7 بهترین دانخوری خودکار مرغ در سال 1402، بررسی شده است.

انتخاب بهترین دانخوری خودکار مرغ بیش از این است که بپرسید “آج یا دانخوری گرانشی؟”

تیم ما تحقیق کرد و بررسی ها را خواند. ما همه چیز را از گله های بزرگ شما گرفته تا بودجه کمی در نظر گرفتیم. اما ما همچنین یک فیدر قابل گسترش با حروف عامیانه که تا 70 پوند خوراک را در خود جای می دهد، انداختیم!

مسیر خودکار بدون اینکه دستان شما کثیف شود در زمان، تلاش و هزینه شما صرفه جویی می کند. سوار شوید!

7 دانخوری مرغ خودکار: کدام یک برای شما بهترین دانخوری مرغ است؟

ما می دانیم که تعداد زیادی دانخوری خودکار مرغ وجود دارد که فقط از یکدیگر جدا می شوند. بنابراین ما 7 دانخوری خودکار مرغ کاملاً متفاوت را انتخاب کردیم.

آنها کرم دولا کرم کلاس خود هستند. یکی از اینها قرار است زندگی شما را تغییر دهد.

1. تغذیه جوجه تردل صنعت مرغ  بهترین مرغداری خودکار

مشخصات فنی

  • جنس: فولاد گالوانیزه
  • ظرفیت خوراک: 40 پوند (قابل تمدید)
  • حداکثر شماره تعداد جوجه: 12 عدد
  • مدت زمان تغذیه: تا 10 روز

انتخاب ما برای بهترین دانخوری خودکار مرغ، تغذیه کننده مرغ است . این یک فیدر از نوع آجدار است و دو چیز دارد که همه فیدرهای دیگر ندارند.

اول از همه، قابل گسترش است. مجموعه اولیه دارای فضای ذخیره سازی 25 پوندی است. اما افزونه های 15 پوندی در دسترس هستند. شما می توانید در مجموع 70 پوند خوراک ذخیره کنید!

درب قفل شده و حفاظ های باران، بار مادر را ایمن می کنند، در این فیدر تغذیه ربوده شده یا خیس وجود ندارد. با این حال، شما باید آن را در فضای باز زیر سایه نگه دارید. هنوز فلزی است و ممکن است برای پا گذاشتن روی آن خیلی داغ شود.

تصور کنید که اگر فقط یک بار در ماه نیاز به تمیز کردن و پر کردن فیدرها برای یک گله بزرگ دارید، تمام زمانی را که صرفه جویی می کنید.

این همه اش نیست. وزن پایه قابل تنظیم است. شما می‌توانید از آن بر روی گله‌های پرندگان کوچک یا گله‌های بزرگ‌تر استفاده کنید، این بهترین غذای مرغ در بازار است.

خوراک‌دهنده مرغ صنعت مرغ همه زنگ‌ها و سوت‌های فیدرهای دیگر را در یکی و سپس تعدادی را می‌چرخاند. این به شما امکان می دهد جوجه های بیشتری را برای مدت طولانی تری تغذیه کنید.

شما این آزادی را دارید که بدون نگرانی در مورد آفات، ضایعات مواد غذایی، آسیب آب و هوا و تغذیه دستی مداوم، کارهای دیگر را انجام دهید.

آره. با همه چیزهایی که این محصول ارائه می دهد، مطمئناً بهترین تغذیه مرغ برای شما خواهد بود. افراد دیگر حتی از آن برای بوقلمون ها استفاده می کنند. حتی یک مرغدار بدون هیچ آسیبی از آن بر روی جوجه های نوجوان استفاده کرد. این وزن آج قابل تنظیم نابغه است!

2. پر کردن خودکار دانخوری خودکار مرغ، تغذیه کننده خودکار مرغ مقرون به صرفه

مشخصات فنی

  • جنس: پلاستیک
  • ظرفیت خوراک: 45 پوند
  • حداکثر شماره تعداد جوجه: 14
  • مدت زمان تغذیه: تا 10 روز

این یک سطل 5 گالن با دو درگاه تغذیه بزرگ در طرفین مخالف یکدیگر است. این یک دسته دارد، بنابراین می توانید از آن به عنوان یک فیدر آویزان غول پیکر استفاده کنید یا آن را روی یک بلوک خاکستر نگه دارید.

گزینه آویزان به این معنی است که احتمال کمتری وجود دارد که موش ها با خوراک به شهر بروند. به هر حال، پورت ها درب ندارند. اگر آنها را آویزان کردید، مطمئن شوید که ایمن هستند.

