قیمت فن سیرکوله

قیمت فن سیرکوله در بازار نسبت به انواع آن متفاوت است.
این فن ها معمولا در سالن های مرغداری٬ گلخانه ها٬ گاوداری ها و دیگر سالن هایی که تهویه در آن نقش به سزایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین شایان ذکر است که ضرر های مالی استفاده نکردن از تهویه مناسب در سالن ها و رعایت نکردن اصول درست تهویه در سالن مرغداری خیلی بیشتر از صرف هزینه برای مجهز کردن سالن است.
در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا از مشخصات فنی این هواکش و فن تصفیه هوا بیشتر برای شما بگوییم و از طریقه ی خریداری آن با خبر شوید.

مشخصات فنی فن سیرکوله

فن های سیرکوله معمولا به ۳ نوع ۴۰ سانتی متری و ۵۰ سانتی متری و ۶۰ سانتی متری تفکیک می شود.
به طور معمول از فن های ۷ پره بیشتر از سایرین استفاده می شود هرکدام نیز به دو نوع تک فاز و ۳ فاز تقسیم می شود.
ولی این فن ها در نوع ۳ پره٬ ۶ پره و ۹ پره نیز در بازار فروش موجود هستند.
و در تمامی انواع آن قطر پروانه٬ توان موتور٬ شدت جریان هوادهی متفاوت است.
و در میان آن ها توان و هوادهی فن سیرکوله ۶۰ سانتی متری از سایرین بیشتر است.
محاسبه ی تعداد فن مورد نیاز در سالن یا انتخاب هر یک از انواع آن ها نیازمند آشنایی کامل با کارکرد این محصول است و بدون اطلاع از آن نمی توان به طور دقیق در رابطه با آن اظهار نظر کرد.

لیست قیمت فن سیرکوله

قیمت فن سیرکوله با توجه به نوع آن متفاوت بوده و با توجه به تعداد پره و نوع تک فاز یا ۳ فاز بودن آن قیمت آن بالا پایین می شود.
اما در حالت کلی پرداخت هزینه بابت قیمت فن سیرکوله و خرید آن بسیار با صرفه تر از عدم وجود آن در سالن های پرورشی است.
به این دلیل که  فن های سیرکوله باعث بهبود گردش هوا می شوند و نصب نگهداری آن نیز بسیار آسان است.
و ویژگی ظاهری آن متفاوت با دیگر هواکش ها بوده و دارای شاسی تقویتی با طراحی لانه زنبوری است.
به علاوه قیمت فن سیرکوله در مقایسه با دیگر هواکش های مشابه که در سالن ها استفاده می شود اعم از هواکش ۱۴۰ و هواکش ۱۰۰ بسیار ارزان تر بوده و برای خریداران نیز مقرون به صرفه است.
و لازم به ذکر است که تنها قیمتی که شما به صورت روزانه از مشاورین فروش استعلام گرفته اید دارای اعتبار بوده و قیمت های درج در روز های گذشته در کانال تلگرام مرغداری و یا پیج اینستای شرکت که لینک آن در پایان این مقاله درج شده است به دلیل تغییرات روزانه ی قیمت ها دارای اعتبار نیست.

قیمت فن سیرکوله

خرید هواکش سیرکوله

خرید هواکش های سیرکوله بدین منظور برای سالن های مرغداری انجام می گیرد تا گرما و سرما ی جمع شده در یک نقطه را به وسیله ی فن ها به گردش در بیاوریم.
امروزه و با روشن شدن تاثیر وجود فن در سالن هایی اعم از سالن های مرغداری٬ سالن های پرورش طیور٬ گلخانه ها و دیگر سالن ها خرید این محصول به امری واجب و ضروری تبدیل شده است و خرید آن رونق بسیاری گرفته است.
به علاوه لازم به ذکر است که قیمت خرید عمده ی این محصول نسبت به فروش تک آن بسیار متفاوت بوده و ارزان تر است.
به این دلیل که با خرید عمده جنس مستقیم از کارخانه به دست شما رسیده و دست بسیاری از واسطه گران و دلالان از این معامله کوتاه شده است.
برای خرید هر چه سریع تر این محصول تنها کافی است با ما تماس بگیرید و با کمک مشاورین فروش ما و راهنمایی های آن ها خرید خود را به ثبت برساندید.