فناوری بخاری تابشی سقفی برای سالن مرغداری

شما می توانید با بخاری تابشی سقفی برای سالن مرغداری هوای متبوع و بهینه را تامین کنید که این امر شرط مهمی برای مرغداری موفق استبرای تهویه مناسب با درجه حرارت پایدار و توزیع یکنواخت، رطوبت، سطح ایمن دی اکسید کربن و یک منطقه هوای یکنواخت تعریف می شود.

بخاری تابشی سقفی

روش های گرمایشی در مرغداری ها انواع مختلفی دارد که برای انتخاب بهترین، لازم است منابع و پارامترهای مورد نیاز فردی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

گرمای تابشی در سراسر صنعت برای گرم کردن فضای پرورشی مرغداری پذیرفته شده است.

از آنجایی که گرمای تابشی انرژی گرمایشی را مستقیماً به پرندگان و کف می رساند، تابش مزایای قابل توجهی را در مقایسه با گرمای هوای اجباری از جمله: 15-25 درصد راندمان بیشتر، بستر خشک‌تر و ایجاد یک مخزن حرارتی ذخیره‌کننده گرما برای پرندگان در سطح کف است

بخاری سقفی مرغداری

یک مزیت دیگر، شیب های مختلف دما است که به پرندگان اجازه می دهد تا منطقه راحتی خاص خود را پیدا کنند.

نمودارهای توزیع دما نمایه های حرارتی را برای هر محصول گرمایش تابشی نشان می دهد و دانستن الگوی گرمایش مورد انتظار برای هر سبک از بخاری تابشی به تولیدکنندگان کمک می کند تا بهترین محصول را برای کاربرد خاص خود انتخاب کنند.

بخاری تابشی سقفی مرغداری

در نمودارهای زیر، طرح‌بندی‌های معمولی را برای یک ناحیه مرکزی پرورش دهنده 1.5 متر 300 برای هر نوع بخاری تابشی نشان می‌دهیم.

اینها چیدمان های کلی هستند و منحصر به یک طراحی ساختمان یا منطقه جغرافیایی خاص نیستند و هر تاسیسات برای تعیین Btu/hr واقعی نیاز به محاسبه تلفات حرارتی دارد.

الگوی گرمایش برای پرورش دهندگان GRO40

40000 پرورش دهنده BTU با یک سایبان گرد، یک الگوی گرمایی یکنواخت و دایره ای را روی سطح زیر نشان می دهند.

قطره چکان که زیر سایبان گسترش می یابد، نقاط داغ مرکز را کاهش می دهد و قطر کلی الگوی گرما را افزایش می دهد.

تولید کننده ها معمولاً کمترین هزینه اولیه را دارند و طیف گسترده ای از گزینه های تجهیزات را ارائه می دهند، از جمله سیستم های جرقه مستقیم یا جرقه زنی آزمایشی که می توانند به صورت جداگانه یا در مناطق کنترل شوند.

شما همچنین می توانید از سایر سیستم های گرمایش مرغداری مانند انواع جت هیتر گازی مرغداری، جت هیتر برقی مرغداری و جت هیتر گازوئیلی مرغداری قیمت مناسب تر استفاده نمایید