فروشنده عمده دانخوری اتوماتیک مرغداری

فروشنده عمده دانخوری اتوماتیک که امروزه به عنوان سیستم پیشرفته در مرغداری ها استفاده می شود این نوع تجهیزات را به سراسر کشور ارسال می کند.
فروشنده عمده دانخوری اتوماتیک در نظر دارد با عرضه عمده این نوع سیستم با قیمت پایین تر نسبت به بازار، با فروش بیشتر سود خوبی را به دست آورد. این نوع آبخوری توسط شرکت های داخلی نیز تولید می شود.

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت، نمونه های گوناگونی از تجهیزات مرغداری به خصوص دانخوری تولید می شود که نوع پیشرفته آن دانخوری اتوماتیک می باشد. اکثرا این نو دانخوری ها در شکل های دایره، بیضی و یا پروانه ای تولید می شوند.
در سراسر کشور نمایندگی های مختلفی وجود دارند که متنوع ترین دانخوری ها را برای مشتریان عرضه می کنند. این نوع دانخوری ها هم در جنس خارجی و هم در جنس ایرانی قابل فروش می باشند.

فروشنده عمده دانخوری اتوماتیک

دانخور های مرغداری به طور کلی در دو گروه دانخوری دستی و دانخوری اتوماتیک (خودکار) عرضه می شوند. دانخوری های دستی بیشتر برای سالنهای مرغداری سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. پیشرفته ترین نوع دانخوری ها دانخوری اتوماتیک می باشند. که امروزه با استقبال خوبی از مشتریان مواجه شده است.

فروشنده عمده دانخوری اتوماتیک

مزایای دانخوری اتوماتیک

  •  پخش و توزیغ یکنواخت دان در کل سالن
  • کاهش هزینه
  • کمک به بهره وری و پرورش بهینه طیور
  • کاهش نیاز به نیروی انسانی و کارگر
  • قابلیت استفاده در سالن های وسیع

دانخوری های اتوماتیک از اجزای مختلفی تشکیل می شوند. که این اجزا و قطعات تشکیل دهنده دانخوری توسط فروشندگان این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت تکی به فروش می رسد. فروش عمده این اجزا و قطعات برای خریداری با کاهش هزینه های پرداختی همراه می باشد.

دانخوری اتوماتیک مرغداری

دانخوری اتوماتیک بوقلمون یکی از انواع دانخوری های اتوماتیک موجود در بازار می باشد.

دانخوری زنجیره ای و دانخوری بشقابی از انواع دانخوری های اتوماتیک (خودکار) می باشند.

دانخوری های اتوماتیک آخرین دستاورد طراحان صنعت مرغداری در زمینه دانخوری می باشند.

دانخوری اتوماتیک از جمله تجهیزات اتوماتیک صنعت مرغداری به شمار می رود.

فروشگاه اینترنتی صنعت مرغ

با توجه به درخواست های بسیار بالای مشتریان برای عرضه اینترنتی محصولات صنعت مرغداری، شرکت های تولید کننده به فکر ایجاد فرشگاه های اینترنتی برای ارائه محصولات افتادند. انواع محصولات و ابزارهای مورد نیاز در صنعت مرغداری در این فروشگاه ها عرضه می شود.

فروشنده عمده دانخوری اتوماتیک

مزایای فروشگاه اینترنتی

  • صرفه جویی در زمان
  • امکان دسترسی در تمام نقاط کشور
  • عدم احتیاج به مراجعه حضوری

سفارش دانخوری اتوماتیک

سفارش دانخوری اتوماتیک

دانخوری ها در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود، که دانخوری اتوماتیک یکی از پر سفارش ترین دانخوری های موجود در بازار می باشد و با استقبال خوبی از طرف مشتری ها همراه می باشد. مشتری می تواند به دو صورت محصول مورد نظر خود را سفارش دهد

  • سفارش حضوری
  • سفارش غیر حضوری (اینترنتی)

فروشنده عمده دانخوری اتوماتیک

سفارش غیر حضوری (اینترنتی) از محبوبیت بیشتری در بین مشتریان برخوردار می باشد. انواع دانخوری اتوماتیک را می توان به راحتی از طریق  سایت صنعت مرغ سفارش داد.

تولیدی دانخوری اتوماتیک

دانخوری ها از مهمترین و با اهمیت ترین ابزار و تجهیزات در صنعت مرغداری و پرورش طیور می باشد.

از این رو انواع شرکت های مختلف در سر تا سر کشور و جهان به تولید و طراحی انواع دانخوری ها می پردازند.

شرکت صنعت مرغ یکی از شرکت های تولید کننده محصولات مرغداری اعم از  انواع دانخوری ها شامل، دانخوری دستی و دانخوری اتوماتیک می باشد. دانخوری ها به شیوه ای طراحی و تولید می شوند که بتوان از آن ها حتی در سیستم قفس های پرورش مربوط به انواع طیور شامل مرغ گوشتی، مرغ مادر، بلدرچین، بوقلمون، غاز و غیره استفاده نمود.

فروشنده عمده دانخوری اتوماتیک