر مرغداری شما می توانید در هر کجای ایران که هستید با ارتباط برقرار کردن با شماره تماس درج شده در سایت صنعت مرغ به خرید رول بستر مرغداری انتخابی خود بپردازید.

همچنین می توانید نسبت به جزيیات مد نظر خود راجع به محصول ارئه شده سئوال نموده و پاسخ خود را از مشاور پشت خط دریافت نمایید.

سایت صنعت مرغ در کوتاه ترین زمان ممکن رول بستر مرغداری را به اقسی نقاط ایران ارسال می نماید.

تولیدکننده رول بستر