قیمت روغن سویا مخصوص طیور

قیمت روغن سویا مخصوص طیور را از کجا بدانیم؟ چرا باید از روغن سویا مخصوص طیور استفاده کنیم؟ کار تولید و عرضه این محصول به چه گونه بوده و بهترین و با کیفیت ترین ان ها کدام است؟تمامی این سوالات متداول که بسیاری از افراد به دنبال پاسخ ان می باشند با خواندن این مطلب جامع به جواب سوالات خود خواهند رسید.

روغن سویا در تغذیه طیور

قیمت روغن سویا خوراک طیور وابسته به کیفیت و مقدار مصرف طیور داران و مرغ داران می باشد.این روغن مخصوص با قیمت های مختلف توسط تولیدی ها و شرکت های داخل کشور به عنوان مکمل غذایی در جیره غذای طیور به فروش می رسد.البته قیمت روغن سویا مخصوص طیور با توجه به نوسانات بازار کشور متغیر بوده و قیمت ثابتی ندارد.خوبی ها و مزایای بسیار فراوان این محصول باعث شده که بسیاری از شرکت ها و تولید کنندگان عرضه این محصولات را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار کنند.همچنین خریداران می توانند با اطلاع از قیمت روغن خوراک طیور به وسیله مراکز اینترنتی معتبر و با مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب از بهترین قیمت ها و کیفیت ها خبر دار شوند.

قیمت روغن سویا

فواید روغن سویا مخصوص خوراک طیور

روغن سویا مخصوص خوراک طیور با ترکیب شدن و اضافه شدن به جیره غذایی اصلی طیور به جذب سریعتر غذا ها و  افزایش رشد طیور کمک فراوانی کرده و تاثیر عالی و بی نظیری روی ان ها خواهد داشت.با توجه به اینکه روغن سویا خوراک طیور حاوی پروتئین و ویتامین های بسیار ضروری برای تغذیه طیور را دارا می باشد.
استفاده از ان در این صنعت رونق فراوانی داشته است.انرژی های بالای این محصول عالی برای طیور اثرات مثبت تغذیه ای را در پی خواهد داشت و همچنین موثر در اقتصاد این صنعت می باشد.روغن مخصوص خوراک طیور بهترین چربی های مورد نیاز گوشت طیور را دارا می باشد.
از دیگر فواید مهم و موثر این روغن راحت کردن فرایند هضم برای مرغ ها و جلوگیری از الودگی های خطرناک و ویروس های مضر برای طیور می باشد.البته روغن سویا مخصوص خوراک طیور مزیت دیگری دارد که دارای اسید های چرب غیر اشباع و انتی اکسیدان طبیعی توکوفرول می باشد که این انتی اکسیدان از مهم ترین فواید برای سلامتی و راحتی طیور میباشد.به چندی دیگر از فواید این محصول در زیر اشاره خواهیم کرد:

  • افزایش انرژی قابل متابولیسم ظاهری در طیور گوشتی
  • افزایش قابلیت هضم کربوهیدراتها
  • بهبود راندمان انرژی جیره
  • کاهش درصد چربی لاشه
  • و غیره

این مزایای زیاد و فواید بسیار این محصول با کیفیت را از بهترین جیره های غذایی برای طیور کرده است.بسیاری از مزارع داران و مرغداران با توجه به این مزایای فوق العاده و همچنین سود و راندمان اقتصادی بالا از این محصولات در حرفه خود استفاده و سود برده اند.

قیمت روغن سویا

تولید روغن سویا مخصوص طیور

در پاسخ به سوال نحوه تولید روغن سویا مخصوص طیور چگونه است؟ باید گفت روغن سویا مخصوص طیور به طور معمول از دانه های زرد رنگ سویا تهیه می شوند و در تولید این محصول با استفاده از له کردن و تحت فشار قرار دادن دانه های سویا روغن این دانه های کوچک را خارج می کنند، روغن سویا خوراک طیور رنگ زرد متمایل به قرمزی دارد و جالب است که  بویی شبیه به لوبیا می دهد.در فرایند تولید این روغن زمانی که در دمای معمولی در حال تولید می باشد به صورت مایع بوده و در دمای بسیار زیاد به حالت منجمد در می ایند.معمولا برای استخراج روغن سویا از حلال شیمیایی به نام هگزان استفاده و تولید می شود که در اخر فرایند تولید مقداری از ان نیز در درون روغن باقی خواهد ماند.روغن سویا مخصوص خوراک طیور حاوی اسید چرب غیر اشباع و اسید لینولئیک می باشد که این اسید برای گوشت طیور لازم و ضروری است.با توجه به درخواست ها و راندمان اقتصادی بالا تولید این روغن نیز روزانه در حال افزایش می باشد.

قیمت روغن سویا

بهترین روغن سویا مخصوص طیور

از جمله بهترین های روغن خوراک طیور برای تغذیه ان ها روغن سویا می باشد.این روغن عالی و شگف انگیز با بازدهی بالا و راندمان اقتصادی که دارد توجه بسیاری را به سمت این محصول جلب کرده است.با توجه به مزایای فراوانی که گفته ایم نمیتوان این روغن را از بهترین مکمل ها برای جیره غذایی طیور نام نبرد.انرژی زیاد و لازمی که این محصول دارد تمامی خوبی ها را برای طیور دارا می باشد که باید گفت بهترین روغن خوراک طیور روغن سویا مخصوص می باشد.

قیمت روغن سویا

خرید عمده روغن سویا مخصوص طیور

با توجه به مزایای فراوان این محصول و رشد و سود اقتصادی خوبی که دارد امروزه بسیاری از طیور داران متفکر از روغن سویا مخصوص طیور برای صنعت خود استفاده می کنند.با توجه به تقاضای زیاد تولید کنندگان و شرکت ها کار خودرا افزایش داده اند،چند مورد از راه های خرید این محصول به شرح زیر می باشد:

  • مراجعه به فروشگاه های پخش درون هر شهر
  • مراجعه به نمایندگی های مجاز روغن خوراکی
  • مراجعه به مراکز اینترنتی معتبر و خرید به صورت آنلاین

ولی به طور کلی از اسان ترین و بهترین راه ها برای برای خرید خوب و به صرفه خرید از طریق بازار های اینترنتی می باشد.

قیمت روغن سویا

بهترین قیمت روغن سویا را می توان از سایت مرغ صنعت دریافت نمود