لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری را از کجاباید دریافت نمود و جت هیتر های دوگانه موشکی را می توان با توجه به برند و شرکت تولید کننده دریافت نمود جت هیتر های دوگانه سوز دارای تنوع قیمتی زیادی هستند.

جت هیتر دوگانه سوز چیست؟

هیتر های جت گازی یا کوره هوای گرم قابل استفاده با گازوییل و یا گاز شهری بوده و به همین دلیل به آنها دوگانه سوز گفته می شود. این وسیله جهت گرم نمودن فضای داخلی مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت جت هیتر دوگانه سوز

قیمت جت هیترها به نوع آن بستگی دارد انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز سالن های مرغداری از قبیل هیتر های دوگانه سوز با ظرفیت گرمادهی مختلف در صفحات مجازی فروشگاهی قابل مشاهده هستند.

خرید عمده جت هیتر دوگانه سوز

برای خرید عمده جت هیتر بهترین راه تهیه آن از طریق تولید کننده جت هیتر دوگانه سوز بصورت مستقیم یا سفارش آن از طریق اینترنت می باشد لازم بذکر است

خرید این محصول بصورت عمده امکان پذیر است و امکان خرید بصورت تکی وجود ندارد اگر شما قصد خرید این محصول را با قیمت درب کارخانه دارید می توانید با بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید

فروش جت هیتر دوگانه سوز

فروش جت هیتر دوگانه سوز از طریق تمامی نمایندگان این شرکت بصورت مستقیم صورت می گیرد اما اگر شما قصد خرید از راه دور این محصوال را دارید هم می توانید با ما ارتباط برقرار نموده و از قیمت روز آن مطلع شده و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید

ویژگی های جت هیتر دوگانه سوز

  •  در تولید بدنه جت هیتر دوگانه سوز 100000 از فلز استیل استنلس که بسیار باکیفیت و مستحکم است، استفاده نموده است. این بدنه ضد سایش و ضد زنگ بوده و طول عمر بالایی را به دستگاه اختصاص داده است.
    ویزگی های متمایز این دستگاه آن را از سایر محصولات تولیدی مشابه برجسته تر نموده است.
  • دستگاه جت هیتر دوگانه  در حالت مجهز به باک ذخیره به تولید رسیده است و این باک ظرفیتی حدود 100 لیتر را داراست.
  • یکی از ویژگی های بارز دستگاه جت هیتر دوگانه موشکی 100000 تک موتوره شعله پخش کن تعبیه شده در آن می باشد، این مورد در افزایش راندمان دستگاه بسیار موثر است.
  • دستگاه مذکور به سادگی نصب شده و به علت مجهز بودن به پایه هایی در زیر خود که از نوع چرخدار می باشند به سادگی حمل و از مکانی به مکان دیگر انتقال می یابد. بعلاوه این دستگاه را می توان بر روی دیوار نصب نموده و یا به صورت آویز از سقف آویزان نمود.
  • هیتر موشکی دوگانه موشکی 100000 قابلیت سفارشی سازی داشته و در صورت درخواست مشتری می توان ترموستات محیطی بر روی آن نصب نمود و از این طریق دمای محیط را به سادگی تنظیم کرد.

مشخصات فنی :

توان حرارتی : 100/000kcal/h
نوع سوخت : دوگانه سوز
الکتروموتور اول: 0.55kw ساخت شرکت موتوژن ،سفارش شرکت نیرو تهویه الوند
الکتروموتور دوم : 240 وات الکتروژن
میزان مصرف : 8-10L/h گازوئیل و 10-12m3/hr
نوع سوخت : گازوئیل و گاز شهری و گاز مایع (LNG) و (CNG)
پمپ گازوئیل: Danfoss-suntec
شیر برقی گازوئیل Danfoss-delta :
شیر برقی گاز: Krom Schroder-Madas-Elektrogas
شیلنگ گاز با اتصالات (1.5 متر)
در صورت درخواست مشتری مجهز به فشار شکن
کلید کارکرد تابستانی-زمستانی برای استفاده به عنوان فن تهویه
سیستم کنترل :تمام اتوماتیک
کوره : استنلس استیل نسوز
بدنه : تمام استیل
وزن : 88 کیلوگرم

بازار فروش جت هیتر دوگانه سوز

  •  جت هیتر دوگانه سوز تبریز
  • جت هیتر دوگانه سوز اصفهان
  •  جت هیتر دوگانه سوز شیراز
  • جت هیتر دوگانه سوز تهران

از انواع  دیگر جت هیتر های موشکی میتوان موارد زیر را یاد برد