پخش جدید ترین دانخوری بشقابی مرغداری در تهران

تجهیزات تغذیه خودکار جوجه لیوی برای فروش در تهران برای مرغداری ها برای تغذیه مرغ به منظور جلب رضایت انواع جوجه ها مانند لایه ای و جوجه های گوشتی، تجهیزات تغذیه جوجه برای فروش در ماشین آلات لیوی از جمله قفس باتری لایه اتوماتیک سرویس می شود.
قفس باتری جوجه های گوشتی، قفس باطری پرورش دهنده و سایر تجهیزات تغذیه خودکار جوجه. تجهیزات تغذیه مرغ ما با بسیاری از سیستم های اتوماتیک، سیستم خط تغذیه اصلی اتوماتیک، سیستم خط تغذیه خودکار تابه، سیستم خط نوشیدنی اتوماتیک نوک پستان، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم پد خنک کننده اتوماتیک، اسپری و ضد عفونی، سیستم کنترل محیط، سیستم بخاری.

در سال های اخیر، بسیاری از مرغداران، تغذیه علمی، به ویژه مرغداران تهران را اتخاذ کرده اند. این تغذیه علمی را از تغذیه ساده تا مرغ کامل تا رژیم غذایی معقول و تطابق تغذیه ای را درک می کند.

با توجه به غنی سازی و توسعه مداوم تئوری و فناوری مرغداری، تغذیه خودکار یک روند اجتناب ناپذیر است، به ویژه برای مرغداری های بزرگ. محبوبیت تجهیزات تغذیه خودکار مرغ در آفریقای جنوبی در حال افزایش است.

بهترین تجهیزات تغذیه مرغ  برای فروش در آفریقای جنوبی

انواع مختلف تجهیزات تغذیه مرغ برای فروش درتهران برای انواع قفس مرغ ارائه شده است. دانخوری خودکار مرغ ما برای فروش مخصوص جوجه های قفسی و جوجه های تخت طراحی شده است، نصب و کارکرد آسان، و دوستانه برای جوجه های تازه متولد شده است.

برای مزارع مرغ در مقیاس متوسط ​​و بزرگ، دستگاه های پرورش جوجه نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک گزینه ای کم هزینه و صرفه جویی در کار است که در زمان مدیریت نیز صرفه جویی می کند. تجهیزات تغذیه خودکار مرغ نصب شده در بالای قفس مرغ باطری برای مزارع در مقیاس متوسط ​​و بزرگ مناسب است.

یکی دیگر از تغذیه کننده های خودکار مرغ برای مزارع مسطح مناسب است. این شامل یک خط تغذیه کامل است که در آن صفحات با خوراک پر می شوند. طیور در رفت و آمد و خوردن غذا آزادند.

ارتفاع دانخوری را می توان با توجه به مرحله رشد حیوان تنظیم کرد. تجهیزات تغذیه خودکار مرغ برای رشد سالم طیور در مزرعه مفید است و برای استفاده در هر مرحله رشد طیور مناسب است.

 

 

هر دو نوع تجهیزات تغذیه مرغ در تهران در تغذیه جوجه های شما در مزرعه موثر است. تجهیزات تغذیه در سیستم های قفس باتری در آفریقای جنوبی می تواند به کاهش ضایعات خوراک کمک کند و در نهایت در هزینه کشاورزان صرفه جویی کند.

کشاورزان می توانند سلامت گله را کنترل کنند و با تنظیم زمان و مقدار تغذیه از تغذیه بیش از حد اجتناب کنند که منجر به اقدامات پایدارتر و سودآوری بالاتر می شود.

پروژه معرفی تجهیزات تغذیه مرغ درتهران:

مجموعه تجهیزات تغذیه خودکار مرغ مزرعه مرغ تهران خط تغذیه خودکار مرغ (تجهیزات تغذیه خودکار مرغ)، خط آبی خودکار مرغ (تجهیزات تامین آب خودکار مرغ)، سیستم خنک کننده تهویه، سیستم گرمایش عایق را به عنوان یکی از بزرگ ترین فیلدهای خودکار مدرن مرغ اتخاذ می کند. خانه 1800 متر مربع، 6 خط + 5 خط (نیازهای مشتری)، در مجموع 8 ساختمان.

