لیست قیمت آبخوری جامبو مرغداری

لیست قیمت آبخوری جامبو  بر اساس انواع این آبخوری های تهیه می شود. این قیمت ها را کارخانه ها و شرکت های تولید کننده بر اساس جنس این محصول و اجزای تشکیل دهنده آن تعیین می کنند.
این محصول تولید شده از از جنس پلاستیک مرغوب بوده و در دسته ی آبخوری های اتوماتیک مرغداری شناخته می شود.
آبخوری های اتوماتیک جامبو در مدل های مختلف برای بسیاری از طیور تولید و تهیه و توزیع می شود.

لیست قیمت آبخوری جامبو

آب یکی از عوامل موثر در رشد و نگهداری بهینه طیور می باشد. کار با این نوع از آبخوری ها راحت می باشد.

آبخوری جامبو یکی از آبخوری های محبوب موجود در بازار می باشد.

این آبخوری ها در سالن های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از آبخوری ها داراری انواع گوناگونی تولید می شود که در زیر ذکر شده است.

  • آبخوری کلاسیک
  • آبخوری اتوماتیک
  • آبخوری سوپر اتوماتیک

این محصول که به آبخوری زنگوله ای و یا آبخوری آویز نیز معروف است در لیست قیمت آبخوری های مرغداری از آبخوری مرغ قیمت ارزان تری دارد.
لیست قیمت آبخوری جامبو با توجه به نوسانات بازار متغیر است اما لازم به ذکر است که خرید آن به صورت عمده بسیار به صرفه تر و ارزان تر است.
به این دلیل که در این نوع قیمت گذاری خبری از دلالان سودجو در خرید ها نیست.
برای دریافت لیست قیمت آبخوری جامبو و دیگر آبخوری های مرغداری با شماره ی زیر تماس بگیرید.

لیست قیمت آبخوری جامبو صنعت مرغ

قیمت آبخوری جامبو

نحوه کار آبخوری جامبو به گونه ای طراحی شده تا بتواند  بدون نیاز به سرکشی نیروهای انسانی، به صورت اتومات و به وسیله شیلنگی که دارد پر آب شود. این آبخوری به طور خاص برای جوجه های گوشتی طراحی شده است تا فضای بیشتری را در اختیار مالکان مرغداری قرار دهد.

بیستر بخوانید: دانخوری اتوماتیک مرغداری

این آبخوری، توزیع آب عالی را برای تولید کنندگان  فراهم می کند و مانع نفوذ آب به محیط و خیس شدن بستر طیور  می شود. آبخوری ها دارای یک فیلتر مخصوص است که تامین مداوم آب پاک را تضمین می کند.

لیست قیمت آبخوری جامبو مرغداری در بازار ها متفاوت می باشد.

هر میزان آبخوری دارای سیستم پیشرفته تری باشد در نتیجه قیمت بالاتری دارد.
انتخاب سیستم های اتوماتیک برای سالن های صنعتی از جمله آبخوری اتوماتیک و دانخوری اتوماتیک و در بسیاری از موارد و در سالن های پیشرفته قفس اتوماتیک مرغ تخمگذار بسیار هزینه بر بوده و مرغداران از پس هزینه های آن بر نمی آیند.

لیست قیمت آبخوری جامبو صنعت مرغ

فروش آبخوری جامبو

قیمت آبخوری جامبو در نمایندگی های معتبر و فروشگاه های عرضه محصولات صنایع مرغداری به فروش می رسد. آب خوری به جهت اهمیت آب در پرورش طیور یکی از ابزارها و تجهیزات مرغداری بسیار مهم در صنعت مرغداری محسوب می شود.

از این رو فروش و به راحتی در دسترس قرار گرفتن این محصول برای مالکان و صاحبان مرغداری دارای اهمیت می باشد. فروش این محصول توسط سایت فروش صنعت مرغ صورت می پذیرد.

مشتری می تواند با تماس برقرار کردن با شماره ای که در سایت قرار گرفته از جزئیاتی که می خواهد بداند آگاه شود.

انواع آبخوری جامبو

آبخوری جامبو در بازار

آبخوری جامبو در انواع مختلف یه وسیله شرکت های متفاوتی در کشورهای گوناگون طراحی و ساخته و در بازار جهانی به فروش می رسد.

مشتری ها می توانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر این محصول را به صورت حضوری در سر تا سر کشور خریداری نمایند. همچنین می توانند با مراجعه به سایت ها و وب سایت های مربوط به صنایع مرغداری به صورت غیر حضوری و اینترنتی این محصول را خریداری نمایند.
امروزه خرید این محصولات به صورت عمده و از طریق خرید و فروش اینترنتی و غیرحضوری به مشتریان توسط شرکت صنعت مرغ ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر مرغداری
به این دلیل که خرید های میدانی و حضوری با توجه به شرایط جامعه بسیار دشوار بوده و با رکود بسیاری همراه بوده است امروزه بیشتر خرید ها به صورت اینترنتی انجام شده است و بسیاری از مراکز از ارائه ی خرید حضوری به مشتریان خود خودداری می کنند.
برای خرید این محصول در سریع ترین زمان ممکن شما قادر خواهید بود به صورت ۱۲ ساعته در شبانه روز با شماره های مشاورین فروش درج شده در سایت تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
نیرو های پشتیبان ما سفارش شما را آماده کرده و به محض آماده شدن در مکان مورد نظرتان تحویل شما خواهند داد.

س: چگونه ارتفاع و سطح آب آبخوری جامبو را کنترل کنم؟

ج: 1. آبخوری جامبو از 1 تا 7 روز روی شبکه قرار داده شد و قد آبخوری پس از 8 روز با رشد جوجه ها افزایش یافت. 2. لبه بالایی سینک تراز یا کمی بالاتر از پشت مرغ است. 3. سطح آب در سینک حدود 1/3 تا 1/2 عمق سینک است. 4. نیمی از آب را به قابلمه وزنه تعادل در آبخوری اضافه کنید.
قبل از نصب باید به چه نکاتی توجه کنم؟

1. لوله سرب و پوشش بیرونی توسط سوکت به هم متصل می شوند. هنگامی که اولین بار استفاده می شود، گلدان وزنه تعادل با نیمی از آب یا ماسه اضافه می شود، که یک اثر اضافه وزن است. 2. گلدان وزنه تعادل را در مرغداری در فاصله 3-5 میلی متری از زمین آویزان کنید. اگر مرغداری شلوغ و در حال پرواز باشد، پاشیدن آب آسان نیست. 3. هدایت و نصب لوله آب با لوله آب متصل می شود و خروجی آب در دو سر محفظه برای اضافه کردن خودکار آب در نظر گرفته شده است.
چه تعداد آبخوری باید باید در مرغداری خود نصب کنم؟

پاسخ: ظرفیت آب یک آبخوری جامبو می تواند حدود 14-15 جوجه را تامین کند. و لطفاً تعداد جوجه هایی که دارید را به من بگویید، سپس من برای شما محاسبه می کنم که به چند آبخوری جامبو نیاز دارید.