فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل مرغداری

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل یکی از بهترین مکان هایی است که  می توان به آبخوری نیپل دسترسی مستقیم داشت. فروشگاه اینترنتی  موجب فروش آسان این محصول برای خریدار می شود.

آبخوری اتوماتیک نیپل

از آنجایی که آب برای رشد بهینه طیور از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد وجود آبخوری های مناسب برای دارندگان سالن های مرغداری بسیار مهم می باشد. آبخوری ها در انواع مختلف اعم از آبخوری دستی و آبخوری اتوماتیک روانه بازار می شوند. آبخوری نیپل یکی از انواع آبخوری های اتوماتیک محسوب می شود. به این سبب که این نوع آبخوری به گونه ای طراحی شده که تا زمانیکه جوجه به نیپل موجود در آبخوری نوک نزنه آبی در کاسه ها موجود نمی باشد و به محض نوک زدن آب به سمت کاسه سرازیر می شود. در نتیجه این آبخوری ها اتوماتیک بوده والب در سلامت و خیس نشدن محیط پیرامون طیور به خوبی عمل می کنند.

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل صنعت مرغ

مزایای آبخوری نیپل چیست؟

  • کم کردن نیاز نیروهای انسانی(کارگر)
  • کمک به بهداشت محیط
  • فراهم کردن امکان آب خوردن طیور در همه سمت آبخوری
  • قابلیت تنظیم ارتفاع با توجه به سن طیور
  • کاهش هزینه
  • عدم نیاز به پر کردن روزانه مخزن
  • نیاز به حداقل نگهداری و مراقبت
  • قابلیت استفاده ساده

آبخوری نیپل مرغداری

این روزها به خاطر اهمیت زمان در زندگی روزمره، تولید کنندگان به فکر راحتی امر خرید به همراه صرف زمان کمتری کرده اند. در نتیجه ایده فروشگاه های اینترنتی مطرح شد. به این صورت که کاربر بدون مراجعه حضوری، از طریق اینترنت با مراجعه به سایت ها و وب سایت های معتبر عرضه کننده محصولات مرغداری به بررسی محصول پرداخته و به راحتی این محصول را خریداری و در اختیار بگیرد.

آبخوری نیپل خود دارای اجزایی است که قابلیت عرضه جداگانه هر کدام از آن ها در این فروشگاه ها ممکن شده است. به این صورت که مشتری به مشاهده جزيیات ارائه شده در مورد اجزا و قطعات مختلف در سایت پرداخته و نسبت به خرید آن اقدام می نماید.

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل صنعت مرغ

قطعات آبخوری اتوماتیک نیپل

  • نیپل
  • رگلاتور
  • لوله انتقال آب و لوله ساپورت
  • شیر انتها و میان خط
  • نشانگر اب
  • گیره های نگهدارنده
  • سیستم ضد نشت و چرخه آب
  • ملحقات نصب

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل

نیپل ها از جنس پلاستیک و فولاد ضد زنگ با دوام ساخته شده است. نیپل ها را می توان به راحتی مورد شستشو قرار داد. تولید کنندگان به ازای هر 3 مرغ یک نیپل را توصیه کرده اند. آبخوری نیپل برای مرغ های گوشتی و اردک و  غاز و پرندگان به کار می آید، همچنینی می توان از این آبخوری در همه ابعاد سالن ها اعم از کوچک و بزرگ استفاده نمود.

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل تمامی قطعات تشکیل دهنده آبخوری نیپل را با ارائه جزئیات در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

تنظیم ارتفاع آبخوری نیپل مرغداری

تنظیم ارتفاع آبخوری نیپل مرغداری و تعداد آبخوربی ها از مسائل مهم است که باید به آنها توجه شود بعد از مرحله برودینگ حدود 12 عدد آبخوری نیپل به ازای هر پرنده اگر جوجه وزن بالایی داشته باشند

و حدود 9 عدد به ازای هر پرنده اگر وزن جوجه ها کم باشد مناسب هست در ضمن در نظر داشته باشید در زمان برودینگ فشار آب باید طوری باشد که یک قطره آب روی نیپل باشد تا جوجه ها تحریک شده نوک بزنند و بیشتر آب مصرف کنند بعد از مرحله برودینگ میتوان فشار آب را کم کرد

شستشوی آبخوری نیپل مرغداری

شستشویی خطوط ابخوری نیز از مسائل با اهمیت است که میتوانید با اسید استیک یا سرکه اینکار را انجام دهید توجه کنید که پاکیزه بودن خطوط آبخوری از بایو فیلم یا جرم باکتریایی میتواند بر روند رشد تاثیر بگذارد و میزان باکتری های مفید در دستگاه گواش پرنده را نیز افزایش دهد

آبخوری اتوماتیک نیپل

در سیستم آبخوری نیپل، نیپل ها هسته اصلی نوشیدن و آشامیدن آب می باشد.  می توان از نیپل ها با یا بدون فنجان قطره ای برای بسترهای خشک استفاده کرد.

تنظیم ارتفاع در سیستم آبخوری نیپل چگونه است؟ این به اندازه طیوری که از این سیستم اتوماتیک نیپل بستگی دارد: ارتفاع ایده آل، بلندی است که در آن حیوانات برای جذب آب باید کمی کشش داشته باشد و در نتیجه انرژی کمتری مصرف نماید، چون صرف انرژی بیهوده سبب کاهش وزن در طیور می شود. این آبخوری ها از پیشرفته ترین آبخوری های موجود در بازار می باشد . و از طریق حضوری و یا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل نسبت به خرید محصول موجود در بازار اقدام نماید.

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل

آبخوری نیپل مرغداری

همانطور که در بالا ذکر شد آبخوری نیپل از اجزای گوناگونی تشکیل شده است. و قیمت آبخوری نیپل بر اساس جنس و میزان مرغوبیت اجزای تشکیل دهنده این محصول تعیین می شود. قیمت به روز آبخوری نیپل توسط شرکت های تولید کننده و با توجه به نوسات ارزی تعیین و در اختیار مراکز فروش معتبر قرار می گیرد.

فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل

خرید آبخوری نیپل

از آنجایی که آبخوری نیپل یکی از محبوب ترین آبخوری ها در بین مالکان و دارندگان سالن های مرغداری، چه سالن های مرغداری صنعتی چه سالن های مرغداری سنتی می باشد.

این نوع آبخوری ها برای هر سنی از جوجه کاربرد دارد، و دیگه لازم نیست که در سنین کم طیور از آبخوری های دستی در بستر استفاده نمود. خرید و فروش این محصول در بازارهای جهانی از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد. مشتری می تواند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آبخوری نیپل  هر یک از این قطعات و اجزای تشکیل دهنده آبخوری نیپل را مورد بررسی قرار داده و  خریداری نماید. همچنین می تواند به خرید نیپل پلاستیکی، خرید لوله نیپل و دیگر اجزا به صورت جداگانه و تکی نیز بپردازد. البته ذکر این نکته مهم است که مشتری همچنین می تواند قطعات و اجزای آبخوری نیپل را به صورت عمده سفارش داده و با قیمت پایین تری نسبت به فروش جزئی این محصول را در اختیار بگیرد.