خرید دریچه اینلت مرغداری

خرید دریچه اینلت می تواند گزینه خوبی برای بهبود تهویه هوای موجود در سالن های مرغداری باشد. این محصول جایگزین خوبی برای پنجره های آهنی و آلومینیومی می باشد و  مشکلاتی اعم از زنگ زدگی و پوسیدگی را بوجود نمی آورد.

دریچه اینلت

دریچه اینلت یکی از محصولاتی است که برای استفاده در سالن های مرغداری به سبب کاهش مصرف سوخت با توجه به جریان هوادهی مناسب حائز اهمیت می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره اینلت مرغداری

درچه ایلنت با توجه به شرایط محتلف اعم از آب و هوا، دما، سن طیور در زوایای مختلفی باز می شود در نتیجه تهویه مناسب و یکنواختی را به همراه دارد. امکان باز و بسته شدن این محصول به دو شیوه ای که در زیر ذکر شده صورت می پذیرد.

  • اتوماتیک
  • دستی(نیمه اتوماتیک)

خرید دریچه اینلت صنعت مرغ

خرید دریچه اینلت

خرید دریچه اینلت به روش های مختلفی اعم از حضوری و غیر حضوری به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت های معتبر امکان پذیر می باشد.

باید در نظر داشت که با توجه به ارزش زمان خرید اینترنتی خوش قیمت تجهیزات مرغداری می تواند گزینه ی جایگرین خوبی برای مراجعه حضوری باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر مرغداری

دریچه اینلت که به سیستم تهویه فشار منفی نیز معروف می باشد و به دلیل مزایای غیر قابل انکارش نسبت به بقیه شیوه های سنتی،به عنوان سیستم تهویه رایج در سالن های مدرن تبدیل شده است.از جمله مزایای آن عبارتند از:

  • امکان کنترل دقیق جریان هوای ورودی و نحوه ی گردش آن در سالن
  • امکان کنترل دقیق دما
  • امکان کنترل دقیق رطوبت
  • امکان تهویه ی سریع کل هوای داخل سالن
  • افزایش قابل توجه بهره وری در مرغداری های گوشتی
  • کاهش بیماری های طیور
  • کاهش هزینه های گرمایشی و الکترکی سالن

خرید دریچه اینلت صنعت مرغ

دریچه اینلت موجود در بازار

دریچه اینلت در انواع مختلف توسط شرکت های مختلف و در کشورهای مختلف طراحی و تولید و به بازار عرضه می شود.

یکی از نمونه های خوب دریچه اینلت ساحت کشور ایران می باشد که از محبوبیت خوبی در بازار برخوردار می باشد.
همچنین خرید دریچه اینلت مرغداری از توسط کشور های خارجی از شرکت صنعت مرغ نیز امکان پذیر است به این دلیل که شرکت ما با ارائه ی اجناس مرغوب و همچنین به روز ترین نجهیزات مرغداری خریداران بسیاری را در بازار های جهانی به خود اختصاص داده است.

کاربرد دریچه اینلت در سالن مرغداری

دریچه اینلت مرغداری یکی از تاثیر گذارترین تجهیزات به روز سالن مرغداری است.
کاربرد این دریچه در تهویه سالن مرغداری است و در کنار هواکش مرغداری 140 مسئولیت مطبوع سازی هوای سالن را بر عهده دارد.
علاوه بر آن لازم به ذکر است که پنجره ی اینلت مرغداری در انواع مختلفی خرید و فروش می شوند و تفاوت های کوچکی نیز با یکدیگر دارند.
اما شما می توانید با راهنمایی توسط مشاوران فروش ما به صورت رایگان خرید دریچه اینلت مرغداری از بهترین نوع آن را به انجام برسانید.