این سطل 45 پوند غذای مرغ را در خود جای می دهد، این برای 14 روز پر نگه داشتن 14 شکم کافی است. اگر بیفتد، این وزن برای له کردن گله شما بسیار است!

برخی از مردم فکر می کنند که این محصول به دلیل طراحی ساده بیش از حد ارزیابی شده است، اما کار می کند. غذا را داخل و باران را بیرون نگه می دارد. بعلاوه، لازم نیست خود را در مورد مکانیسم های معیوب یا خوردگی تحت فشار قرار دهید.

تا زمانی که از آن برای جوجه ها استفاده نمی کنید، این دانخوری مرغ را تهیه کنید. این بسیار مقرون به صرفه و آسان برای ساخت است، حتی اگر شما یک دستکار دختر نیستید.

3. تغذیه مرغ گالوانیزه، بهترین تغذیه خودکار برای یک گله بزرگ

مشخصات فنی
  • جنس: فولاد گالوانیزه
  • ظرفیت خوراک: 50 پوند
  • حداکثر شماره تعداد جوجه: 12-15
  • مدت زمان تغذیه: تا 1 هفته

بیایید با انتخاب برترمان برای گله های بزرگ، به تبلیغات فلزی بازگردیم.

اینجا هیچ هیدرولیک فانتزی نیست، مردم. می توانید این فیدر اتوماتیک بدون آج را روی دیوار نصب کنید.

به یاد داشته باشید، کمتر، بیشتر است. مکانیک کمتری دارد، به این معنی که زمان بیشتری را از نگهداری صرفه‌جویی می‌کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر هفته برای پانزده جوجه تمیز و دوباره پر کنید. (این زمان آزاد اضافی با توجه به اندازه گله خوب به نظر می رسد، نه؟)

گله های بزرگ آشفتگی بیشتری ایجاد می کنند. خوشبختانه این فیدر باعث می شود که مرغ ها غذا را به همه جا نریزند. بعداً چیزی برای خوردن موش ها وجود ندارد.

این همه در طراحی است. دارای یک منطقه تغذیه فرورفته است که از سه طرف محصور شده است. علاوه بر این، شبکه غذایی فضایی را برای مرغ ها فراهم نمی کند تا با منقار خود حفاری کنند.

یک جنبه منفی وجود دارد. درب دارای دسته است اما قفل ندارد. اما جای نگرانی نیست، این چیزی نیست که یک چفت نتواند آن را تعمیر کند.

این فیدر عظیم 50 پوندی گله متوسط ​​تا بزرگ شما را به مدت یک هفته به خوبی تغذیه می کند. و سیستم بدون آشفتگی راه حلی برای مشکل موش شما است.

4. تغذیه مرغ

مشخصات فنی
  • جنس: فولاد گالوانیزه
  • ظرفیت خوراک: 20 پوند
  • حداکثر شماره تعداد جوجه: 6
  • مدت زمان تغذیه: تا 10 روز
دانخوری مرغ سوپرهندی یک دانخوری پایه دار است. خب اسمش مناسبه این بسیار مفید است که خوراک را فقط برای جوجه ها در دسترس نگه دارید. درست است، جوندگان ناخوانده یا پرندگان وحشی در این بوفه حضور ندارند.

دانخوری اتوماتیک نیز پرندگان شما را در آداب غذاخوری آموزش می دهد. پانل های جانبی به عنوان رانندگان عمل می کنند.

آنها همچنین با جلوگیری از بیرون ریختن خوراک از دعواهای غذایی جلوگیری می کنند. و پرندگانی با شانه های بزرگ یا پرهای فانتزی سر می توانند به راحتی تغذیه کنند.

این بوفه فیدر اتوماتیک بیست پوند غذا را در خود جای می دهد. تا 10 روز 6 مرغ را به صورت درخواستی تغذیه می کند. به این معنی که در زمان پر کردن مجدد صرفه جویی می کنید و نیازی نیست هر روز منتظر آنها باشید.

این فیدر یک محافظ پلت هم هست! این راه حل شما برای جوندگان یا پرندگان وحشی است که غذای مرغ شما را می خورند. برای گله کوچکی که در داخل یا خارج از خانه در یک منطقه سایه دار زندگی می کنند عالی است. اگر جوجه‌ها یا جفت‌هایی دارید، نمی‌خواهید این را دریافت کنید.

5. تغذیه مرغ خودکار

مشخصات فنی
  • جنس: پلاستیک بدون BPA محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • ظرفیت خوراک: 50 پوند
  • حداکثر شماره جوجه: 3-5 عدد
  • مدت زمان تغذیه: تا 6 هفته
بعدی در لیست ما تغذیه کننده خودکار مرغ است . دانخوری مرغ پلاستیکی و بدون پاجوش است. راحت باشید، اینها با نسخه آویزان مزارع هریس فاصله زیادی دارند. و هنوز هم یک فیدر اتوماتیک است.

