فروشنده دانخوری دست دوم مرغداری

کنترل خودکار خوراک هزینه های خوراک را کاهش می دهد آیا می خواهید تبدیل خوراک حیوانات خود را بهبود ببخشید؟ و آیا می خواهید در مورد انحرافات احتمالی در مصرف خوراک بدانید تا نشانه ای از سلامت حیوانات خود داشته باشید؟ صنعت مرغ به مرغداران کمک می کند تا بهترین استراتژی تغذیه را خودکار کنند.
از طریق کنترل خودکار خوراک، سیستم های ما اطمینان حاصل می کنند که مقدار مناسب خوراک در زمان مناسب به حیوانات موجود در انبار می رسد. این به شما بینشی روزانه از مصرف خوراک و هزینه های خوراک می دهد.

 

ثبت خوراک با توزین سیلو

کنترل خودکار خوراک و بینش روزانه مصرف خوراک توسط سیستم توزین سیلو صنعت مرغ امکان پذیر شده است. این سیستم به طور خودکار مقدار مناسبی از خوراک را از سیلو به قیف های داخل خانه ارسال می کند.

مقدار خوراک بر اساس تعداد گرم هر حیوان در روز تعیین می شود. برای تعیین دقیق میزان خوراک در سیلو از سلول های توزین زیر سیلو استفاده می کنیم.

این به شما بینشی در مورد مصرف خوراک روزانه می دهد و می دانید چه زمانی باید دوباره خوراک سفارش دهید.

ثبت خوراک با توزین خوراک الکترونیکی

قبل از اینکه خوراک وارد انبار شود، ابتدا از سیلو به یک توزین الکترونیکی خوراک فرستاده می شود. این دقیق ترین روش کنترل خوراک است. همچنین اگر می خواهید چندین نوع خوراک را مخلوط کنید، این راه حل عالی است. توزین خوراک بخش ها را دقیقاً وزن می کند و نسبت اختلاط صحیح چندین نوع خوراک را حفظ می کند.

 

 

تغذیه قیف برای پرورش دهندگان

آیا می خواهید حیوانات خود را در شرایط مطلوب نگه دارید تا به حداکثر تعداد تخم های جوجه کشی و نرخ لقاح بالا دست یابید؟ می توانید با کنترل تغذیه قیف صنعت مرغ، این به ویژه برای پرورش دهندگان و پولت ها ساخته شده است. با این کنترل، می‌توانید کارهایی بیش از جیره‌بندی خوراک انجام دهید. این سیستم همچنین می تواند مقدار خوراک و ترکیب خوراک خروس ها و مرغ ها را به طور جداگانه کنترل کند.

آیا می خواهید بینش 24 ساعته و کنترل کامل بر انبارهای خود داشته باشید؟

کنترل خودکار تغذیه برای هر سیستم تغذیه

با سیستم کنترل خودکار صنعت مرغ، فرقی نمی‌کند که از کدام سیستم تغذیه در انبار استفاده می‌کنید: زنجیره‌های خوراک ، تشتک‌های خوراک یا یک فیدر چرخشی که خوراک را روی بستر پخش می‌کند. انتخاب باشماست!

کنترل بالابر خطوط خوراک و نوشیدنی

آیا می خواهید یکنواختی گله را بهبود ببخشید؟ سپس مهم است که همه حیوانات در انبار تقریباً به همان مقدار غذا بخورند. صنعت مرغ با در نظر گرفتن این موضوع یک کنترل آسانسور ایجاد کرده است که خطوط تغذیه را بالا و پایین می کند. خطوط تغذیه در موقعیت برجسته پر می شوند و سپس همه دوباره به طور همزمان پایین می آیند. این تضمین می کند که همه حیوانات می توانند همزمان شروع به خوردن کنند. موقعیت خطوط خوراک و نوشیدنی را نیز می توان با سن حیوانات تنظیم کرد.

نظارت بر آب

آب آشامیدنی برای حیوانات شما به اندازه خوراک مهم است. با سیستم اتوماسیون ما می‌توانید مصرف آب را زیر نظر داشته باشید و در مورد هرگونه انحراف به شما هشدار داده می‌شود.

مزایای کنترل خوب خوراک و آب

با سیستم کنترل خودکار خوراک و آب صنعت مرغ، می‌توانید مطمئن باشید که حیوانات شما مقدار مناسبی غذا دریافت می‌کنند و بینشی در مورد مصرف خوراک و هزینه‌های خوراک به دست می‌آورید. این سیستم همچنین به شما کمک می کند تا تبدیل خوراک را بهبود ببخشید و نشانه بهتری از سلامت حیوانات خود را به شما ارائه می دهد.

دوز دقیق خوراک
بینش مصرف خوراک و آب
تبدیل خوراک بهبود یافته
نظارت بر محتوای فعلی سیلو
یکنواختی گله
نشانه سلامت

اتوماسیون کامل انبار

سیستم اتوماسیون کامل

کنترل از راه دور

کنترل پنل های یکپارچه