انواع دریچه اینلت ورودی هوا مرغداری

انواع دریچه اینلت ورودی در بازارهای جهانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. دریچه اینلت  به دو صورت حضوری و غیر حضوری عرضه می شوند و متقاضیان این محصول با توجه به شرایط خود آن ها را خریداری می نمایند.

انواع دریچه اینلت

دریچه اینلت یکی از ابزارهای مفید برای تهویه مطلوب سالن های مرغداری  می باشد که به راحتی دما و رطوبت محیط را کنترل می نماید.

دریچه اینلت در دو بعد عرضه می شود.

انواع دریچه اینلت بر اساس ابعاد

  • دریچه اینلت 30*60
  • دریچه اینلت 40*80

انواع دریچه اینلت صنعت مرغ

ذکر این نکته ضروری است که دریچه اینلت به گونه ای طراحی شده است تا بتواند انواع تهویه را که در زیر ذکر شده به همراه داشته باشد.

انواع تهویه

  • تهویه حداقلی(زمستانه)
  • تهویه انتقالی(بهار و پاییز)
  • تهویه تونلی(تابستانه)

تهویه حداقلی که در زمستان کاربرد دارد به این صورت که اینلت چهار فصل با تهویه حداقلی هوای ورودی اندکی را به سمت سالن هدایت می نماید تا از هوای گرم زیر سقف نیز استفاده شده و همچنین از برخورد مستقیم هوای سرد به جوجه ها در زمستان جلوگیری شود.

تهویه انتقالی که در فصل های بهار و پاییز در واقع فصل های معتدل سال کاربرد دارد.

در این نوع تهویه از هواکش ها و اینلت چهارفصل به صورت همزمان استفاده می شود.

با استفاده از این نوع تهویه می توان در سالن هوای مطبوع و یکنواختی را بوجود آورد.

تهویه تونلی که در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد که با استفاده از اینلت کاملا باز هوای تازه در سالن ایجاد شده و مشکل رطوبت و گرمای هوا مرتفع می شود.

دریچه تهویه هوا اینلت

دریچه تهویه هوا برای تهویه عرضی و انتقالی در سالن های مرغداری استفاده می شود. این دریچه ها مزایایی را برای سالن ها و مکان های که مورد استفاده قرار می گیرند به همراه دارند. از مزایای استفاده از آن می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • کاهش چشمگیر مصرف سوخت در فصل های سرد سال
  • کاهش استرس سرمایی در بین طیور در سنین پایین
  • توزیع یکنواخت هوا
  • ایجاد تعادل دمایی
  • تامین هوای بدون کاهش محسوس دما

انواع دریچه اینلت

از نکاتی که باید در هنگام نصب دریچه اینلت بر روی دیوار در نظر گرفت، باید برای نصب استاندارد دریچه از چهارچوب فلزی یا چوبی استفاده نمود. برای جلوگیری جمع شدن ریزش باران شیب دیوار زیر دریچه باید به سمت بیرون سالن باشد. برای نصب دریچه 30*60 باید حفره ای به ابعاد 56*27 در دیوار ایجاد نمود و همینطور برای نصب دریچه 35*90 باید حفره ای به ابعاد 80*27 در دیوار ایجاد کرد. تعداد اینلت های مورد استفاده در سالن های مرغداری بر اساس مساحت و میزان طیور در حال پرورش در سالن مرغداری مذکور تعیین می گردد.

خرید دریچه اینلت

خرید دریچه اینلت ورودی هوا به شیوه های گوناگونی اعم از حضوری و اینترنتی انجام می پذیرد.

که با توجه به صرف زمان کمتر خرید از فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور و تحویل در اسرع وقت محصول پیشنهاد می شود.

انواع دریچه اینلت صنعت مرغ

قیمت فروش دریچه اینلت

تهویه از طریق دریچه ایلنت از به روزترین و کارآمدترین روش هایی است که امروزه در صنعت مرغداری سرتاسر جهان به کار گرفته می شود.به سیستمی که از دریچه اینلت برای تهویه هوا استفاده می کند، سیستم فشار منفی نیز می گویند. قیمت فروش دریچه اینلت را شرکت ها و کارخانجات تولیدکننده این محصول بر اساس نوع و جنس و نوسانات ارزی در کشور تعیین می کنند. فروش انواع دریچه اینلت توسط شرکت صنعت مرغ به راحتی صورت پذیرفته و این امکان را برای مشتری فراهم نموده تا بتواند بصورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت صنعت مرغ این ابزار را مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم نسبت به خرید آن با تماس برقرار کردن با شماره تلفن ارائه شده بر روی سایت اقدام نماید.

انواع دریچه اینلت