قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار

قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار در مقایسه با قیمت هر کیلو دان مرغ گوشتی از قیمت پایین تری برخوردار است.
و این موضوع به این دلیل است که محدودیت زمانی در پرورش مرغ های تخمگذار همانند مرغ های گوشتی وجود ندارد و ضرورتی بر این موضوع وجود ندارد که مرغ های تخمی در مدت کوتاهی به بازدهی برسند.
همچنین شایان ذکر است که تمامی پرورش دهندگان و مرغداران گرامی می توانند به جهت پرورش مرغ تخمی با ارائه جیره و آنالیز های پیشنهادی و مد نظر خودشان به مجموعه ی صنعت مرغ٬ دان مورد نظر خود را که بنا بر سلیقه شان تولید شده است با کمترین قیمت و کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

طریقه مصرف دان مرغ تخمگذار

همانطور که می دانید میزان استفاده ی دان توسط طیور به عوامل زیادی بستگی دارد.
اما به طور معمول مقدار دان برای مرغ تخمگذار بسته به فصل پرورش آن ها و نژاد مرغ بین ۱۰۰ الی ۱۱۰ گرم در روز متغیر می باشد.
همچنین لازم به ذکر است که برای بالا بردن راندمان و همچنین افزایش میزان تخمگذاری پرندگان مرغداران٬ گرامی بهتر است که عمل توضیع دان بین گله را با استفاده از دانخوری مناسب به انجام برسانند.
برای استفاده از دانخوری و به جهت جلوگیری از هدر رفت دان و کاهش هزینه ی خوراک بهتر است که در روز های ابتدایی جوجه از دانخوری های دستی و پس از گذشت یک الی ۲ ماه و بزرگ شدن جوجه از دانخوری اتوماتیک مرغ در سالن های مرغداری استفاده شود.

لیست قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار

اگر می خواهید بدانید که قیمت دان مرغ چقدر است؟ باید گفت قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار با توجه به فرمولاسیون و آنالیز این محصول متفاوت است و با توجه به مواد استفاده شده در فرایند تولید آن کم یا زیاد می شود.
به علاوه قیمت این محصول به دلیل تعدد در مواد اولیه هرگز ثابت نبوده و نوسان دارد.
به همین منظور شما باید روزانه نسبت به اطلاع از قیمت این محصول اقدام کنید و یا از طریق کانال تلگرام مرغداری به آخرین تغییرات قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار دسترسی پیدا کنید.
به علاوه در کنار کانال نیز مشاورین ما به صورت ۱۲ ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و در حد توان شما را راهنمایی خواهند کرد.

قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار

خرید دان مرغ تخمگذار

خرید دان مرغ تخمگذار به دلیل اهمیت فراوانی که دان مرغ در فرایند رشد و تخمگذاری مرغ دارد مسئله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است و نمی توان سرسری از آن گذشت.
به همین دلیل است که به هنگام خرید این محصول بزرگ ترین اشتباه توسط خریداران این است که کیفیت را فدای قیمت می کنند و به جای جست جو به دنبال محصول با کیفیت با قیمت مناسب باشند محصول بی کیفیت را با قیمتی ارزان خریداری می کنند.
و همین موضوع باعث بروز ضرر های جبران ناپذیری در سالن های پروش مرغ تخگذار در قفس می شود.  دریافت قیمت قفس مرغ تخمگذار به لینک فوق مراجعه نمایید
و در خرید دان مرغ تخمگذار قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار اهمیت کمتری در مقایسه با کیفیت این محصول دارد.

تولیدکنندگان دان مرغ در ایران

تولیدکنندگان بسیاری در ایران هستند که مشغول به تولید دان مرغ و خوراک دیگر طیور هستند.
بسیاری از این مراکز مشتری مداری را در صدر کار خود قرار داده اند و بسیاری دیگر به این موضوع بی توجه هستند.
و مرغداران موظف هستند که پس از بررسی های لازم بهترین دان را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.
شرکت صنعت مرغ با ارائه دان مرغ تخمگذار درجه یک و ارزان ترین قیمت هر کیلو دان مرغ تخمگذار علاوه بر بازار داخل خریداران بسیاری را در بازار های خارجی دارد.
شما نیز اگر مایل به خرید دان مرغ تخمگذار از شرکت صنعت مرغ هستید می توانید با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید و محصول خود را سفارش دهید.