قیمت دان مرغ

قیمت دان مرغ را چگونه و از کجا پیدا کنیم؟قیمت دان مرغ برای مصرف این محصول در صنعت مرغداری به صرفه می باشد؟قیمت دان مرغ را چگونه ارزیابی می کنند؟تغذیه یکی از مهم ترین بخش های پرورش انواع مرغ ها اعم از مرغ های گوشتی و تخم گذار به ویژه در ابعاد گسترده می باشد.نیاز بدن مرغ های گوشتی و تخم گذار و نیز متابولیسم بدن ان ها با یکدیگر متفاوت می باشد.
مرغ های گوشتی و تخم گذار هر یک دوره های مختلف رشد خود را دارند و هر دوره از مراحل پرورش ان ها باید تغذیه مخصوص به خود را دارا باشد و با توجه به فرمول های نوشته شده توسط کارشناسان و متخصصان مجرب به جوجه ها داده شود تا بیشترین بازدهی از دان را دریافت کنند.

قیمت دان مرغ برای مرغداری

یکی از مهم ترین اصل ها برای انتخاب دان مرغ خوب و با کیفیت قیمت دان مرغ تمام شده است.اما لازم به ذکر است که تنها قیمت خوب نمی تواند ملاک سود اقتصادی و خریدمان باشد.
کیفیت و انالیز دان ها مصرفی باید که طبق استاندارد های نیاز بدن مرغ باشد،اما اگر به این اصل مهم دقت نکنیم رشد مرغ ها به دلیل نرسیدن مواد مغذی و لازم برای بدن آن ها مرغدار با مشکلات اساسی مواجه خواهد شد و حتی امکان دارد خسارت های جبران ناپذیری به بار آمده و مرگ و میر در طول دوره پرورش ان ها زیاد شود
قیمت دان مرغ اعم از گوشتی یا تخم گذار به کیفیت دان، نوع مصرف، نحوه تولید و غیره بستگی دارد.البته باید بگوییم قیمت دان مرغ برای مرغ های تخم گذار و گوشتی متفاوت است.

قیمت دان مرغ

قیمت دان مرغ برای خرید

در چن سال گذشته با وجه به مزایای فراوان و راندمان و سود اقتصادی بالایی که دان مرغ برای مرغداران داشته است موجب این شده که بسیاری از طیور دارانی که تا به امروز از این محصول بی نظیر استفاده نمی کردند به سمت این محصول با کیفیت و بی نظیر کشانده شوند.
خرید دان مرغ ها به چند صورت متداول است.

مرغداران بومی و صنعتی به مراکز فروش دان در بازار که به صورت خرده به فروش می رسد مراجعه کرده و مواد غذایی و دان مورد مصرف مرغ هایشان را تهیه و از ان ها نهایت استفاده را می برند.
اما راه اسان تر و کم دردسر تر که مرغداران می توانند اطلاعات کافی در مورد محصول و قیمت ان به دست بیاورند به صورت انلاین از فروشگاه های اینترنتی دان مورد نظر خود را ثبت سفارش می کنند و دان را با قیمت درب کارخانه دریافت می کنند که از نظر اقتصادی بسیار پر سود و به صرفه می باشد.

قیمت دان مرغ

دلایل انتخاب دان مرغ

انتخاب دان مرغ برای انواع مرغ ها اعم از مرغ های گوشتی و تخم گذار برای مرغ داران لازم می باشد که یک سری فاکتور ها را برای انتخاب خوب و رفتن راه درست در نظر بگیرند که همه ی مرغداران برای پرورش بهتر و رشد عالی مرغ های خود باید این فاکتور ها را انتخاب کنند:

  • دان مرغ با کیفیت و مرغوب باشد.
  • از بو و طعم خوبی برخوردار باشد و بوی ترشیدگی ندهد.
  • از نظر بهداشتی عاری از هر گونه میکروب و قارچ و… باشد.
  • سهولت در حمل و نقل و امکان مرجوع دادن دان در صورت نا رضایتی.
  • یکی از عوامل مهم دیگر با توجه به دارا بودن همه ی موارد بالا , از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

دان مرغ اماده،دان مرغ کامل،دان مرغ کنستانتره و غیره از انواع دان دیگر برای خوراک طیور است

صادرات دان مرغ

کیفیت بالای دان های مرغ و قیمت دان مرغ که بسیار مناسب است در تولیدات کشور موجب افزایش روزانه و چشمگیر صادرات این محصول به کشور های دیگر شده است.
تولید کنندگان دان مرغ با عرضه بهترین محصولات خود به سراسر کشور و همینطور کشور های همسایه سعی بر این دارند که کیفیت و کمیت های محصولات خود را تا حد ممکن افزایش دهند که همین امر بالا بردن کیفیت باعث بالا بردن رشد اقتصادی مرغداران هم شده است.
ویژگی های مهم و برجسته دان مرغ باعث شده تا علاوه بر مرداری های داخل کشور،کشور های دیگر نیز برای پرورش مرغ های خود از این ماده غذایی مغذی و کامل برای پرورش بهتر مرغ هایشان نهایت استفاده و سود را ببرند.

قیمت دان مرغ