خرید و فروش پد سلولزی مرغداری

یکی از مواردی که در سالن های مرغداری استفاده می شود و کاربرد فراوانی را دارد پد سلولزی مرغداری است که در سالن های مرغداری در فصول گرم برای خنک کردن و ایجاد رطوبت در سالن استفاده می گردد و در کاهش دما عملکرد مناسبی دارد.

پد سلولزی از لایه های مختلف با جذب آب بالا تشکیل شده است و به واسطه شکل هندسی و بافت منظمی که دارد باعث می شود آب ها به طور یکسان و یکنواخت پخش گردند.

خرید پد سلولزی مرغداری

خرید پد سلولزی مرغداری

خرید و فروش پد سلولزی مرغداری امروزه بسیار انجام می گیرد.
نوع کارکرد این پدها مانند پوشال در کولر های آبی است با این تفاوت که عمر این پدها نسبت به پوشال بسیار بیشتر است و این پدها دارای خاصیت خودشویی هم می باشد.

قیمت پد سلولزی مرغداری

قیمت پد سلولزی مرغداریدر محیط های صنعتی که نیاز به تهویه هوا و سرمایش بسیار دارد پد های سلولزی توصیه می شود و وجود پدهای سلولزی در این سیستم ها بسیار ضروری است و کاربرد فراوانی را دارد.
هم چنین در محیط هایی مانند مرغداری ها،گلخانه ها،سالن های پرورش دام و طیور و … این نوع پدها برای تصفیه هوا و ایجاد هوای سالم در محیط استفاده می گردد.
قیمت یکی از عوامل مهم در خرید محصول مورد نظر برای مشتریان می باشد که بسیاری از خریداران آن را در اولویت قرار داده اند.
قیمت پد سلولزی در بازار بستگی به انواع و سایزهای آن ها دارد.
و قیمت این محصول را می توانید از مراکز فروش آن به دست آورید.
برای مشاهده آخرین لیست قیمت پد سلولزی و خرید آن با قیمت مناسب و ارزان می توانید به صورت غیرحضوری و آنلاین اقدام به خرید آن نمایید.

سیستم تهویه سالن مرغداری

سیستم تهویه سالن مرغداریهوای سالن های مرغداری برای تامین اکسیژن، دفع رطوبت و همچنین نگهداری درجه حرارت مناسب باید به طور مرتب جریان داشته باشد.
و حرکت هوا در سالن های مرغداری باید به صورت یکسان و یکنواخت و از یک سمت باشد.
در سیستم تهویه سالن مرغداری از هواکش های مرغداری ، فن سیرکوله ، پنجره اینلت ،مه پاش و پد سلولزی استفاده می شود که باعث ایجاد هوای طبیعی در سالن مرغداری می شود.

سیستم های تهویه به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هرکدام از آن ها در سالن مرغداری کاربرد خاصی را دارند.
نکاتی که باید در سیستم های تهویه رعایت کنیم شامل نکات زیر می شود:

  • تعداد هواکش ها باید زیاد باشد و فاصله بین آن ها کم باشد تا نقطه کور در سالن کاهش یابد.
  • زمانی که تهویه در سالن کمتر نیاز است باید تعداد هواکش های کمتری روشن باشد.
  • محاسبه هواکش ها باید بر اساس حداکثر دما و وزن طیور باشد.
  • ورود هوا از ناحیه سقف اگر ایزوله نشده باشد توصیه نمی شود.

هم چنین سیستم های تهویه از دو قسمت هواده و هواکش تشکیل شده است که به انواع زیر تقسیم می شود:

  • تهویه طبیعی
  • تهویه مصنوعی با فشار مثبت
  • تهویه مصنوعی با فشار منفی
  • تهویه مصنوعی با فشار مساوی
  • تهویه تونلی

همچنین شایان ذکر است یکی از انواع پد های سلولزی به کار گرفته شده در سیستم تهویه پد سلولزی ماینر می باشد.
که پد سلولزی ماینر در مرغداری عملکرد مناسبی در کاهش دما دارد و با استفاده از این نوع پد سلولزی در سالن های مرغداری مناطق مرطوب،رطوبت هوا تا دمای 10 درجه کاهش یابد و هم چنین در مناطق خشک دما تا 16 درجه کاهش یابد.