این نوزاد می‌تواند 50 پوند غذا ذخیره کند. شش هفته طول می کشد تا پنج مرغ از این مقدار غذا استفاده کنند.

شما وقت خواهید داشت که به عقب برگردید و استراحت کنید. نگران ورود باران به داخل فیدر نباشید. این زیبایی پلاستیک است. ضد آب است و زیر نور خورشید خیلی داغ نمی شود .

همچنین خیالتان راحت باشد که بدانید غذا در همه جا پراکنده نیست. جوجه ها باید سرشان را به داخل درگاه تغذیه فرو ببرند. که فضای کمی برای ایجاد آشفتگی باقی می گذارد. حتی اگر سه نفر به طور همزمان تغذیه کنند.

درگاه های تغذیه همیشه باز هستند. عدم وجود فلاپ های فلزی کشویی به معنای صفر بودن شانس گیوتین است. سر مرغ های شما سالم است.

جوجه ها داستان متفاوتی دارند. بله، تغذیه کننده آج نیست. اما هنوز برای جوجه های کوچکتر از 12 هفته بی خطر نیست. مهم نیست سرها. یک جوجه کامل می تواند در داخل درگاه تغذیه گیر کند، تا زمانی که بعد از شش هفته دوباره چک نکنید، نمی دانید! این منظره زیبایی نخواهد بود.

تغذیه مرغ خودکار یک انتخاب عالی است اگر شما یک دانخوری از نوع پایه دار نمی خواهید. از آنجایی که فیدر آویزان نیز نیست، می توانید آن را در هر جایی در اطراف حیاط خلوت خود قرار دهید. آن را روی زمین بگذارید یا برای ارتفاع تغذیه آن را روی بلوک قرار دهید. برای هر مرغداری با هر تعداد مرغ مناسب است.

6. تغذیه مرغ

مشخصات فنی
  • جنس: درجه مواد غذایی، پلاستیک بدون BPA
  • ظرفیت خوراک: 20 پوند
  • حداکثر شماره تعداد جوجه: 4
  • مدت زمان تغذیه: تا 2 هفته
در اینجا یک گزینه پلاستیکی دیگر وجود دارد: تغذیه مرغ  یک فیدر سطلی مربعی که به طور کامل مونتاژ می شود .

این دانخوری خودکار می تواند 20 پوند غذا را در خود نگه دارد که می تواند به مدت یک هفته به هشت پرنده غذا دهد. البته هر چه کمتر باشد، ماندگاری آن بیشتر است. اگر فقط یک جفت داشتید، می توانست یک ماه تمام دوام بیاورد!

و نگران کهنه شدن گلوله ها نباشید. مواد پلاستیکی فاقد از مواد غذایی آنها را تازه نگه می دارد. دو درگاه تغذیه همچنین دارای محافظ باران هستند که به خشک نگه داشتن خوراک کمک می کند. روزگاری گذشته است که جوجه های شما غذای خیس و ترد می خورند.

این فیدر دارای درب مخروطی مانند است. جوجه های شما در بالا نمی خوابند و روی ظرف مدفوع نمی کنند. همچنین می توانید آن را از روی زمین آویزان کنید تا آفات را از خود دور کنید. دسته پلاستیکی این امکان را فراهم می کند.

کامل به نظر می رسد؟ نه کاملا. این دانخوری برای جوجه های کوچکتر از 12 هفته نیست.

اگر در مناطقی با تغییرات مکرر دما زندگی می کنید، انتخاب خوبی است. هنگام گرم شدن بیش از حد یا باران شروع به دویدن برای حرکت دادن فیدر به بیرون نکنید. یک واحد برای چند مرغ مناسب است زیرا فقط دو پورت تغذیه دارد.

7. دانخوری مرغ خروس رویال

مشخصات فنی

  • جنس: پلاستیک PVC و ABS
  • ظرفیت خوراک: 6.5 پوند
  • حداکثر شماره تعداد جوجه: 3
  • مدت زمان تغذیه: تا 1 هفته

تغذیه مرغ رویال خروس تقریباً شبیه لوله آب باران شما است.

این فیدر خودکار براق را در هر جایی از قفس خود نصب کنید.

با این فیدر فید خود را با دقت انتخاب کنید. برای خوراک کلوخه یا خیلی شل مناسب نیست. با توجه به عمودی بودن آن، نوع چسبنده به سختی از دریچه پایین می آید. و آنهایی که بسیار شل هستند مستقیماً بیرون می ریزند. این برای شما جاذبه است!

