قیمت جدید هواکش مرغداری 100

هواکش مرغداری 100 که یکی از کارآمدترین نوع تجهیزات به کار رفته در مرغداری ها است با قیمت جدیدی به مشتریان عرضه می شود. در ساخت این نوع هواکش از پره های استیل استفاده می کنند.

قیمت هواکش مرغداری 100

در بازار تجهیزات مرغداری، قیمت جدیدی برای هر نوع از هواکش مرغداری 100 تعیین شده است که هر مشتری طبق نیاز خود آن را خریداری می کند. مرغداران جهت تهویه هوای سالن از این نوع هواکش ها استفاده می کنند.

هواکش مرغداری 100 از نوع درجه یک در مرغداری های صنعتی بر روی دیوارها نصب می شود. به دلیل کارایی بالای این نوع هواکش، آن را در طرح های مختلفی تولید کرده اند. هواکش 100 یکی از تجهیزات مهم قابل استفاده در مرغداری ها می باشد.
قیمت جدید هر نوع از هواکش پس از طی مراحل تولید تعیین می شود. نقش ویژه ای که این نوع هواکش در تهویه هوای سالن دارد باعث شده است که مشتریان به خوبی از آن استقبال کنند.

هواکش مرغداری 100

هواکش مرغداری در ابعاد مختلفی طراحی و تولید و در بازار موجود می باشد. یکی از این هواکش ها، هواکش مرغداری ۱۰۰ است. هواکش ها داری قابلیت انتقال هوای آلوده شامل گازهای گوناگون می باشند.

انواع هواکش به طور کلی

  • هواکش عرضی
  • هواکش طولی

هواکش مرغداری 100

برای تهویه حداقلی از هواکش عرضی استفاده می شود. برای تهویه تونلی از هواکش های طولی استفاده می شود. فن های تهویه حداقلی در مناطق سردسیر و کوهستانی و موقع جوجه ریزی به کار گرفته می شود. از تهویه تونلی بای سرمای بیشتر در محیط استفاده می شود.

انواع هواکش

  • محوری
  • گریز از مرکز

هواکش های محوری برای گذر هوای بالا و مقاومت کم، هواکش های گریز از مرکز گذر حجمی کم و مقاومت بالا مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع هواکش یک دستگاه مکانیکی است.  هواکش ها نقش یک خنک کننده در صنعت را دارا می باشند.

مشخصات هواکش مرغداری 100

مدل هواکشfp5 , 100
تعداد پره5
جنس پرهppg
قطر پروانه (سانتی متر)91.5
توان موتور و فاز موتوژن( اسب بخار)سه فاز 1.5 اسب
شدت جریان ( آمپر)1.7
هوادهی در 0 پاسکال( مترمکعب بر ساعت)20500
هوادهی در 20 پاسکال( مترمکعب بر ساعت)19000
سرعت پروانه( دور در دقیقه)——

خرید عمده  هواکش مرغداری

برای خرید عمده هواکش مرغدای 100 وهواکش مرغداری 140 مشتری می تواند با بررسی سایت های معتبر عرضه کننده تجهیزات و ابزارهای صنعت مرغداری، با توجه به جزيیاتی که در اختیارش قرار می گیرد، به خرید آن بپردازد. به طور کلی می توان گفت خرید هواکش مرغداری به دو شیوه زیر امکان پذیر می باشد:

  • حضوری (غیر اینترنتی)
  • غیر حضوری (اینترنتی)

که لازم به ذکر است که امروزه و با گسترش شهر ها خرید اینترنتی بسیار کارآمد تر بوده و در وقت و هزینه ها هم صرفه جویی می شود.
و مشتریان پس از ثبت سفارش خود نهایت پس از ۴۸ الی ۷۲ ساعت سفارش خود را در مکان مورد نظر تحویل بگیرند.

هواکش مرغداری 100

بازار فروش هواکش مرغداری

  • بازار فروش هواکش مرغداری در شیراز
  • بازار فروش هواکش مرغداری در تهران
  • بازار فروش هواکش مرغداری در تبریز
  • بازار فروش هواکش مرغداری در اصفهان

فروش اینترنتی یکی از مزایای بسیاری که برای خریداران دارد این است که می توانند به راحتی پس از جست و جو در اینترنت نزدیک ترین مرکز فروش به شهرشان را پیدا کنند.
پس از پیدا کردن مراکز فروش با آن ها ارتباط بگیرند و پس از بررسی های لازم محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.
صنعت مرغ مفتخر است که خدمت مشتریان عزیز خود اعلام کند که این شرکت با داشتن چندین نمایندگی در سراسر ایران٬ به فروش هواکش مرغداری می پردازد.
به گونه ای که مشتریان می توانند پس از ارتباط با یکی از شماره هایی که در سایت درج شده است از نزدیک ترین نمایندگی فروش به شهر خود مطلع شوند و سفارش خود را به ثبت برسانند.