کشاورز بزرگ دیگری در تهران از تجهیزات تغذیه خودکار مرغ نوع H استفاده می کند. این مشتری نیاز به ساخت یک مزرعه کاملاً خودکار دارد و نمی‌خواهد پرسنلی را برای انجام تغذیه، جمع‌آوری تخم مرغ، تمیز کردن کود و کارهای دیگر استخدام کند. تجهیزات قفس مرغ باتری اتوماتیک  می تواند این تقاضا را برآورده کند و ما راه حل بهینه را با توجه به اندازه خانه مرغ مشتری سفارشی کرده ایم.

 

 

LIVI بیش از 30 سال تجربه در زمینه طراحی، تولید و ساخت تجهیزات پرورش طیور دارد. محصولات ما مورد علاقه کشاورزان در سراسر جهان، به ویژه در تهران است. بهترین راه حل و قفس مرغ باتری با کیفیت بالا برای بیش از 1000 مرغدار طراحی شده است. شما انتخاب می کنید که به ما اعتماد کنید، ما راه حل بهینه مزرعه را برای شما سفارشی می کنیم.

بازخورد مشتری

طراحان ماشین آلات Livi بر اساس داده های ارائه شده توسط مرغ از همه جنبه های مقایسه جامع، یک برنامه حرفه ای برای مزرعه مرغ در آفریقای جنوبی توسط تیم مهندسی حرفه ای ماشین آلات Livi به طور مستقل طراحی کردند.

کل پروژه با 20 روز تکمیل می شود، به منظور نظارت بر کیفیت پروژه برای اطمینان از پیشرفت برنامه، مدیر کل ماشین آلات لیوی شخصاً ساخت و ساز را هدایت کرد. در مدت 20 روز، تمام تجهیزات تغذیه مرغ، از جمله قفس مرغ باتری، سیستم آب آشامیدنی خودکار، سیستم تغذیه خودکار مرغ، سیستم خنک کننده تهویه، نصب و راه اندازی تجهیزات گرمایش عایق را تکمیل کردیم.

مشتری گفت: “اگرچه قیمت قفس باتری درتهران که ارائه کردید بهترین در بین تامین کنندگان نیست، اما شما حرفه ای و قابل اعتماد هستید.” ما بسیار مفتخریم که توانستیم اعتماد و تمجید کشاورزان را جلب کنیم.

بازخورد پیگیری را ارسال کنید

اخیراً استفاده از تجهیزات تغذیه مرغ درتهران بیشتر و بیشتر شده است. بازخورد کارکنان مزرعه مرغ، مزرعه مرغ فعلی به طور معمول در حال اجرا است، فقط 2 نفر می توانند تکمیل شوند. تجهیزات تغذیه مرغ ما می توانند تهویه خودکار، خنک کننده دمای خودکار، آب آشامیدنی خودکار، تغذیه خودکار، فقط یک نفر در اتاق کنترل، تغذیه مرغ آسان تر از قبل شود.

به طور خلاصه، مهم نیست که پروژه پرورش طیور شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، هنگام انتخاب سیستم های قفس باتری و تجهیزات تغذیه خودکار مرغ درتهران، باید انتخاب های معقولی با توجه به شرایط مزرعه داشته باشید. توصیه می شود قبل از خرید تجهیزات درک خوبی داشته باشید تا بتوانید تجهیزات قفس باتری خودکار با کیفیت بالا را خریداری کنید.

شما ممکن است دوست داشته باشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تجهیزات تغذیه اتوماتیک تابه جوجه های گوشتی

● برای نیاز جوجه های گوشتی در هر دوره رشد مناسب است.

● این سیستم تغذیه، خوراک را از طریق مارپیچ، از جمله خط تغذیه اصلی و خط تغذیه، تحویل می دهد.

● خط تغذیه اصلی: خوراک را از سیلو به قیف در مرغداری تحویل دهید. یک سنسور تغذیه در انتهای خط تغذیه اصلی وجود دارد که می تواند روشن و خاموش شدن موتور محرک را کنترل کند تا تغذیه خودکار تحویل داده شود.

● خط تغذیه: این سیستم می تواند به طور خودکار توسط سنسور تغذیه در انتهای خط تغذیه برای کنترل روشن و خاموش شدن موتور محرک، خوراک را تحویل دهد.

