جت هیتر گازوئیلی کوچک مرغداری

جت هیترهای گازوئیلی کوچک یکی از تجهیزات مهم در مرغداری های صنعتی است که برای گرم کردن محیط، حفظ دمای مناسب و بهبود شرایط حیاتی مرغداری استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از سوخت گازوئیل تولید حرارت کرده و به راحتی قابل کنترل است. در ادامه، درباره مزایا، عملکرد و استفاده از جت هیتر گازوئیلی کوچک مرغداری توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

یکی از مزایای استفاده از جت هیتر گازوئیلی کوچک، کارآیی و کاربرد گسترده آن در مرغداری است. با استفاده از این دستگاه، می‌توان به طور موثری هوا را گرم کرده و دما را در مرغداری ها برای مرغ ها مناسب نگه داشت. همچنین، این دستگاه همراه با سیستم انتقال حرارت بهینه و تکنولوژی پیشرفته ای که در آن استفاده شده، امکان کاهش هدر رفت حرارت را فراهم می‌کند. این نکته نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف سوخت و هزینه های انرژی دارد.

علاوه بر این، جت هیتر گازوئیلی کوچک از ظرفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به راحتی در مرغداری هایی با اندازه های مختلف استفاده شود. این دستگاه قابلیت تولید حرارت به دماهای مختلف را دارد و با توجه به نیازهای مرغدار، می‌تواند براحتی تنظیم شود. همچنین، جت هیترهای گازوئیلی با تکنولوژی پیشرفته در طراحی و ساختار خود از ابعاد کوچکی برخوردار هستند و از فضای کمی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش مرغداری 140

استفاده از جت هیترهای گازوئیلی برای گرم کردن محیط مزایای دیگری نیز دارد. این دستگاه همچنین می‌تواند خروجی بیشتری از حرارت برای خشک کردن، ضد عفونی کردن هوا و کنترل رطوبت فراهم کند. با استفاده از این دستگاه، می‌توان به طور موثر محیط را از باکتری ها، ویروس ها و انواع عوامل آلرژی زا پاک کرد و برای رشد و سلامت مرغ ها شرایط بهینه ای را ایجاد نمود.

در نهایت، استفاده از جت هیتر گازوئیلی کوچک مرغداری، باعث بهبود شرایط سطح مرغ، رشد سریع تر مرغ و کاهش سردرد های ناشی از تغییرات دما می‌شود. این دستگاه با توجه به سادگی عملیاتی و کنترل پذیری آن، به صورت گسترده در مرغداری های صنعتی و سنتی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت فن سیرکوله

جت هیتر گازوئیلی کوچک یکی از سیستم های گرمایشی در مرغداری ها است که در نمایندگی های فروش با نرخ قیمت های متفاوتی ارائه می شود.

برای خرید جت هیتر گازوئیلی مرغداری که سوخت آن گازوئیل است باید با کارشناسان بخش فروش ارتباط بگیرید
نمایندگی فروش جت هیتر گازوئیلی مرغداری این امکان را برای مشتریان خود به وجود آورده است که بتوانند این نوع سیستم گرمایشی را از طریق اینترنت سفارش دهند.
برای ایجاد دمای مناسب در محیط سالن مرغداری باید از  سیستم گرمایشی که یکی از آن ها جت هیتر  میباشد استفاده کنیم .
این نوع سیستم دارای مدل های متنوعی مانند گازی، گازوئیلی، برقی و دو گانه سوز می باشد.

 

جت هیتر گازوئیلی کوچک

جت هیتر از ابزارهای گرمایشی محسوب می شود که برای گرم کردن انبارها، کارگاه ها، کارخانه ها، سوله ها، گلخانه ها و سالن های پرورش دام و طیور از جمله سالن های مرغداری استفاده می شود.

قیمت جت هیتر گازوئیلی نیز مانند جت هیتر گازی از سوخت فسیلی برای تولید گرما استفاده می کند.

جت هیتر گازوئیلی

انواع جت هیتر گازوئیلی

  • جت هیتر گازوئیلی دودکش دار
  • جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش

اجزای تشکیل دهنده جت هیتر گازوئیلی

  • پایه چرخ دار
  • باک
  • اگزوز

فروش جت هیتر گازوئیلی کوچک مرغداری

قیمت های متفاوتی، برای فروش جت هیتر مرغداری توسط نمایندگی ها تعیین می شود. زیرا هرنوع جت هیتر قابل استفاده در مرغداری دارای برندهای متفاوتی می باشد.

البته همچنین باید در نظر داشت که نوع جت هیتر ها نیز در قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد. در زیر انواع جت هیترها بر اساس نوع سوخت مصرفی ذکر شده است:

  • جت هیتر گازوییلی
  • جت هیتر برقی
  • جت هیتر گازی
  • جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر گازوئیلی

که هر یک از آن ها نیز دارای مدل های گوناگونی می باشند، و بسته به شرایط محیط به کار گرفته می شوند. هر کدام از این جت هیترها دارای مزایای مختلفی می باشند.

سفارش جت هیتر گازوئیلی مرغداری چگونه انجام می گیرد ؟ را بهتر این است در بازار ها به صورت غیر حضوری انجام دهید تا خرید آن ها هزینه زیادی برای خریدار نداشته باشد.

سفارش جت هیتر گازوئیلی

یک نمونه از جت هیتر ها که گرما را به محیط می دهد جت هیتر های گازوئیلی می باشد. در فصل زمستان که هوا سرد است سیستم های گرمایشی در مرغداری ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
جت هیتر گازوئیلی مرغداری دارای باک های بزرگی است که سوخت را در خود جای می دهد و این تجهیزات با سوزاندن این سوخت ها دمای محیط را بالا می برند.
سفارش جت هیتر گازوئیلی در بازار های ایرانی به طور عمده می باشد زیرا این جت هیتر ها نسبت به دیگر نمونه جت هیتر ها ارزان تر می باشد.

بیشتر بخوانید: هیتر کابینتی مرغداری

خلاصه کرده مقاله:
جت هیتر گازوئیلی کوچک یک تجهیز مهم در مرغداری هاست که با استفاده از سوخت گازوئیل، هوا را گرم می‌کند و شرایط مناسبی برای رشد و سلامت مرغ ها فراهم می‌کند. این دستگاه با قابلیت تنظیم دما و زمان، می‌تواند به صورت اتوماتیک عمل کرده و هزینه های انرژی را به طور قابل توجهی کاهش دهد. همچنین با استفاده از این دستگاه، می‌توان به طور موثری از عوامل آلرژی زا و عفونی زا جلوگیری کرده و مرغداری را بهبود بخشید. به طور کلی، جت هیتر گازوئیلی کوچک مرغداری با مزایایی نظیر گستردگی کاربرد، صرفه جویی در هزینه های انرژی و افزایش بهره وری، یک تجهیز مهم و اساسی در صنعت مرغداری است.