سازنده دانخوری زنجیری ارزان مرغداری

سیستم تغذیه زنجیره ای  را می توان برای طیف گسترده ای از کاربردها مورد استفاده قرار داد و کارآمدترین راه اندازی را برای هر نوع مرغداری (پرورش دهندگان، تولید و لایه ها) ممکن می سازد.
انگلیسی
محصولات
پرورش دهندگان و لایه ها
تغذیه کردن
سیستم های تغذیه زنجیره ای
سیستم تغذیه زنجیره ای صنعت مرغ که با همکاری انجمن های پرورشی توسعه یافته است، یک سیستم بسیار قابل اعتماد است. خوراک را می توان با سرعت های مختلف از طریق مخزن تغذیه توزیع کرد که به همه پرندگان تقریباً همزمان دسترسی به خوراک می دهد. این باعث کاهش استرس در داخل مرغداری می شود و باعث رفاه و سلامت حیوانات می شود.

 

 

 

تنظیم کننده سطح خوراک 7 حالته کارآمد، پایدار و سازگار با تعمیر و نگهداری برای کنترل مقدار خوراک خروجی

جلوگیری از رفتار تغذیه انتخابی نشت

خوراک حداقل

امکان کنترل و انتخاب بهتر

سیستم های پشتیبانی شده و وینچ شده در دسترس

نصب سریع و آسان

زنجیره انتقال خوراک VDL با دوام با کیفیت بالا به طور مداوم مواد غذایی را مخلوط می کند، مصرف خوراک را تحریک می کند و از خوردن انتخابی جلوگیری می کند. سیستم تغذیه زنجیری به دو صورت پشتیبانی شده و معلق در دسترس است.

گوشه

گوشه 90 درجه و سطح لغزنده با فرآیند سخت شدن ویژه، با آلیاژ بدون تزریق روغن درمان می شود. در مقایسه با
سایر تامین کنندگان، این قطعات دوام بیشتری دارند و عمر طولانی دارند.

غذاخوری، گریل

ارتفاع دهانه خوراک را می توان با توجه به دوره های مختلف پرورش تنظیم کرد.
گودال خوراک از مواد ضد زنگ ساخته شده است و گریل با فاصله 44 میلی متری می تواند به طور موثر پرندگان نر و ماده را جدا کند. همچنین می تواند با توجه به مشخصات مشتری با فاصله های مختلف گریل سفارشی شود.

جعبه خوراک

جنس: فولاد گالوانیزه گرم

پوشش روی: 275 گرم / متر مربع
ضخامت: 1.2 میلی متر
ظرفیت: 240 کیلوگرم

موتور محرک

دستگاه درایو از موتور کاهنده عمودی استفاده می کند که در مقایسه با چرخ دنده کاهش مکانیکی قابل اعتمادتر و ثابت تر، سر و صدای کمتر و تغذیه یکنواخت است . سرعت تحویل تا 36 متر در دقیقه می رسد.

تابه فیدر

> 4 تشت / 3 متر یا 3 تشت / 3 متر
> مواد: PP
> ظرفیت خوراک: 12-14 پرنده در هر تشت

گوشه

مواد پوسته گوشه و گوشه
ورق گالوانیزه داغ یا فولاد ضد زنگ،
مواد بیکار چدن.
سیستم محرکه دیسک زنجیر با استحکام بالا
موتور دنده:
1.5KW و 2.2KW را می توان انتخاب کرد
ماندگاری طولانی و ضد شکستگی
درایو سیستم شید
فولاد ضد زنگ
دیسک بادوام است و پس از شکستن مقاومت می کند
چرخ محرک (محرک).
نایلون تقویت شده
پردازش ویژه. نیروی شکست: 1.6 تن

جعبه آشیانه دستی 24 سوراخه

 از ورق فولادی گالوانیزه 0.5 میلی متری ساخته شده باشد. طراحی 24 سوراخ، گالوانیزه 275 گرم بر سانتی متر مربع روی، به استاندارد بین المللی می رسد

 پدال پلاستیکی با کیفیت بالا، صاف و بدون تخته،
بهتر از چوب می تواند از عمر طولانی استفاده کند.

جعبه لانه اتوماتیک

ابعاد: 2000*724 میلی متر

ظرفیت: 160 ست در هر ست
لانه مرغداری خودکار می تواند هر روز زمان روشن یا خاموش را به طور خودکار با تایمر تنظیم کند و سرعت تسمه تخم مرغ را در صورت نیاز با مبدل تنظیم کند ، کنترل خودکار، سطح مدیریت هوشمند را بهبود بخشد.

چرا سرعت فیدر زنجیره ای را اندازه گیری کنیم؟

به منظور دستیابی و حفظ یکنواختی گله، خوراک باید تا حد امکان به طور یکنواخت و در سریع ترین زمان ممکن در اطراف خانه پرورش دهنده توزیع شود.

سرعت تغذیه زنجیری تعیین می‌کند که خوراک با چه سرعتی توزیع می‌شود و اندازه‌گیری سرعت فیدر زنجیره‌ای در خانه پرورش‌دهنده بخش ضروری مدیریت خوب خوراک است.

اگر سرعت تغذیه زنجیر درست باشد، توزیع خوراک به موقع و یکنواخت خواهد بود، به طوری که همه پرندگان می توانند همزمان غذا بخورند.

 

 

سرعت نادرست فیدر زنجیره ای منجر به تغذیه غیر یکنواخت، یکنواختی ضعیف گله، کاهش تولید تخم و به طور بالقوه کاهش رفاه گله می شود. توزیع خوراک در کل مسیر نباید بیش از 3 دقیقه طول بکشد و معمولاً سرعت تغذیه زنجیری 0.5 متر در ثانیه (90 فوت در دقیقه) کافی است.

سرعت تغذیه زنجیر باید حداقل یک بار در هر گله اندازه گیری شود تا به شناسایی مشکلات ارائه خوراک کمک کند و تاثیر زمان توزیع ضعیف خوراک را کاهش دهد.