قیمت انواع دریچه اینلت مرغداری

قیمت انواع دریچه اینلت مرغداری را اگر می خواهید به صورت دقیق در آورید به وب سایت های اینترنتی رجوع فرمایید تا لیست قیمت ها را مشاهده کنید.
انواع دریچه اینلت مرغداری را در بازار اقصی نقاط ایران می توان جست و جو کرد زیرا در سراسر کشور مرغداری ها تاسیس می شود پس شرکت های تولیدی برای فروش دریچه ها را به تمام نقاط ارائه می دهند.
انواع دریچه اینلت مرغداری در بازار ها از طریق نمایندگی ها و بنکداران پخش می شوند تا در مواقع لزوم کمبودی احساس نگردد.
قیمت انواع دریچه اینلت مرغداری در بازار ها بر اساس مشخصات بارز خودشان چون اندازه و سطح کیفی تعیین می گردد.

قیمت انواع دریچه اینلت

دریچه اینلت دارای قابلیت تنظیم برای هوای مختلف و محیط های مختلف از نظر آب و هوایی می باشد. از این رو دارای انواع گوناگونی است. قیمت دریچه اینلت بسته به شرکت تولید کننده و جنس اجزای تشکیل دهنده آن که محصول و ساخت ایران است یا کشورهای دیگر متعیر می باشد. مشتری می تواند با مراجعه به سایت های معتبر از قیمت انواع دریچه اینلت به صورت غیر حضوری مطلع شود.

قیمت انواع دریچه اینلت

باید در انتخاب سیستم های تهویه مورد استفاده در سالن های نرغداری با توجه به رابطه ی مستقیمی که با پروش بهینه طیور موجود در سالن دارد، توجه زیادی نمود. برای انتخاب سیستم تهویه مناسب باید به موقعیت اب و هوایی و شرایط جغرافیایی سالن دقت نمود.

فاکتو های موثر در انتخاب سیستم تهویه

  • آب و هوا
  • نژاد طیور(پرنده)
  • ظرفیت سالن
  • میزان هزینه و بازگشت سرمایه
  • پرسنل کارآمد و زبردست

سیستم های تهویه مورد استفاده در سالن های مرغداری

  • سیستم تهویه طبیعی
  • سیستم تهویه مصنوعی

تهویه طبیعی برای زمانیکه دمای بیرون سالن کمی خنک تر یا مشابه دمای داخل سالن  می باشد، مناسب می باشد. این نوع تهویه به خاطر مشکلات فراوانی که به همراه دارد امروزه کمتر به کار گرفته می شود. تهویه مصنوعی خود دارای انواع مختلفی می باشد

انواع تهویه مصنوعی

  • تهویه با فشار منفی
  • تهویه با فشار مثبت

تهویه با فشار منفی چیست؟

در این نوع تهویه، هواکش های مکنده، هوای داخل سالن های تعبیه شده را به سمت بیرون سالن هدایت می کنند، و با بوجود آوردن خلا نسبی در درون سالن به صورت بهتری جریان هوای درون سالن کنترل شود و در نتیجه هوا در سر تاسر سالن یکنواخت شود و هوای سالن در دو سمت سالن به یک تعادل معقولی برسد.

قیمت انواع دریچه اینلت

انواع تهویه با استفاده از فشار منفی

  • تهویه حداقلی
  • تهویه تونلی
  • تهویه انتقالی

تهویه های حداقلی در هوای بسیار سرد و سنین پایین طیور استفاده می شود.

از تهویه های تونلی در مناطق گرمسیر و سنین بالاتر طیور استفاده می شود.

تهویه انتقالی در هوای معتدل و در سنین متوسط طیور به کار گرفته می شود.

 

ایجاد تهویه حداقلی با استفاده از دریچه اینلت

تهویه سالن ها با استفاده از دریچه های اینلت از کار آمدترین و به روزترین روش هایی ست که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. از تهویه حداقلی اغلب برای تامین حداقلی هوای تازه، خروج گازهای سمی از جمله آمونیاک، دی اکسید کربن و کنترل رطوبت هوای سالن استفاده می شود. با توجه به اینکه طیور (پرنده ها) تا قبل از 14 روزگی نمی توانند دمای بدن خود را کنترل کنند، تهویه حداقلی با متعادل کردن سرعت جریان هوا از سرماخوردگی و یکنواختی هوا جلوگیری می نماید. اغب برای ایجاد تهویه حداقلی از هواکش ها در دیوار جانبی و از اینلت در دیوار جانبی و در سطحی بالاتر از هواکش ها استفاده می شود. در نقاط مختلف جهان از روش های گوناگونی برای ورود هوا از طریق دریچه اینلت و خروج هوا به وسیله ی هواکش ها استفاده می شود. محل نصب اینلت هرچه بالاتر باشد بهتر می باشد البته باید در نظر داشت که روبروی آن مانعی وجود نداشته باشد. میزان باز بودن دریچه ها نباید کمتر از 5 سانتی متر باشد.

قیمت انواع دریچه اینلت