پد سلولزی چیست؟

پد سلولزی چیست؟اگر شما هم یکی از صاحبان سالن های مرغداری باشید حتما برایتان سوال شده است که پد سلولزی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
پد سلولزی یا کول پد مرغداری محصولی مدرن است که جایگزین پوشال در کولرهای آبی،دیواره گلخانه ها،دیواره سالن های مرغداری و صنایع دیگر شده است.
هم چنین پد سلولزی دارای موادی است که قابلیت جذب آب بالایی دارد و با محیط زیست سازگار می باشد و از لایه های متعدد تشکیل شده است.
در ساخت پد سلولزی برای مرغداری برای گلخانه از بهترین نوع چسب و کاغذ استفاده می شود.
هم چنین جنس چسب کول پد مرغداری از نوع آلمانی می باشد و پد سلولزی هیچ وقت از هم باز و گسیخته نمی شود و به طور کلی پد سلولزی گلخانه و پد سلولزی مرغداری دارای عمر بسیار و خنک کنندگی بالا می باشد.
پد سلولزی یا پد خنک کننده سلولزی در سیستم های سرمایشی و جهت به وجود آوردن هوای مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد که این کالا را در صنایع مختلف با نام های دیگر هم می شناسند.
افرادی که در گلخانه ها از پد سلولزی استفاده می کنند به نام پد سلولزی گلخانه ای می شناسند و یا افرادی که در صنعت دام و طیور از پد سلولزی استفاده می کنند به آن پد سلولزی مرغداری می گویند.

انواع کول پد مرغداری

انواع پد سلولزی انواع پد سلولزی با توجه به کارایی و سایز بندی های مختلف طبقه بندی می شوند.انتخاب انواع پد سلولزی بر اساس میزان خنک بودن هوا و افت فشار صورت می گیرد.
کامل ترین دسته بندی را که می توان برای پد های سلولزی نام برد عبارت است از:

  1. پد سلولزی مرغداری
  2. پد سلولزی گلخانه
  3. پد سلولزی دام و طیور
  4. پد سلولزی کشاورزی

همچنین پد سلولزی در ضخامت های زیر ارائه می گردد:

  • پد سلولزی 10 سانتی متری
  • پد سلولزی 15 سانتی متری
  • پد سلولزی 60 سانتی متری

پد های سلولزی با اندازه های طولی،عرضی و ارتفاع متفاوتی در بازارهای ایران تولید و عرضه می شوند و برای نصب پد سلولزی در کنار هم باید از قاب های پد سلولزی استفاده نمود.
ارتفاع های پد سلولزی که قابل ارائه در بازار می باشد به صورت زیر است:

  • پد سلولزی با ارتفاع 1 متر
  • پد سلولزی با ارتفاع 1.5 متر
  • پد سلولزی با ارتفاع 2 متر

هم چنین در ساختمان برای کنار هم قرار گرفتن بلوک های پد سلولزی باید از قاب پد سلولزی استفاده شود که قاب پد سلولزی به چند صورت وجود دارد:

  • قاب پد سلولزی آلومینیومی
  • قاب پد سلولزی گالوانیزه
  • قاب استیل
  • قاب فلزی فولاد گالوانیزه
  • و…

برای تهیه قاب پد سلولزی مرغداری و دیگر مراکز می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت اقدام نمایید.

