مرکز فروش پنجره اینلت سالن مرغداری

مرکز فروش پنجره اینلت در سطح شهرهای مختلف ایران موجود می باشد. پنجره اینلت از اجزایی است که اغلب در سالن های مرغداری نصب می شوند و برای تهویه هوا در سالن های مرغداری به کار گرفته می شوند.

مرکز فروش پنجره اینلت

مرکز فروش پنجره اینلت به عرضه و ارائه انواع برندهای پنجره اینلت می پردازد. این گوناگونی و تفاوت در پنجره های اینلت دایره انتخابی بیشتری را در اختیار مشتری قرار می دهد، تا با توجه به نیاز و هزینه مورد نظر خود به خرید از مرکز فروش پنجره اینلت بپردازد. این مرکز انواع ملزومات مرغداری را علاوه بر پنجره اینلت به فروش می رساند. پنجره اینلت برای خارج کردن هوای نامطبوع در اماکنی که به کار گرفته می شود، استفاده می شود.

مرکز فروش پنجره اینلت

قیمت انواع پنجره اینلت مرغداری

پنجره اینلت بسته به جنس آن و شرکت های تولید کننده  دارای انواع مختلفی می باشد که قیمت انواع دریچه اینلت نیز وابسته به جنس آن ها توسط تولیید کنندگان این محصول تعیین و در اختیار مشتری قرار می گیرد. پنجره های اینلت جایگزین مناسبی برای پنجره های آهنی قدیمی می باشد و دادرای استحلاک پایین تری نسبت به آن پنجره ها می باشد. پنجره های اینلت موجب هدایت هوای ورودی  به زیر سقف سالن های مورد استفاده می شود. از این رو در فصل های سرد سال وجود پنجره اینلت باعث ترکیب هوای سرد ورودی با هوای گرم زیر سقف شده و در نهایت هوای معتدلی سالن رو در بر می گیرد.

مرکز فروش پنجره اینلت

مزایای استفاده از پنجره اینلت در مرغداری

باید در نظر داشت که پنجره های اینلت دارای قابلیت کنترل به وسیله برق و یا وینچ های دستی می باشند، که میزان باز بودن پنجره ها را با توجه به نیاز هوای تازه تعیین کرد.

از مزایای استفاده از پنجره های اینلت می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • کار کردن به صورت دستی یا اتوماتیک
  • سهولت کار کردن با آن توسط  نیروهای انسانی
  • کاهش تلفات طیور در فصل های سرد سال
  • طول عمر بالای این محصول نسبت به محصولات مشابه
  • کاهش رطوبت در بستر

مرکز فروش پنجره اینلت

در سیستم های تهویه ای که امروزه به کار گرفته می شود و شامل 3 نوع تهویه اعم از تهویه حداقلی، تهویه انتقالی و تونلی می باشد، از پنجره های اینلت برای ورود هوا به سالن در تهویه حداقلی و تهویه انتقالی استفاده می شود. اینلت ها که بیشتر در فصل های سرد سال مورد استفاده قرار می گیرن در انواع وارداتی و تولیدات داخلی در بازار کشور موجود می باشند.