فروش هواکش مرغداری ارزان

فروش هواکش مرغداری ارزان درچه مراکزی انجام می گیرد؟ و ویژگی های یک هواکش مرغداری قیمت مناسب چیست ؟

فروش هواکش مرغداری بیشتر از طریق مراکز فروش تجهیزات مرغداری انجام می گیرد اما اگر شما قصد خرید هواکش مرغداری با قیمت نزدیک به قیمت کارخانه های تولید کننده می توانید به سایت های معتبر عرضه کننده این محصول مراجعه نمایید. شما می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

فروش هواکش مرغداری ارزان قیمت

هواکش مرغداری در قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که ارزانترین آن ها هواکش مرغداری 100 می باشد که بسته به ابعاد و کیفیت قطعات مورد استفاده در آن دارای قیمت های متفاوتی است. ما یکی از فروشندگان معتبر هواکش مرغداری ارزان هستیم، شما می توانید این محصول را در اندازه های مختلف  از طریق ما با منصفانه ترین قیمت خریداری نمایید.

فروش هواکش مرغداری ارزان

نحوه نصب هواکش مرغداری

با نصب تهویه و فن های مناسب می توانید به راحتی شرایطی را فراهم کنید که به پرورش بهینه طیور و جلوگیری از هدر رفت هزینه منجر شود. این شامل خنک سازی، حذف مواد و گازهای مضر و تامین هوای تازه و اکسیژن در محیط پرورش طیور است.

نحوه نصب هواکش مرغداری وابسته به نوع تهویه انتخابی برای سالن مرغداری متفاوت می باشد.

در تهویه طولی، فن ها در دیوار انتهایی و پنجره های اینلت ورودی هوا در دیواره های جانبی نصب می شوند. در نتیجه طیف وسیعی از حجم هوا را می توان با کنترل دور در دقیقه فن و تغییر موقعیت ورودی های هوا تولید کرد.

در تهویه تونلی پنجره های اینلت ورودی هوا در یک طرف انبار و فن ها در طرف مقابل نصب می شوند، هوا با سرعت زیاد از جلو به عقب از سالن عبور می کند. این سرعت هوای بالا یک اثر باد سرد ایجاد می کند که دمای ظاهری طیور را کاهش می دهد.

در تهویه متقاطع ، فن ها در داخل یک دیواره جانبی قرار می گیرند. از طرف دیگر پنجره های اینلت ورودی در دیواره جانبی مقابل قرار دارند. فاصله کوتاه بین ورودی ها و فن ها باعث می شود هوای تازه با حداقل سرعت هوا فراهم شود.

فروش هواکش مرغداری ارزان