بهترین نوع پد سلولزی چیست؟

بهترین نوع پد سلولزی چیست؟پد سلولزی از ورقه های نازک منظم و موجدار از جنس سلولز با خاصیت خیس شوندگی زیاد ساخته و بهم پیوند خورده اند.
پد سلولزی دارای ویژگی هایی هستند که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • پدهای سلولزی مانند یک سیستم سرمایشی عمل می کنند که از ورود گرد و غبار و حشرات و … توسط این پدها جذب و جلوگیری از آلودگی هوا در محیط می شود. بنابراین می توانند در محیط تمیز و سالم تنفس کنند و هیچ گونه مشکل حساسیتی و تنفسی به وجود نخواهد آمد.
  • نصب پد های سلولزی و رسوب زدایی و تعویض پد بسیار آسان و کم هزینه می باشد.هم چنین عمر مفید این نوع پد ها تقریبا تا 5 سال می باشد و نیازی به تعویض هرساله پد ها مانند پوشال نیست.
  • پد های سلولزی سبب توزیع یکنواخت شدن آب در سطح آن ها و قابلیت راندمان خنک سازی بالا را دارند.
  • پد های سلولزی به نحوی طراحی شده است که آب به داخل آن ها نمی رود و جذب بسیار بالایی را دارد.
  • خاصیت خود شویی پد های سلولزی باعث نگهداری آسان آن ها،سهولت در تمیزی و کاهش هزینه گردیده است.
  • ضخامت پد های سلولزی در همه جا یکسان است.در پوشال ها به دلیل عدم یکسان نبودن ضخامت،آلودگی و آب در آن ها مانده و به همین دلیل باعث بوی نامطبوع در آن ها می شود.
  • به وسیله مواد شیمیایی اشباع شده اند که در مقابل تجزیه شدن و فاسد شدن محافظ می باشند.

پد سلولزی برای صنایع مختلف کاربرد دارد که یکی از بهترین پدهای سلولزی،پد سلولزی فنلاندی است که در مرغداری ها برای تامین رطوبت و کاهش دما استفاده می شود و کیفیت بسیار بالایی را دارد.
برای خرید بهترین پد سلولزی می توانید با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.

موارد استفاده پد سلولزی چیست؟

موارد استفاده پد سلولزی چیست؟اما پس از شناخت کامل پد سلولزی نوبت آن است که بدانید موارد استفاده پد سلولزی چیست.

با استفاده از پد سلولزی مصرف انرژی در بلند مدت کاهش می یابد و هوای خنک تری در سالن می رسد و تنفس سالم تری به وجود می آید.
پد سلولزی در مکان های مختلفی کاربرد دارد.

در کولر های آبی استفاده از پد سلولزی در مناطق گرم و خشک به منظور هوای خنک و مرطوب می باشد که این نوع کولر از نظر اقتصادی بسیار با صرفه و مناسب است.

در گلخانه ها استفاده از پد سلولزی برای ایجاد رطوبت در محیط های گلخانه می باشد و با استفاده از این محصول محیط گلخانه ها عاری از هرگونه گرد و غبار و حشرات و … می گردد و به رشد و نمو سریع تر و مطلوب تر کمک بسیاری می کند.
استفاده از پد سلولزی در مرغداری ها به رشد مرغ ها کمک کرده و باعث افزایش تولید تخم مرغ در مرغ های تخم گذار می گردد و با ایجاد رطوبت در محیط باعث شده است که هیچ گونه گرد و غبار و حشراتی در آن محیط نباشد.
کاربرد استفاده از پد سلولزی در  سالن های تولید صنایع مانند نساجی،کاشی و سرامیک،صنایع چوبی و صنایع شیشه ای می باشد و از ورود گرد و غبار در محیط جلوگیری می کند.

بزرگترین تولیدکنندگان پد سلولزی در ایران

بزرگترین تولیدکنندگان پد سلولزی در ایراندر ساختار پد و فن،سیستم به صورت یک کولر آبی  بوده و پد سلولزی همانند یک پوشال عمل می کند و به عنوان یک سیستم خنک کننده مناسب و ارزان قیمت می باشد.
ایران یکی از کشورهای اصلی تولید کننده پد سلولزی در جهان به شمار می رود که قیمت پدهای سلولزی در ایران با توجه به نوع عملکرد آن ها متفاوت می باشد.
هم چنین تولید و عرضه پد سلولزی جهت سرمایش مرغداری ها،گلخانه ها و… انجام می گردد.
شرکت بادرام تهویه تولید کننده پد سلولزی در ایران توانسته است کالای با کیفیتی را ارائه دهد و با توجه به کیفیت بالای این کالا نیاز های داخلی به پد سلولزی را پوشش دهد و طی یک سرمایه گذاری مشترک می تواند کارخانه های بسیاری را خارج از ایران تاسیس کند.
مرکز فروش پدهای سلولزی در کشور دارای تمامی نمونه های پد با سایز های مختلف و طراحی های متنوع می باشند که مورد استفاده در مرغداری ها،گلخانه ها،صنایع و … هستند
هم چنین کاربران فروش عمده پد سلولزی  را می توانند به صورت غیرحضوری خرید خود را انجام دهند.

