دانخوری اتوماتیک مرغ، مرغداری شما را کارآمدتر می کند.

امروزه در مزارع پرورش مرغ گوشتی در مقیاس بزرگ، جوجه ها به جای تغذیه دستی، به صورت خودکار با تجهیزات مرغداری دانخوری خودکار مرغ تغذیه می شوند. این نوع دان مرغ برای فروش چه ویژگی خاصی دارد؟

این دستگاه دان مرغ اتوماتیک برای فروش عمدتاً از سه سیستم زیر تشکیل شده است، که عبارتند از: سیستم قدرت، سیستم پیاده روی و سیستم بالابر.

 

 

قسمت راه رفتن عمدتاً از بخشی از یک شفت انتقال، یک چرخ مسافرتی، یک فرمان تشکیل شده است. منبع طراحی کلی دستگاه دانخوری مرغ اتوماتیک برای فروش، فناوری شاسی خودرو است که واقعاً می تواند راه رفتن صاف فیدر را تضمین کند.

در عین حال، به منظور رعایت اصل صرفه جویی در مصرف برق برای مرغداران، دانخوری مرغ اتوماتیک لیوی برای فروش از باتری کم ولتاژ به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند و از موتور DC برای کار تغذیه استفاده می شود. خود دستگاه یک مکانیسم جابجایی منحصر به فرد را اضافه می کند که واقعاً تبدیل علمی قدرت را درک می کند. دستیابی به هدف مقدار زیاد خروجی، بنابراین استفاده از انرژی منطقی است.

در فرآیند پرورش جوجه های گوشتی، استفاده از دستگاه تغذیه خودکار طیور برای فروش، مانند تجهیزات پرورش طیور گوشتی، می تواند فشار کاری کشاورزان را کاهش دهد، در حالی که قسمت بالابر از بالابر مارپیچی استفاده می کند. اگرچه کل طراحی ساده است، اما غیر قابل انکار است که عملکرد عملی آن برای نگهداری راحت است، و راندمان کار نیز قوی است، ارزش مزارع مرغ شما را دارد.