پرفروش ترین پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری

پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری به صورت عایق عمل می کنند که می توان در کل فصل های سال از آن ها استفاده کرد. پنجره اینلت با ترکیب کردن هوای بیرون و داخل سالن موجب یکنواخت شدن هوای سالن می شود.

پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری

پنجره اینلت، جایگرین مهمی برای پنجره های فلزی قدیمی می باشد که مشکلاتی اعم از پوسیدگی و زنگ زدگی را به همراه ندارد. این پنجره ها هم به صورت دستی و هم به صورتی اتوماتیک قابل کنترل می باشند. از این رو نسبت به پنجره های قدیمی نیروی انسانی کمتر دچار مشکل می شوند و کار کردن با آنها به سهولت انجام می شود. از مزایای استفاده از پنجره ایلنت می توان موارد زیر را در نظر گرفت

  • مناسب برای تهویه فصول سرد و گرم سال
  • کمک کردن به یکنواخت شدن هوای سالن
  • کاهش چشمگیر مصرف سوخت به دلیل استفاده از هوای گرم زیر سقف در فصول سرد سال
  • جلوگیری از استرس سرد در پرورش زودرس طیور

پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری صنعت مرغ

پرفروش ترین پنجره اینلت

پنجره اینلت مرغداری در انواع مختلفی تولید می شود که پرفروش ترین نوع این پنجره نوع دو جداره آن می باشد. مشتری می تواند پنجره ایلنت دو جداره را به قیمت روز از بازارهای جهانی تهیه نماید. این پنجره ها باتوجه به جنس و کیفیت اجزای تشکیل دهنده آن دارای قیمت های مختلفی می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که از ورود هوای نامطبوع و نامناسب با توجه به درجه و دمای سالن های مرغداری به راحتی توسط تنظیمات مالکان مرغداری جلوگیری شود.

پنجره اینلت ورودی هوا مرغداری صنعت مرغ

پنجره اینلت مرغداری در بازار

پنجره اینلت توسط شرکت های گوناگون در کشورهای مختلفی ساخته و روانه بازار  می شود. مشتری می تواند به روش های مختلفی این محصول را خریداری نماید.

انواع روش های خرید محصول از بازار

  • خرید  اینترینتی
  • خرید غیر اینترنتی

که خرید اینترنتی با توجه به صرف زمان کمتر به مشتریان توصیه می شود.