خرید عمده پد سلولزی

خرید عمده پد سلولزیمراکز تولیدی در ایران خرید عمده پد سلولزی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم عرضه می نمایند.
ما در این مراکز تولیدی سعی داریم که حداکثر رضایت مندی شما مشتریان را در زمینه خرید و فروش پد سلولزی فراهم آوریم.
شما برای دستیابی به بهترین روش برای خرید پد سلولزی مرغداری به صورت عمده می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت های فروشگاهی اقدام نمایید.
در این روش خرید،هزینه رفت و آمد وجود نداشته و در نتیجه در هزینه های کلی خریدار صرفه جویی می شود.
هم چنین در هنگام خرید سیستم پد و فن گلخانه به این مورد توجه داشته باشید که سیستم های پد و فن گلخانه بسیار ارزان تر از سیستم های خنک کاری گلخانه مثل سیستم تهویه مطبوع می باشد و این سیستم در مناطق گرم و رطوبت بالا راندمان مناسبی نخواهد داشت.

ارزان ترین پد سلولزی موجود در بازار

ارزان ترین پد سلولزی موجود در بازاراغلب خریداران برای خرید پد سلولزی مایل هستند تا ارزان ترین نوع آن را انتخاب نمایند.
برای دستیابی ارزان ترین پد سلولزی می توانیم راه های مختلفی را انجام دهیم که یکی آسان ترین و سریع ترین راه های دستیابی به خرید آنلاین پد سلولزی با ارزان ترین قیمت است که از طریق سایت امکان پذیر می باشد.
و آسان ترین راه برای دستیابی به مراکز فروش پد سلولزی شیراز به صورت غیرحضوری است.
هم چنین پد سلولزی نسبت به پوشال مزایایی را دارد که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  • افت فشار و انرژی کمتر
  • قدرت خنک کنندگی بالا نسبت به پوشال
  • استحکام بالا نسبت به پوشال
  • خاصیت جذب بالا به دلیل مرغوبیت پدهای سلولزی
  • کاهش گرد و غبار
  • تعمیر و نگهداری ارزان و آسان
  • طول عمر بالای پد سلولزی
  • خاصیت خود شویندگی
  • تنوع بالا در ابعاد
  • ساختار منظم و یک پارچه
  • عدم تغییر شکل و افتادگی در مدت زمان بالا
  • عدم آلودگی در محیط زیست

خرید مستقیم پد سلولزی از کارخانه

خرید مستقیم پد سلولزی از کارخانهاخیرا پدهای سلولزی جایگزین پوشال های چوبی به کار رفته در ساخت کولرهای آبی شده است.
این پد ها به نحوی ساخته شده اند که عملکرد و راندمان سیستم های خنک کننده به طور مستقیم با دمای هوای محیط ارتباط دارد.
پدهای سلولزی دارای قدرت سرمایش، خنک کنندگی،رطوبت و جذب بسیار بالا می باشد.
یکی از معایب پد های سلولزی این است که قیمت نسبتا بالایی را نسبت به پوشال دارد ولی با توجه به راندمان و عملکرد بالای آن،خنک سازی بهتر،کاهش هزینه مصرف انرژی برق،قابلیت نگهداری بالای آن و … باعث شده است که خرید پدهای سلولزی در ایران به صرفه باشد.
ساخت پد سلولزی در کارخانه ها با ابعاد و سایزهای مختلف انجام می گردد.
خرید پد سلولزی مرغداری به صورت کلی و جزئی از  درب کارخانه به صورت مستقیم انجام می گردد و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد و واسطه فروش ندارد و قیمت ها به قیمت تولیدی عرضه می گردد.
هم چنین پد خنک کننده مرغداری یا همان پد سلولزی مرغداری را می توانید به صورت مستقیم از کارخانه ها با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کنید.

خرید و فروش پد سلولزی گلخانه

سایت مرغ صنعت یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده تجهیزات مرغداری می باشد واز آن جمله خرید و فروش پد سلولزی گلخانه که با همکاری با فروشندگان تجهیزات مرغداری کار می کند.
پد سلولزی گلخانه در کنار پد سلولزی مرغداری یکی از دسته های پد سلولزی است که بسته به کاربردی که دارد مشتریان خود را نیز دارا است.