فروش دریچه اینلت هوا مرغداری

دریچه اینلت هوا مرغداری که به صورت عمده توسط نمایندگی ها به فروش می رود، با توجه به عوامل تولید قیمت گذاری می شود. معمولا جنس این نوع دریچه ها از پلاستیک محکم می باشد.
امروزه استفاده از دریچه اینلت هوا در مرغداری ها یکی از بهترین روش های تهویه سالن می باشد. ویژگی های بسیار خوبی که این نوع دریچه دارد آن را از دیگر دریچه ها متمایز کرده است.

دریچه اینلت هوا مرغداری که دارای بازاری پر رونق می باشد اکثرا به طور عمده تقاضا می شود. جایگزین بسیار مناسب دریچه های آهنی و آلومینیومی در مرغداری ها، دریچه اینلت می باشد.
تنوع در مدل های تولید شده ی دریچه اینلت هوا باعث شده است که برای هر نوع قیمت خاصی معرفی شود. یکی از خواص ویژه ی دریچه اینلت این است که از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و باعث تهویه مناسب سالن می شود.

دریچه اینلت هوا مرغداری

امروزه از دریچه اینلت به عنوان جایگزینی خوبی برای پنجره های آهنی قدیمی استفاده می شود. دریچه اینلت از جدیدترین و آخرین فن آوری های مورد استفاده در تهویه هوای سالن ها و اماکن محسوب می شود. این روزها با پیشرفت صنعت مرغداری و حرکت روزافزون آن به سمت صنعتی شدن سالن های مرغداری با پدیده ازدیاد طیور در سالن ها مواجه می باشیم، لذا در محیط های سالن با کمبود اکسیژن و افزایش گازهای مضر روبرو می شویم. از جهت دیگر ازدیاد طیور، کود زیادی رو به همرا ه دارد که این کود ها موجب تولید گازهای آمونیاک، متان و دی اکسیدکربن می شوند. در نتیجه سالن های مرغداری نیاز مبرمی به تهویه هوا دارند.

انواع سیستم های تهویه

  • سیستم تهویه حداقلی
  • سیستم تهویه انتقالی
  • سیستم تهویه تونلی

از آنجایی که استفاده از هواکش ها در فصل سرد سال کاهش پیدا می کند، دریچه های اینلت به بهبود فرآیند تهویه هوا در فصل های سرد سال کمک می کنند.

دریچه اینلت هوا مرغداری

فروش دریچه اینلت هوا

دریچه ایلنت به عنوان یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد در فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش تجهیزات مرغداری به فروش می رسد.

دریچه اینلت هوا مرغداری

مزایای استفاده دریچه اینلت

  • صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی
  • کاهش استرس سرمایی برای طیور در سنین پایین
  • تهویه زمستانی در سالن های مرغداری
  • تامین هوا در سالن ای مرغداری

عملکرد دریچه اینلت هوا

دریچه اینلت به خاطر داشتن لبه در کناره های خود هدا را در جریانی خطی و مستقیم به سمت مرکز سقف سالن که با توجه به سبک بودن هوای گرم  در سقف تجمیع شده است هدایت می نماید. این جریان هوای هدایت شده توسط دریچه های اینلت تعبیه شده در سالن سبب حرکت هوای گرم موجود در سقف سالن به سمت بستر که طیور در آن قرار دارند می شود. دریچه ها در عرض سلن های مرغداری و با توجه به اندازه طول و عرض و مساحت سالن نصب می شوند. دریچه های اینلت برای حفظ کارایی بهینه باید روبروی یکدیگر نصب شوند.

دریچه اینلت هوا مرغداری

دریچه های اینلت را می توان به دو صورت

  • دستی
  • اتوماتیک(خودکار)

تنظیم نمود.

متقاضیان می توانند با تماس برقرار کردن با شرکت صنعت مرغ این محصول را سفارش دهند.