تجهیزات مرغداری تخمگذار

تجهیزات مرغداری تخمگذار را می توانید به راحتی از طریق سایت های معتبر عرضه کننده تجهیزات صنایع مرغداری تهیه نمایید.

تجهیزات مرغداری تخمگذار برای پرورش مرغ های تخمگذار حائز اهمیت می باشند. تجهیزات مرغداری تخمگذار در انواع مختلفی تولید می شود.

تجهیزات مرغداری تخمگذار

در پرورش مرغ های تخمگذار با توجه به حساسیت بالای آن ها نسبت به استرس، در فراهم نمودن تجهیزات مورد نیاز مرغ تخمگذار باید دقت نمود. سالن های پرورش طیور باید  از لحاظ تهویه و آب و دان و بهداشت مورد توجه قرار بگیرند.

سالن ها دارای دو سیستم باز و بسته برای پرورش طیور می باشند. مرغ های تخمگذار را هم در بستر و هم در قفس می توان پرورش داد که قفس دارای مزایای بیشتری نسبت به پرورش در بستر می باشد. در دوره های مختلف پرورش می توان از لانه های گوناگونی استفاده نمود. در پرورش بستر باید به نکات زیر توجه نمود:

  • قسمت هایی از بستر که خیس یا کپک زده را تعویض نمایید
  • به نوع تهویه مطلوب سالن باید توجه ویژه ای شود
  • برای جلوگیری از کپک زدن بستر سعی در  جا به جایی مکرر  آبخوری ها شود

قیمت تجهیزات مرغداری تخمگذار

قیمت تجهیزات مرغداری تخمگذار بسته به نوع و شرکت و برندهای تولید کننده آن متفاوت می باشد. چنانچه بخواهید از آخرین قیمت تجهیزات مرغداری تخمگذار و همچنین  اطلاعات تکمیلی در مورد هر یک از محصولات مورد نظر خود کسب نمایید می توانید با شماره درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.
علاوه بر آن شرکت صنعت مرغ تغییرات قیمت محصولات خود را روزانه در کانال تلگرام مرغداری خود به اطلاع خریداران می رساند.

قیمت تجهیزات مرغداری تخمگذار

خرید تجهیزات مرغداری تخمگذار

خرید تجهیزات مرغداری به دو روش زیر صورت می پذیرد:

  • خرید حضوری ( مراجعه به بازار)
  • خرید غیرحضوری  (مراجعه به سایت های معتبر)

برای خرید تجهیزات مرغداری تخمگذار می توانید به راحتی و با صرف زمان اندک با برقراری تماس با شماره درج شده در سایت اقدام نمایید. باید این نکته را در نظر داشته باشید که فروش تجهیزات مرغداری توسط این سایت به صورت عمده صورت می پذیرد.

انواع تجهیزات مرغداری تخمگذار

در پاسخ به سوال تجهیزات مرغداری جه انواعی دارد؟ می توان گفت این تجهیزات برای پرورش مرغ تخمگذار دارای انواع گوناگونی می باشد که بسته به نوع پرورش متغیر می باشد مثل:

  • تجهیزات مورد استفاده برای پرورش در بستر ( دانخوری، آبخوری، هواکش، تجهیزات جمع آوری تخم،  سیستم های گرمایشی)
  • تجهیزات مورد استفاده برایپرورش در قفس ( قفس)

تولید تجهیزات مرغداری تخمگذار

تجهیزات مرغداری مرتبط با پرورش مرغ های تخمگذار توسط شرکت های مختلفی در سر تا سر جهان طراحی و تولید و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. تجهیزاتی مورد نیاز سالن های مرغداری پرورش مرغ های تخم گذار توسط تولیدکنندگان داخلی با رعایت معیار ها و استانداردهای جهانی تولید می شود. این تجهیزات دارای کیفیت خوب و از نظر قیمت مناسب تر از نمونه های خارجی موجود در بازار می باشد.

انواع تجهیزات مرغداری تخمگذار

تجهیزات پرورش مرغ در بستر

همان طور که در بالا نیز گفته شد تجهیزات لازم برای پرورش مرغ تخم گذار در بستر شامل آبخوری و دانخوری و موارد دیگر است که تا حدودی با مرغ گوشتی یکسان است و تنها در مواردی مانند تجهیزات جمع آوری تخم مرغ با یکدیگر متفاوت هستند.
علاوه بر آن در پرورش مرغ تخم گذار در بستر٬ بستر مرغ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به این دلیل که تخم مرغ ها پس از فرایند تخم گذاری باید در جای نرم و گرمی باشند تا صدمه نبینند و یا دچار شکستگی نشوند.
در حال حاضر یکی از بستر های مناسب که دارای این ویژگی است کاغذ رول بستر مرغداری است که از شکستن تخم مرغ ها جلوگیری می کند به همین منظور یک بستر مناسب برای مرغ تخم گذار به حساب می آید.

تجهیزات پرورش مرغ در قفس

نیمچه های تخمگذار در سنین 90 الی 100 روزگی به سالن های دارای قفس های مرغ تخمگذار فرستاده می شوند. در پرورش مرغ در قفس مرغ تخم گذار تجهیزات دیگری به جز قفس مورد نیاز شما نخواهد بود.
به این دلیل که قفس های مرغ تخمگذار دارای سیستم کودکشی٬ بستر مناسب و همچنین آبخوری نیپل به جهت راحتی پرندگان قرار داده شده است.
علاوه بر آن فرایند تخم گذاری در این قفس ها کاملا قابل کنترل و نظارت است.
و مرغ ها با استفاده از سیستم های اتوماتیک دانخوری تغذیه می کنند.
در این شیوه از پرورش همه چیز حساب شده است و تمامی فرایند ها با سهولت تمام انجام می پذیرد.

مزایای پرورش مرغ تخمگذار در قفس چیست؟

  • مدیریت راحت تر طیور به دلیل کاهش تعداد مرغ ها در سطح
  • کاهش آسیب رسیدن و شکست تخم ها به واسطه جمع آوری مکانیزه
  • کاهش مصرف انرژی
  • تهویه مطلوب تر
  • تغذیه خودکار و مکانیزه
  • کاهش بیماری