قیمت روز دانخوری اتومات مرغداری

صنعت مرغ در حال گسترش دامنه ظرف های تغذیه بشقابی خود است.

بهترین ترکیب ماهیتابه را می توان با پرسیدن سوالات زیر تعیین کرد:

  • به نظر شما از چه سنی جوجه ها باید برای خوردن غذا وارد تابه نشوند؟
  • در مورد جوجه های گوشتی خود چه وزنی را مد نظر دارید؟
  • سیستم تغذیه شما روی چه نوع کفی استفاده خواهد شد؟

نتیجه یک تشت فیدر است که با ترجیحات و شیوه های هر مرغدار سازگار است. بنابراین تشت فیدر به مرغداران کمک می کند تا با کارایی بیشتری رشد کنند.

روش مقرون به صرفه برای رشد جوجه های گوشتی

ظرف تغذیه صنعت مرغ استاندارد را برای مصرف بهینه خوراک برای جوجه های گوشتی تعیین کرده است. این به دلیل طراحی ثبت شده است: یک ماهیتابه کف پلکانی با لبه مخصوص ضد ضایعات.

هر دو ویژگی مصرف خوراک جوجه ها را بهبود می بخشد و از ریختن آن جلوگیری می کند زیرا خوراک نمی تواند از لبه تابه بیفتد. بال‌های تابه یک ناحیه نوک زدن را مشخص می‌کنند، به این معنی که هر جوجه‌های گوشتی خارج از محفظه خود غذا می‌خورند و نمی‌توانند انتخابی غذا بخورند. بنابراین، هر حیوان ترکیب صحیحی از خوراک را دریافت می کند تا رشد مداوم در گروه را تضمین کند.

 

 

ارتفاع کم60 میلی متر (یا 2.3 اینچ) به این معنی است که تابه برای جوجه های یک روزه مناسب است و شما نیازی به تامین منبع غذایی اضافی در خانه ندارید.

جوجه ها از روز اول می توانند خوراک را ببینند و بدون زحمت به داخل تابه بروند. این بهترین شروع را تضمین می کند. تابه زیرین هم اکنون در 2 جلد موجود است:

  1. یک تشت کم عمق با ظرفیت خوراک استاندارد که برای جوجه های گوشتی تا 3 کیلوگرم مناسب است.
  2. یک تابه دو ظرفیتی برای جوجه هایی با وزن نهایی سنگین تر. مزیت انتخاب ظرفیت خوراک اضافی این است که تابه تنها 0.5 سانتی متر (یا 0.2 اینچ) بالاتر از نسخه کم عمق است.

نتایج نشان می‌دهد که پایه ماهیتابه‌هایصنعت مرغ به راحتی در بستر فرو می‌رود، که باعث می‌شود پله داخل تابه حتی بیشتر پایین بیاید.

جریان تغذیه طبق اصل 360 درجه رخ می دهد، به این معنی که تشت به طور مداوم و یکنواخت در کل سطح پر می شود. با تنظیم حجم خوراک، می توانید مقدار مناسبی خوراک تهیه کنید. بنابراین جوجه های گوشتی شما به روشی مقرون به صرفه به وزن نهایی خود می رسند و شما دقیقاً به همان اندازه که نیاز دارید از خوراک استفاده می کنید.

 

سطح خوراک در تابه کنترل را می توان با یک چراغ LED که جوجه ها را به انتهای خط تغذیه جذب می کند تحت تأثیر قرار داد. 

مدیریت آسان سیستم تغذیه

مدیریت سیستم تغذیه ما سریع و آسان است، روز به رو اندازه دهانه خوراک را می توان با توجه به نوع خوراک تنظیم کرد. 3 تنظیمات خوراک برای تنظیم حجم خوراک در طول یک گله وجود دارد.

با پان کنترل در انتهای خط تغذیه، سیستم تغذیه می تواند کاملا مستقل و دقیق کار کند. هنگامی که به حداقل یا حداکثر سطح رسید، تشت بازخورد ارسال می کند، که جریان تغذیه را شروع یا متوقف می کند. سطح خوراک در تابه کنترل را می توان با یک چراغ LED که جوجه ها را به انتهای خط تغذیه جذب می کند تحت تأثیر قرار داد. سیستم تغذیه اتوماتیک بدون نیاز به مداخله مرغدار قابل اعتماد است.

می توانید با 2 عملکرد تمیز کردن ثبت شده در زمان صرفه جویی کنید:

  • زمانی که از واشر فشاری استفاده می کنید تابه به طور خودکار می چرخد، به این معنی که می توانید بدون هیچ تلاش اضافی به تمام گوشه های ظرف برسید.
  • اگر گزینه تمیز کردن اضافی را انتخاب کنید، می توانید درپوش بالایی تابه را نیز باز کنید، بنابراین می توانید تمام اجزای داخلی مانند مخروط داخلی را بدون وارد شدن آب به لوله تغذیه تمیز کنید.

ظرف پایینی که از پلاستیک انعطاف پذیر ساخته شده است، با یک کلیک ساده می توان آن را از پایه جدا کرد تا به صورت دستی تمیز شود. به دلیل طراحی قوی این مکانیزم، تابه هرگز ناخواسته از پایه شل نمی شود. هنگام انجام تعمیر و نگهداری کامل، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و سریعتر از هر زمان دیگری روی گله جدید شروع کنید.