● آهنگسازی سیستم خط خوراک اصلی

  • اضافه شده: 2021-08-24
  • بازدید: 2321

پرس و جو کنید

  • امکانات
  • مزیت، فایده، سود، منفعت

سیستم تغذیه خودکار جوجه های گوشتی (تجهیزات طیور)

مناسب برای نیاز جوجه های گوشتی در طول هر دوره رشد.

 

 

 

این سیستم تغذیه، خوراک را از طریق مارپیچ، از جمله خط تغذیه اصلی و خط تغذیه، تحویل می‌دهد. بخش مهمی از تجهیزات طیور است.

● خط تغذیه اصلی: خوراک را از سیلو به قیف در مرغداری تحویل دهید. یک سنسور تغذیه در انتهای خط تغذیه اصلی وجود دارد که می تواند روشن و خاموش شدن موتور محرک را کنترل کند تا تغذیه خودکار تحویل داده شود.

● مزیت: کاهش شدت زایمان. یک نفر برای یک خانه کافی است.

● خط تغذیه: این سیستم می تواند خوراک را به صورت خودکار توسط سنسور تغذیه در انتهای خط تغذیه برای کنترل خاموش و روشن موتور محرک تحویل دهد.

تشت خوراک جوجه های گوشتی

 

● تابه تغذیه معمولی 05 دارای 6 سطح تغذیه است، می تواند به صورت دستی و خودکار تنظیم شود. دو تابه تغذیه دیگر دارای 13 سطح برای تنظیم هستند.

● شاتر کشویی می تواند مقدار خوراک را از باز کردن کامل تا بسته شدن کامل تنظیم کند.

● تنظیم مقدار تغذیه تابه معمولی 05 راحت، سریع و دقیق. پس از مونتاژ تابه، برای نگه داشتن گریل آن، چرخش بالا و پایین و ثابت کردن موقعیت هنگام تنظیم.

● صفحه تابه را می توان روی زمین جدا کرد و به عنوان تابه مخصوص مرغ 0 تا 7 روزه کار می کند.

● طراحی صفحه V-pan می تواند ذخیره سازی خوراک در کف تشت را کاهش دهد. پرنده می تواند هر روز غذای تازه بخورد. این طرح همچنین می تواند از ماندن بیش از حد پرنده در بشقاب جلوگیری کند.

● لبه صفحه تشت به سمت مرکز کج شود که می تواند از هدر رفتن خوراک جلوگیری کند.

● لبه صاف می تواند از صدمه دیدن خرچنگ پرنده جلوگیری کند و از ایمنی و راحتی تغذیه مطمئن شود.

● مونتاژ نوع تابه در لوله را می توان ثابت یا نوسان کرد.

موتور درایو و سیستم تحویل

موتور درایو ( محصول تای وان) با محافظت در برابر اضافه بار ، IP54 )

توان : 0.75 کیلووات

ولتاژ: 380 ولت

هرتز: 50 هرتز 3 فاز

سیستم تحویل

لوله تغذیه: 4 سوراخ / 3 متر

قطر : φ 45 میلی متر

250 گرم در متر مربع مواد : فولاد گالوانیزه، روی 250 گرم در متر مربع

ضخامت : 1.2 میلی متر

مارپیچ: منشا با کیفیت برتر در آفریقای جنوبی

ظرفیت تحویل : 450 کیلوگرم در ساعت

 

 

هاپر

ظرفیت : 115 لیتر

جنس : فولاد گالوانیزه

ضخامت : 1.0 میلی متر

سیستم تغذیه خط

● سیستم آویزان خط خوراک از وینچ، قرقره، مواد ثابت، سیم فولادی و گیره سیم و غیره تشکیل شده است.

● ارتفاع سیستم خط تغذیه با وینچ قابل تنظیم است، ارتفاع مناسب تشت برای پرورش طیور بسیار مهم است.

ارتفاع صحیح: ارتفاع پشت پرنده = ارتفاع لبه بالایی و بیرونی تابه گریل

● خط خوراک را می توان با سیستم آویزان بلند کرد، که به طور قابل توجهی کار تمیز کردن را بهبود می بخشد و راحتی را برای پرندگان در حال حرکت به داخل و خارج می کند. همچنین مطابق با سایر تجهیزات خودکار مرغداری طراحی می شود.