خوراک مناسب را دریافت کنید و این فیدر مانند یک طلسم عمل می کند. شبکه‌های تغذیه‌کننده، چوک‌های شما را از بیرون ریختن غذا باز می‌دارند در حالی که محافظ باران آنها را خشک و بدون مدفوع نگه می‌دارد.

تغذیه خروس سلطنتی در قسمت کوچکی قرار دارد. فقط می تواند 6.5 پوند خوراک را در خود نگه دارد. این مقدار یک هفته برای سه مرغ است.

صفحه بندی تمام مرغداران مینیمالیستی! این فیدر برای شماست. آنقدر کم حرف است که آفات معمولی از آن ناراحت نیستند. می توانید آن را در گوشه ای نصب کنید که لوله اصلی آن خارج از قفسه باشد. و پورت تغذیه در داخل باقی می ماند. به این ترتیب، برای پر کردن مجدد نیازی به داخل شدن ندارید. اما توجه داشته باشید که شیک بودن با این یکی ارزان نیست.

راهنمای خرید: فیدرهای اتوماتیک برای جوجه ها

شما قبلاً نگاهی اجمالی به فیدرهای خودکار مختلف برای جوجه ها داشته اید. حالا بیایید در انتخاب مناسب برای شما هوشمندانه عمل کنیم. در اینجا چیزی است که باید قبل از کلیک بر روی دکمه “Check out” در نظر بگیرید.

اندازه گله شما

چند تا مرغ داری؟ بدیهی است که هر چه بیشتر داشته باشید، غذای بیشتری می خورند. اما، لزوماً نیازی به خرید بزرگترین فیدر برای بزرگترین گله ندارید. شما می توانید دفعات پر کردن مجدد را کنترل کنید. اما بعداً به آن خواهیم پرداخت.

اساسی ترین چیزی که باید بدانید این است که مرغ ها در روز چه مقدار می خورند.

یک مرغ کاملاً رشد کرده معمولاً حدود 120 گرم (¼ پوند) پلت لایه ای در روز می خورد.

دریافت مقدار مناسب خوراک برای رشد و نمو مرغ و جوجه ضروری است. پولت ها در صورت تقاضا به خوراک تخمگذار با کیفیت نیاز دارند. غذای کافی تولید تخم مرغ را کند می کند .

حالا شما باید حساب را انجام دهید. فرض کنید شما یک گله 6 مرغ و 20 پوند خوراک دارید.

بر این اساس، تغذیه مرغ  یک نامزد ایده آل است.

انواع دان مرغ

جوجه های مختلف نیازهای خاصی دارند.

نژادهای بزرگ و آنهایی که شانه‌های بزرگ دارند، صرفنظر از اینکه دانخوری مرغ خود را ترجیح می‌دهید یا از قبل ساخته شده، به یک درگاه تغذیه بزرگ‌تر نیاز دارند. شما نمی خواهید سرشان گیر کند یا شانه ها را بچرخانند. فیدری را انتخاب کنید که فاصله سر بالاتری داشته باشد.

Combs فقط یک سرپوش نیست. شما می توانید از روی شانه مرغ ها چیزهای زیادی در مورد سلامت آنها بگویید ( 2 ). بنابراین اگر بدون اطلاع شما به دلیل فیدرها آسیب ببینند، ممکن است علائم را اشتباه بخوانید.

انتخاب نوع مناسب خوراک مهم است. همه فیدرهای اتوماتیک نمی توانند همه انواع خوراک را توزیع کنند. به عنوان مثال، تغذیه مرغ خروس رویال نمی تواند غذای خیلی شل یا چسبنده بدهد. آن هم بسیار کوچک است.

فرکانس پر کردن و نگهداری

مقدار غذایی که می توانید تهیه کنید تعیین می کند که چند بار می توانید فیدر خود را دوباره پر کنید. هدف کاهش زمان تغذیه دستی است. و خرید عمده در دراز مدت ارزان تر می شود.

اساساً دانخوری های خودکار مرغ در زمان، هزینه و تلاش روزانه شما صرفه جویی می کنند.

این ابزاری است که به شما کمک می کند تا از کارهای روزمره خلاص شوید. اما هر چه فاصله بین تغذیه طولانی تر باشد، ظرفیت بیشتری نیاز دارید.

 

 

تغذیه مرغ می تواند تا 70 پوند غذا را در خود جای دهد. پر کردن مجدد آن حداقل ماهانه خواهد بود. (به همین دلیل بهترین انتخاب ماست.)

