نمایندگی فروش دانخوری و آبخوری سالن مرغداری در شمال

دانخوری یکی از مهمترین عوامل در موفقیت مرغداری های صنعتی است. در شمال کشور، به دلیل شرایط اقلیمی و محیطی متنوع، مرغداری ها باید به طور ویژه توجه خاصی به دانخوری داشته باشند تا عملکرد صحیح و بهره وری بالا را به دست آورند.

یکی از مؤثرترین عوامل در انتخاب دانخوری سالن مرغداری در شمال کشور، کنترل دما و رطوبت است. در شرایط آب و هوای مرطوب شمال، باید دما به طور مداوم تحت کنترل قرار گیرد تا بهره وری در رشد مرغ افزایش یابد. همچنین، نگهداری رطوبت مطلوب می‌تواند برای سلامت طیور و جلوگیری از بروز بیماری‌های تنفسی و پوستی کمک نماید.

بیشتر بخوانید: قیمت قفس مرغ تخمگذار

همچنین، دانخوری در مورد فضای مرغداری نیز حائز اهمیت است. مطمئن شوید که فضای مرغداری به طور مداوم تمیز و ضدعفونی شده باشد تا از بروز بیماری ها جلوگیری شود.

همچنین، فعالیت های مربوط به انواع هواکش مرغداری 140 و 100 مطمئن کنید که به شکل صحیح عمل می کنند و هوای تازه و مطلوب را به مرغداری تأمین می کنند.

تغذیه مرغ نیز یک عامل مهم در مرغداری است مطمئن شوید که مرغ ها دارای تغذیه مناسب و متوازنی هستند و به مقدار نیازمندی و درستی غذا می خورند.

تغذیه مناسب مزیت های بسیاری از جمله رشد سریعتر، بیماری های کمتر و بهره وری بیشتر را به دنبال دارد.

به علاوه، مراقبت و مراجعه به واحد های دامپزشکی جهت ارزیابی سلامت مرغان از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع قارچ ها، باکتری ها و ویروس ها می توانند سبب بروز بیماری های خطرناک در مرغان شوند. پیشگیری و درمان مراقبت های بهداشتی، از جمله واکسیناسیون، باید به صورت روزانه دنبال شود.

استفاده بهینه از آب با استفاده از سیستم  آبخوری اتوماتیک مرغداری مکانیزه می تواند به صورت قابل توجهی هزینه ها را کاهش دهد و باعث صرفه جویی در منابع آبی می شود.

در نتیجه، دانخوری سالن مرغداری در شمال به شرایط اقلیمی و محیطی منطقه وابسته است و مرغداران باید به طور مداوم به این عوامل توجه داشته باشند.

استفاده از رول بستر مرغداری علاوه بر کنترل تیماری در طیور برای حذف رطوبت کف سالن مرغداری در شمال بسیار ضروری می باشد

با استفاده از دانخوری مطلوب و استفاده از تجهیزات مناسب، مرغداران می توانند بهره وری بیشتری را به دست آورند و مرغ های سالم و بهداشتی تولید کنند.