اتوماسیون مرغداری مرغ تخمگذار گوشتی مادر صنعتی

تجهیزات اتوماسیون مرغداری با فروش عمده در مراکز مختلف در اختیار بازاریان قرار می گیرند تا در مرغداری های صنعتی و نیمه صنعتی به کار بروند.
تجهیزاتی که در مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرد در نمونه های مختلف هستند که نمونه ای از آن ها تجهیزات اتوماسیون است که دارای بازار فروش بسیار عالی می باشد.

تجهیزات اتوماسیون مرغداری
تجهیزات اتوماسیون مرغداری چیست؟

تجهیزاتی است که بین قسمت های مختلف مرغداری هماهنگی ایجاد می کند تا سیستم کاری آن ها به طور مرتب انجام شود.
فروش تجهیزات اتوماسیون نظر بازاریان زیادی را به خود جذب کرده است و مشتریان می توانند به طور کلی و جزیی این تجهیزات را از طریق نمایندگی های ما یا از طریق ارتباط مستقیم با بخش فروش و دریافت قیمت اتوماسیون مرغداری و سفارش محصول تهیه کنند و در مرغداری ها مورد کاربری قرار دهند.

اتوماسیون مرغداری تخمگذار

مجموعه کاملی از تجهیزات اتوماسیون مرغ تخمگذار و سیستم مدیریت نظارت بصری مانند کنترل اتوماتیک دما و کنترل رطوبت، آب آشامیدنی خودکار، تجهیزات تغذیه خودکار، تحویل خودکار تخم مرغ، دسته بندی خودکار تخم مرغ های اصلی و معیوب و بسته بندی خودکار.
وضعیت مرغداری را می توان به صورت لحظه ای از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر مشاهده کرد.

هنگامی که دمای مرغداری بیش از حد بالا یا پایین باشد، تجهیزات اتوماسیون دما و رطوبت به طور خودکار تنظیم می شود و آب آشامیدنی و دانخوری اتوماتیک نیز به طور منظم  مرغ های تخمگذار را تغذیه می کند.

هنگامی که تخم‌گذاری می‌شود، سیستم به‌طور خودکار تخم‌ها را برای فرآوری و بسته‌بندی به خط تولید منتقل می‌کند که هزینه‌های نیروی کار را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و راندمان تولید و کیفیت تخم‌مرغ را بهبود می‌بخشد.

اتوماسیون مرغداری گوشتی

راندمان تولید و کنترل کیفیت محصول را از طریق تجهیزات و فناوری پیشرفته اتوماسیون بهبود بخشیده است.

استفاده از فناوری مدرن امکان نظارت بر رفتار جوجه های گوشتی  را به صورت مداوم و خودکار فراهم می کند.

اتوماسیون مرغ گوشتی آخرین فن‌آوری‌های مورد استفاده برای نظارت بر رفتار جوجه‌های گوشتی است و پتانسیل توسعه یک سیستم مرغداری دقیق را برای شما ایجاد می کند.

اتوماسیون مرغداری مادر