همچنین مواد باکیفیت و ضد آفات و آب و هوا را در نظر بگیرید. داشتن یک دانخوری بزرگ که موش ها به راحتی به آن برسند بی فایده است. از بین بردن موش ها نه تنها از هدر رفتن غذا جلوگیری می کند بلکه از مشکلات سلامتی نیز جلوگیری می کند. آنها ناقل بیماری هایی هستند که می توانند بر جوجه ها و انسان ها تأثیر بگذارند .

فیدرهای ساده و پلاستیکی راحت تر تمیز می شوند. فلز گالوانیزه ضد آب است اما دارای قطعات دقیق است. مطمئن شوید که تمام گوشه ها و سوراخ ها را تمیز کرده اید، بنابراین مکانیسم ها به خوبی به کار خود ادامه می دهند.

مطمئناً این یک سرمایه گذاری است، اما یک فیدر اغلب هزینه های خود را پرداخت می کند. فید شما را گسترش می دهد و در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند.

سیستم تغذیه و دسترسی

“پا زدن یا نپا زدن؟” مساله این است.

نحوه دسترسی مرغ ها به غذای خود را انتخاب کنید. فیدر آج در حال حاضر پوستر پسر برای تغذیه مرغ اتوماتیک است. (اعتبار به فیدر پدربزرگ، تغذیه کننده آج OG می رسد.)

علم ساده است. جوجه ها روی یک سکو قدم می گذارند و وزن آنها درپوش حاوی خوراک را باز می کند. آسان برای استفاده و ایمن از آفات.

برخی از مرغداران این مکانیسم را دوست ندارند زیرا خطرناک است. وزن همه جوجه ها یکسان نیست. برخی دیگر سبک‌تر هستند و باعث می‌شود که در هنگام پریدن وزنه‌بردار دیگر، درب سرشان بسته شود. همچنین نیاز به آموزش دارد .

«ممکن است سخت باشد که به مرغ های خود یاد دهید چگونه از آنها استفاده کنند. در موارد شدید، آنها یاد نمی گیرند و شما باید از چیز دیگری استفاده کنید.

همانطور که می گویند صبر یک فضیلت است. شما باید با آموزش هماهنگ باشید تا جوجه ها به آن دست پیدا کنند.

نکته حرفه ای: هر روز چند ساعت درب را باز کنید. به این ترتیب، جوجه ها می دانند که داخل آن تکه فلزی که از ناکجا آباد ظاهر شده، چیست.

در نهایت، آنها آن را به عنوان جعبه جادویی که هیچ وقت غذای آن تمام نمی شود، می شناسند.

فیدرهای گرانشی مانند تغذیه مرغ گالوانیزه  غذا را در صورت نیاز به پایین می لغزند. به اندازه کافی در دسترس است که جوجه ها سر خود را برای خوردن به دهانه غذا می برند. اما هیچ ایمنی از آفات وجود ندارد. وقتی جوجه ها غذا خوردن را تمام کردند هیچ دری بسته نمی شود.

ظرفیت تغذیه

به این فکر کنید که چند جوجه می توانند در یک زمان از فیدر استفاده کنند. سپس ببینید آیا یک فیدر کافی است یا خیر. به عنوان مثال، فیدرهای سطل مانند تغذیه خودکار خودکار را در نظر بگیرید. بله، می تواند 45 پوند خوراک را در خود جای دهد. اما همچنین می تواند تنها به دو جوجه در یک زمان غذا دهد (علامت خط انتظار طولانی را وارد کنید).

مانند هر چیز دیگری، این گزینه ها دارای مزایا و معایبی هستند. این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک برای گله و مرغداری شما مناسب است.

جوجه پسند

تصمیم گیری در مورد تغذیه مناسب برای جوجه ها مانند خرید اسباب بازی برای بچه ها است. ابتدا باید بررسی کنید که آیا مناسب سن است یا خیر.

جوجه ها به دلیل سبک بودن و کوچک بودن نمی توانند دانخوری را باز کنند. فقط پرندگان بالغ می توانند فیدر را فعال کنند.

دانخوری های تخصصی و خوراک مناسب برای جوجه ها را انتخاب کنید . آنها باید به اندازه پشت خود بلند باشند .

و لب داشته باشید تا غذا را با منقار از لبه ها بیرون نبرند. بله، جوجه ها ظاهراً به طور طبیعی به دنیا می آیند کثیف خوار هستند.

شما به یک فیدر مزرعه هریس نیاز دارید زیرا ایمن ترین و راحت ترین فیدر برای پفک های زرد شما است.