جوجه های خود را برای تغذیه خود آموزش دهید.

مزایای تغذیه خودکار مرغ دانستن این موضوع که جوجه‌های شما می‌توانند هر قدر که می‌خواهند خودشان را تغذیه کنند، زمانی که برایشان مناسب باشد، به این معنی است که مجبور نیستید برای غذا دادن به آنها عجله کنید.

تصور کنید که در واقع بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید آموزش دادن به جوجه‌های خود برای تغذیه خود، تنها چیزی که نیاز دارید نوع مناسب تغذیه مرغ، یک میخ و کمی انگیزه غذا است!

 

 

در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چگونه می‌توانید به راحتی جوجه‌های خود را برای استفاده از فیدر اتوماتیک پایه دار آموزش دهید.

هنگامی که یک مرغ روی تاقچه ماشه دانخوری خودکار مرغ (که به آن آج نیز گفته می شود) قدم می گذارد، درب آن باز می شود و به مرغ اجازه دسترسی به خوراک خود را می دهد. این نوع از قسمت های دانخوری برای استفاده هم برای مرغ های آزاد و هم برای مرغ های مرغداری مناسب است.

 

تغذیه اتوماتیک پایه دار دارای مزایای زیر است:

  • جوجه ها می توانند بر اساس تقاضا تغذیه کنند
  • استفاده از جوجه های شما آسان است
  • غذا را تمیز نگه می دارد، با جلوگیری از دسترسی به آفات و جوندگان، هیچ شگفتی ناخوشایندی در خوراک پیدا نمی کنید.
  • از باران و آب جلوگیری می کند، خوراک شما را خشک نگه می دارد.
  • از هدر رفتن غذا جلوگیری می کند، پرندگان وحشی، موش ها و موش ها نمی توانند به غذای جوجه های شما دسترسی پیدا کنند و باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

تغذیه  کننده خودکار مرغ صنعت مرغ دارای تمام مزایای فوق به اضافه امتیاز اضافه ایمن بودن برای جوجه های شما می باشد. درب سبک وزن آن به آرامی بسته می شود و به چوکات شما آسیبی نمی رساند. فیدرهای ما از آلومینیوم با ماندگاری طولانی ساخته شده اند تا دوام داشته باشند و زنگ نزنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد لوازم تغذیه خودکار مرغ اینجا را کلیک کنید.

آموزش جوجه های خود برای استفاده از تغذیه کننده آج

در حالی که هر مرغ شخصیت و ویژگی های خاص خود را دارد ، به طور کلی جوجه ها حیواناتی کنجکاو و باهوش هستند. آنها می توانند کارهای پیچیده را انجام دهند و از طریق تماشای یکدیگر یاد بگیرند. همه اینها در مورد آموزش آنها خبر خوبی است.

آیا می دانستید که توانایی‌های شناختی جوجه‌ها در برخی موارد از گربه‌ها، سگ‌ها و حتی برخی نخستی‌سانان پیشرفته‌تر است؟

مرحله 1 – آماده سازی

 

شما نیاز خواهید داشت:

  • انتظارات واقع بینانه: معمولاً چند هفته طول می کشد تا جوجه ها به دانخوری عادت کنند. ممکن است به کمی پشتکار و صبر نیاز داشته باشید، با این حال در دراز مدت نتیجه خواهد داد!
  • یک گیره لباس: برای باز نگه داشتن درب فیدر در حالی که چوک های شما به فیدر جدید خود عادت می کنند، این به جوجه ها می آموزد که داخل غذا وجود دارد.
  • زمین مسطح و یکنواخت: فیدر روی زمین صاف و یکدست بهترین عملکرد را دارد. فیدر اتوماتیک صنعت مرغ با یک میخ سیمی عرضه می شود تا در صورت ناهموار بودن زمین کمی فیدر را محکم کند.

مرحله 2 – آموزش

مهم!

  •  در حالی که جوجه های خود را برای استفاده از دانخوری آموزش می دهید، آنها را در جای دیگری تغذیه نکنید.
  • از یک گیره لباس در پشت یکی از طرفین استفاده کنید. درب را کاملاً باز کنید تا صفحه پا درست روی زمین قرار گیرد. این به جوجه ها آموزش می دهد که داخل آن غذا وجود دارد و آنها را به دانخوری عادت می دهد.
  • بعد از یک هفته یا بیشتر، گیره لباس را به جلوی فیدر ببرید. اکنون صفحه پا تا نیمه پایین خواهد رفت، که به جوجه ها کمک می کند تا زمانی که هنوز می توانند غذا را ببینند به حرکت صفحه پا عادت کنند.
  • بعد از یک هفته یا بیشتر که به نظر می رسد جوجه ها به این ایده عادت کرده اند، میخ را کاملاً بردارید و مقدار کمی از خوراک را در اطراف دانخوری و بالای فیدر قرار دهید تا جوجه ها را جذب کند. همانطور که جوجه ها برای خوردن غذا در بالا به دان نزدیک می شوند، برخی امیدوارند روی صفحه پایی که درب آن را باز می کند، قدم بگذارند.

و بس! هنگامی که یک مرغ نحوه استفاده از دانخوری را یاد گرفت، بقیه از آنها یاد خواهند گرفت.

برای خرید همین الان تماس بگیرید.