خرید دانخوری اتوماتیک مرغداری ارزان

خرید دانخوری اتوماتیک به راحتی  از طریق اینترنت در بازارهای جهانی امکان پذیر می باشد. دانخوری یکی از وسایل و ابزارهایی است که در صنعت مدغداری کاربرد به سزایی  دارد.

دانخوری اتوماتیک

با توجه به اینکه خوراک دارای اهمیت خاصی در رشد بهینه طیور می باشند دانخوری ها  در صنعت مرغداری به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز ضروری در نظر گرفته می شوند. از این رو وجود یک دانخوری که هدر رفت کمتر دان و قابلیت شستشوی راحت و پر کردن آسان و در صورت خراب شدن تعمیر بی دردسر در صنعت مرغداری بسیار ضروری است. دانخوری هابه طور کلی در دو نوع به بازار عرضه می شوند.

که هر یک از این دانخوری ها خود دارای انواع مختلفی می باشند.

خرید دانخوری اتوماتیک

خرید دانخوری اتوماتیک

با در نظر داشتن اینکه مرغداری به دو شیوه صنعتی و سنتی در جوامع امروزی دارای رونق می باشد. شرکت های تولید کننده تجهیزات با توجه به در نظر گرفتن نیاز هر دو شیوه مرغداری به طراحی و تولید دانخوری ها پرداخته اند. همانطور که گفته شد یکی از انواع آن اتوماتیک می باشد که خود نیز در گونه های مختلفی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

انواع دانخوری اتوماتیک

  • دانخوری ناودانی زنجیره ای
  • دانخوری اتوماتیک بشقابی
  • دانخوری واگنی
  • دانخوری میله ای

دانخوری ناودانی زنجیره ای

این دانخوری دارای یک مخزن می باشد که می توان آن را چه در بیرون چه در درون سالن نصب نمود. پر کردن این مخزن یا به صورت دستی یا به وسیله لول های که به منبع تغذیه خوراک متصل می باشند صورت می گیرد.  مخزن این دانخوری به وسیله یک ساعت اتوماتیک تحت کنترل می باشد. موتور مخزن تحت یک ساعت معینی روشن شده و دان را توسط زنجیره ها به داخل نودان ها هدایت و در سر تا سر سالن توزیع و به صورت یکنواخت در اختیار طیور قرار می دهد.

خرید دانخوری اتوماتیک صنعت مرغ

یکی از مهم ترین نکات در سالن های مرغداری دان مرغ است لازم به ذکر است که در این نوع دانخوری میزان دان قابل توزیع قابل تنظیم می باشد.

همچنین این دانخوری قابلیت تنظیم بر اساس سن طیور را دارا  می باشد.

دانخوری اتوماتیک بشقابی

این دانخوری یکی از جدیدترین انواع دانخوری موجود می باشد که بشقاب آنها در اشکال مختلفی اعم از گرد، بیضی و پروانه ای می باشد. این دانخوری ها دارای یک لوله می باشند که در فواصل تعیین شده ای  دارای سوراخ است که این سوراخ ها محل نصب بشقاب ها به لوله می باشند. در این لوله فنرهای حلزونی تعبیه شده است.  توزیع دان در این دانخوری ها با یک موتور گیربکس که دان را در لوله می چرخاند و به سمت بشقاب ها هدایت می کند انجام می شود. با پر شدن بشقاب آخر سنسور فعال شده و موتور خاموش می شود. هر بشقاب به طور معمول دارای ۱۴ قسمت است که امکان استفاده همزمان ۱۴ مرغ را فراهم می آورد.

خرید دانخوری اتوماتیک صنعت مرغ

دانخوری لوله ای

دانخوری لوله ای دارای اجزایی شبیه به دانخوری بشقابی اتوماتیک می باشد. وجه تمایز این دانخوری با دانخوری بشقابی در ارتفاع لوله حمل دان می باشد و اینکه دان از لوله ها به سمت سطل هایی در سطح بستر هدایت می شوند.

دانخوری واگنی

در طول سالن یا در کنار قفس های تعبیه شده ناودان هایی تعبیه می شود. یک واگنی شامل دان  بر روی ریل حرکت می کند. در انتهای واگن لوله ای قرار داده شده که دان را درون ناودان ها قرار می دهد.

از دانخوری های واگنی بیشتر در قفس استفاده می شود.

خرید دانخوری اتوماتیک صنعت مرغ

خرید دانخوری اتوماتیک به شیوه های مختلفی امکان پذیر می باشد که یکی از ساده ترین روش ها خرید اینترنتی این محصول از سایت ها و وب سایت های معتبر می باشد.

قیمت دانخوری اتوماتیک

دانخوری های اتوماتیک مرغداری با جنس های مختلف و در انواع متفاوتی در بازار موجود می باشند.

قیمت هر یک از دانخوری ها بسته به اجزای تشکیل دهنده آن متفاوت ی باشد.

قیمت دانخوری توسط شرکت های تولید کننده تعیین و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

مشتری می تواند با مراجعه به بازار و یا با برقراری ارتباط با فروشگاه های اینترنتی  عرضه کننده محصولات مرغداری از قیمت محصول مورد نظر خود آگاه شود و  به خرید دانخوری اتوماتیک مورد نیاز خود بپردازد.

خرید دانخوری اتوماتیک