تولید کننده تجهیزات پلاستیکی مرغداری

تولید کننده تجهیزات پلاستیکی مرغداری این نوع تجهیزات را از پلاستیک درجه یک می سازد. تجهیزات پلاستیکی مورد استفاده در مرغداری ها از جمله پیشرفته ترین تجهیزات محسوب می شوند.
امروزه در اکثر مرغداری ها به علت آسان بودن کار با تجهیزات پلاستیکی، از آن ها استفاده می شود. به علت تقاضای بسیار زیاد از تجهیزات پلاستیکی توسط مرغداران، تولید کننده ها با افزایش تولید رو به رو هستند.
تولید کننده تجهیزات پلاستیکی مرغداری بهترین نوع از این صنایع را در اختیار مشتری قرار داده است. این نوع تجهیزات در نوع خارجی و ایرانی تولید و توزیع می شود. قیمت تجهیزات پلاستیکی ارزان تر می باشد.
فروش عمده انواع تجهیزات پلاستیکی در مراکز فروش انجام می شود. با توجه به نیاز بازار تولید کننده ها روزانه انواع مختلفی از این تجهیزات را به صورت عمده تولید و عرضه می کنند.

مراکز تولید کننده تجهیزات پلاستیکی مرغداری در ایران

مراکز تولید کننده تجهیزات پلاستیکی مرغداری در كشور بسيار زياد هستند اما در شهر هايى كه مرغدارى هاي بزرگى وجود دارد اين نمايندگى ها هم كامل تر و جامع تر مى باشند.
این مراکز در ایران در نمونه های متنوعی در حال فعالیت و تولید می باشند.
در ایران افراد زیادی در صنعت مرغداری مشغول به فعالیت هستند و نیاز به تجهیزات مدرن و به روز دارند.
شرکت های تولید کننده این تجهیزات، نیز موظف اند تا نیاز این صنایع را برطرف سازند.
يكى از اين مراکز مرکز مرغ صنعت است.
شرکت صنعت مرغ در چه زمینه ای فعالیت می کند؟ این شرکت در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات مرغداری و احداث فارم های مرغداری در ایران و کشورهای همسایه از جمله افغانستان و عراق و تاجیکستان بسیار فعال بوده و با کسب استانداردهای جهانی و ارائه قیمت مناسب در زمینه تجهیزات مرغداری توانسته است با تولید کنندگان اروپایی و ترک به رقابت بپردازد و  در راستای افزایش بهره وری درصنعت تجهیزات دام و طیور گام مهمی بر دارد.
قابل ذکر است که در ساخت این محصولات از پلاستیک درجه ۱ از نوع PP بهره گیری شده است که در کنار دوام و کیفیت بالا باعث طولانی تر شدن عمر مفید محصول شده است .

مراکز تولید کننده تجهیزات پلاستیکی مرغداری در ایران

 

خرید عمده آبخوری مرغداری با قیمت استثنایی

با توسعه علم و فناوری ، صنعت پرورش طیور نیز وارد حالت پرورش مدرن و خودکار شده است.
برای کاهش هزینه های کشاورزی و افزایش بازدهی و درامد استفاده از تجهیزات مدرن در کشاورزی و پرورش طیور و دام توصیه می شود.
از آنجایی که میزان خوراک مصرفی مرغ بخش عمده ای از هزینه های تولید را به خود اختصاص می دهد ، نحوه توزیع آن بسیار قابل اهمیت است.
یکی از تجهیزات موجود در مرغداری ها برای تغذیه مرغ دانخوری مرغ است.
انواع دانخوری مرغ در سایت صنعت مرغ موجود است که برای خرید می توانید به آن مراجعه کنید.

خرید دانخوری مرغداری با قیمت اسثنایی

تولیدی تجهیزات پلاستیکی مرغداری در ایران چه شرکتی است؟

یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات پلاستیکی مرغداری در خاور میانه شرکت مرغ صنعت می باشد.
وجه تمایز محصولات شرکت صنعت مرغ با سایر تولیدکننده ها چیست؟ این شرکت محصولات پلاستیکی خود را با کیفیت عالی مقاوم در برابر نور خورشید و تغییرات آب و هوایی تولید می نماید.

صنايع ستاره پلاستيک

صنايع ستاره پلاستيک توليد کننده‌ی انواع لوازم پلاستیکی مرغداری از جمله انواع دانخوری و آبخوری و سایر تجهيزات مرغداری واقع در شهرك صنعتي شمس آباد به نام گروه صنعتى ستاره پلاستيك تاسيس و به عنوان يكي از صنايع برتر فعاليت خود را با ساخت وتولیدلوازم دستی واتوماتیک مرغداری و لوازم جانبی آن مطابق با استانداردهاي بين المللي آغاز نمود .

اين شركت چندين سال است که در زمینه تولید لوازم مرغداری مشغول به فعالیت می باشد و با امکانات وسيع در توليد و با تکيه بر توان پرسنل مجرب و متعهد خود ، بعنوان يکي از پيشگامان صنعت پلاستيك کشور محسوب می گردد

خرید آبخوری مرغداری درجه یک

یکی از مهم ترین مواردی که در سالن های پرورش پرنده و همچنین مرغداری های بزرگ نقش حیاتی را به خود اختصاص داده است بهره گیری از آبخوری طیور مناسب و ایده آل می باشد.
در واقع این وسیله آب لازم برای پرنده را در هر شبانه روز تامین می کند چرا تامین آب در مقیاس بزرگ برای کاربر امری غیر ممکن می باشد و عدم آب رسانی صحیح می تواند جان پرنده را به خطر بیندازد .
باید به این نکته نیز توجه داشت که محیط داخلی مرغداری همیشه آلوده به فضولات پرنده می باشد از این رو در صورت نشتی و یا چکه ، آب می تواند با این مواد ترکیب شود که نتیجه آن ایجاد بسیاری از بیماری ها و تهدید جان پرنده ها میباشد .
همچنین آبخوری های تولید شده توسط شرکت مرغ صنعت به دلیل کیفیت بالا و همچنین طراحی استاندارد تمامی نیاز های لازم برای آبدهی پرنده های مانند مرغ بالغ گوشتی و یا مرغ بالغ تخم گذار را تامین می کند .

 

خرید بهترین نوع آبخوری مرغداری

 

در آخر اگر تصمیم به خرید تجهیزات مرغداری اعم از هواکش، دریچه اینلت، سیستم گرمایشی و جت هیتر، انواع آبخوری و دانخوری و دیگر محصولات را دارید می توانید تنها با تماس با مشاورین فروش ما این محصول را به راحتی تهیه کنید.