قیمت خرید لوله نیپل پی وی سی گرد و چهارگوش

برای خرید لوله نیپل پی وی سی گرد یا چهارگوش، باید از تفاوت ها و مزایا و معایب هر کدوم مطلع باشید و دقیقا با برسی این موضوع اقدام به انتخاب نوع مناسب آن برای طیور مورد پرورش خود باشید

قیمت لوله نیپل

آبخوری نیپل از دسته آبخوری های مکانیزه می باشد که دارای  کارایی بالایی می باشد. لوله آبخوری نیپل یکی از مهمترین اجراء این آبخوری ها محسوب می گردد

از مزایای استفاده از آبخوری نیپل به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • عدم آلودگی و ریزش آب در بستر
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • امکان تزریق دارو به همره آب
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از یک روزگی تا آخرین روز از دوره پرورش طیور
  • به راحتی در دسترس بودن آب
  • عدم نیاز به جمع آوری و ضدعفونی شدن در انتهای دوره پرورش طیور

خرید اینترنتی آبخوری نیپل

خرید اینترنتی لوله نیپل زمان کمتری را نسبت به خرید حضوری از مشتری می گیرد. مشتری می تواند با بررسی جزئیاتی که به واسطه سایت در اختیارش قرار می گیرد نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نماید.

فروش لوله نیپل چهارگوش

آبخوری اتوماتیک جایگزین مناسبی برای آبخوری دستی در سالن های پرورش پرندگان صنعتی و نیمه صنعتی که دسترسی مستقیم به آب شرب دارند، می باشد.این لوله ها (خودکار) دارای انواع متفاوتی می باشند که در زیر ذکر شده:

  • لوله نیپل مربع پی وی سی
  • لوله نیپل گرد پی وی سی

     

خرید اینترنتی آبخوری نیپل

هر دو این لوله ها دارای محبوبیت بالایی در صنعت طیور می باشند. سایت صنعت مرغ این لوله ها را هم به صورت تعداد بالای 100 تا و هم به صورت بالای 500 عدد به فروش می رساند.

سفارش آبخوری لوله نیپل پی وی سی

آبخوری نیپل روشی نوین برای آب رسانی به طیور در سالن های مرغداری می باشد.

مزایای استفاده از آبخوری نیپل

  • دسترسی آسان طیور به آب
  • صرفه جویی در فضا و جای دادن به طیور بیشتر
  • کاهش داروی خوراکی و واکسیناسیون طیور
  • کاهش رطوبت بستر طیور

خرید اینترنتی آبخوری نیپل

شما اگر به دنبال یک فروشنده معتبر برای آبخوری نیپل می باشد، جای نگرانی نیست. شما می توانید به راحتی می توانید از طریق تلفن همراه خود با برقراری تماس با شماره ای که در سایت صنعت مرغ در اختیارتان قرار گرفته این محصول را سفارش دهید، و منتظر باشید تا در هر نقطه ای از ایران محصول را دریافت نمایید.

 

چگونگی کارکردن آبخوری اتوماتیک نیپل

آب از مخزن به سمت لوله های متصل شده به نیپل ها هدایت می شود آب به میزان نیاز طیور در نیپل ها جمع شده و به صورت قطره ای آزاد می شود.

آبخوری های اتوماتیک نیپل بهمراه دانخوری اتوماتیک بشقابی از پر کاربردترین تجهیزات مرغداری بشمار می آیند که در بیشتر مرغداری ها از آن ها استفاده می شود

نیپل ها به گونه ای طراحی شده اند که با آزاد نمودن آب زیاد موجب خیس شدن شاخه ها و در نتیجه به سلامتی طیور نیز کمک می نمایند. این روش یک روش فوق العاده برای آبرشانی به طیور می باشد.

همه نیپل های موجود در این سیستم آبخوری نیاز به کمی تعمیر و نگهداری دارند اما این کا به مراتب بسیار کمتر از نگهداری در شیوه های سنتی می باشد.

خرید اینترنتی آبخوری نیپل

فروش انواع لوله نیپل

لوله های نیپل ها خود در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشند که شامل موارد زیر می باشد

  • لوله نیپل گالوانیزه
  • لوله نیپل پی وی سی

لوله های pvc مربعی به علت مربعی بودن امکان متصل شدن به کاسه های مخصوص نیپل حالت مربعی را داراست و جنس پی وی سی لوله نیپل مربع از فرسایش آن در مقابل شست و شو و مواد ضد عفونی جلوگیری میکند.

کارکرد هر دو لوله نیپل pvc بسیار خوب می باشد و نمی توان گفت هیچ کدام از این دو لوله نیپل برتری بر دیگری دارد، زیرا هر دو به خوبی کار می کنند.

نصب و نگهداری نیپل های مربعی بسیار آسان تر است  هر دو این لوله ها به امکان نصب کاسه آبخوری را دارند  بهتر است در نظر داشته باشید، اگر فشار در لوله های متصل به نیپل ها مناسب باشد نیازی به تهیهکاسه آبخوری نمی باشد.

خرید اینترنتی آبخوری نیپل

شما برای دریافت قیمت آبخوری نیپل به صورت آماده می توانید از لینک زیر اقدام نمایید