قیمت دان آماده مرغ گوشتی

دان آماده مرغ گوشتی را چگونه می توان بصورت روزانه دریافت و از میزان موجود قیمت دان آماده مرغ گوشتی در انبار اطلاع پیدا کرد و با تولید کنندگان این محصول بصورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و این محصول را با قیمت مناسب دریافت نمایید.

قیمت دان آماده گوشتی

در فرایند تولید دان آماده گوشتی از مواد اولیه بسیاری استفاده می شود به همین دلیل است که نوسنات قیمت این محصول به موارد بسیار زیادی بستگی دارد و قابل پیش بینی نبوده و در کمتر مواردی ثابت باقی می ماند.
و اگر شما قصد خرید این محصول را دارید باید روزانه قیمت جدید محصولات را از مراکز فروش بگیرید و در رسانه هایی که قیمت آن اطلاع رسانی می شود مانند کانال تلگرام مرغداری عضو شوید و از لیست قیمت دان مرغ به صورت روزانه با خبر شوید.

قیمت دان آماده مرغ گوشتی

خرید دان آماده مرغ گوشتی

امروزه خرید دان های آماده مرغ گوشتی به این جهت مورد توجه خریداران و صاحبان صنایع و سالن های مرغداری قرار گرفته است که این دان ها دارای سایز یکسان بوده و تمامی دانه ها به صورت یک شکل هستند.
و برخلاف دیگر دان ها که دانه های بزرگ توسط طیور خورده شده و دانه های ریز باقی می ماند در خوراک آماده ی طیور تمامی دانه ها توسط طیور به صورت یک دست خورده می شود.
همانطور که می دانید خرید دان مرغ آماده به صورت غیرحضوری نیز ممکن است و آسان ترین شیوه ی خرید آن تماس با شماره ای است که در انتهای سایت درج شده است.

تنوع دان آماده مرغ

دان های آماده مرغ از آن جهت با یکدیگر متفاوت هستند که در فرمول تولید این دان ها میزان جیره بندی مواد اولیه متفاوت است.
به طور مثال در دان های آماده ی ارزان تر میزان پروتئین در این دان ها کمتر و دان های درجه یک که گران تر هستند میزان پروتئین در آن ها بیشتر و گوشت آوری نیز بیشتر است.
این دان ها به گونه ای تولید شده اند که قابل استفاده در دو نوع دانخوری اتوماتیک و دانخوری دستی قابل استفاده است.

مزایای دان آماده مرغ گوشتی

دان آماده نسبت به دیگر انواع دان مزایای بسیار زیادی دارد که شامل تحریک اشتهای طیور به تغذیه ی بیشتر و مصرف بیشتر دان است که همین موضوع باعث افزایش وزن جوجه ها و بهبود ضریب تبدیل غذایی می شود.
دان آماده با کاهش قدرت انتخاب اجزای مختلف خوراک از اتلاف دان توسط جوجه خودداری می کند.
و بسیاری از خطا های ممکن توسط میکسر و یا کارگر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
به همین دلیل و بسیاری از دلایل دیگر که در این مقاله بیان نشد دان آماده مرغ گوشتی نسبت به انواع دیگر دان بسیار به صرفه تر بوده و طرفداران بسیاری نیز در بازار خرید و فروش دان مرغ دارد.

مزایای دان آماده مرغ گوشتی

تولید دان آماده مرغ گوشتی

همانطور که در بالاتر نیز گفته شد تولید دان های آماده مرغ گوشتی با فرمول های مختلف و میزان مواد اولیه ی مختلفی تولید می شود.
که میزان مورد استفاده از هر یک از مواد در این محصول را می توانید پس از بررسی آنالیز آن اطلاع یابید.
به همین دلیل لازم است که خریداران قبل از خرید انالیز محصول را چک کرده و محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.

خریداران عمده دان آماده مرغ گوشتی

دان آماده مرغ گوشتی به دلیل مقرون به صرفه بودن و سهولت در به کارگیری آن در سالن های مرغداری توسط بسیاری از مرغداران مورد استفاده قرار می گیرد.
و به همین منظور این محصول عمدتا به صورت عمده خرید و فروش می شود و خریداران عمده دان آماده مرغ مرغداران سالن های صنعتی مرغداری است.
و علاوه بر صاحبان سالن مرغداری صنعتی امروزه این محصول جایگاه ویژه ای در میان مرغداران مرغ بومی نیز پیدا کرده است.
و لازم به ذکر است که یکی از بزرگترین دلایلی که موجب خرید این محصول به صورت عمده توسط مرغداران می شود قیمت مناسب و ارزان تر آن نسبت به خرید تکی دان مرغ آماده است.

صادرکنندگان دان آماده مرغ گوشتی

در شرایط امروزه اغلب صادرات دان مرغ از نوع آماده و غیره به صورت غیرحضوری انجام می شود و صادرکنندگان از طریق فروش اینترنتی محصولات خود را به بازار فروش عرضه می کنند.
مفتخریم که خدمت خریداران خود اعلام کنیم سایت فروش تجهیزات مرغداری صنعت مرغ یکی از پربازدید ترین و محبوب ترین سایت های فروش تمامی وسایل و لوازم مربوط به مرغداری است.
و به دلیل خدمات بسیاری که به مشتریان خود عرضه داشته است خریداران بسیاری را در کشور های همسایه ایران دارا است.