قیمت پالت مرغداری

پالت مرغداری برای جایگزینی تخته های چوبی و سیمی در مرغداری ها طراحی شده است، زیرا بسیار بادوام، مقرون به صرفه، مقاوم در برابر باکتری ها و ماندگاری طولانی است.

سیستم پالت مرغداری محیط مناسبی را برای پرندگان شما ایجاد می کند تا پتانسیل ژنتیکی خود را برای تولید فوق العاده توسعه دهند.

قیمت پالتمرغداری

اسلت پلاستیکی مرغ برای بسیاری از انواع طیور پرندگان از جمله مرغ تخمگذار، جوجه های گوشتی، جوجه ها، اردک ها، غازها و غیره ایده آل است.

بیشتر بخوانید: قیمت ابخوری نیپل

در سال‌های اخیر، صنعت مرغداری عمده توجه داشته و از رشد و توسعه قابل توجهی برخوردار بوده است.

یکی از عوامل مهم که بر روی بهره‌وری و سودآوری این صنعت تاثیر می‌گذارد، بهینه‌سازی فضای مورد استفاده می‌باشد.

گزینه های مختلفی با اندازه های مختلف پالت مرغداری پلاستیکی و اندازه سوراخ وجود دارد.

پالت مرغداری چیست

کف تخته پلاستیکی مرغ یک پانل پلاستیکی مسطح ساخته شده از مواد PP خالص (پلی پروپیلن) با اندازه های مشخصی از سوراخ ها برای تصفیه کود است.

بیشتر بخوانید: قیمت قفس مرغ تخم گذار

کف تخته به صورت 1 تکه توسط دستگاه تزریق پلاستیک ساخته شده است، بنابراین سطح کاملاً بدون سوراخ است تا از آسیب پا به پرندگان جلوگیری شود.

سیستم پالت پلاستیکی مرغ یک سیستم کامل پرورش طیور است که شامل کف و تیرهای نگهدارنده، سیستم تغذیه، سیستم آشامیدنی، سیستم محیطی است.

بیشتر بخوانید: قیمت تجهیزات مرغداری

لطفاً توجه داشته باشید که لندر فقط کف های اسلت را تأمین می کند. ما یک ارائه دهنده خدمات پروژه کلید در دست نیستیم .

ورقه ورقه پلاستیکی مرغ از PP خالص (پلی پروپیلن) ساخته شده است که از هر ماده دیگری بادوام تر، مقاوم تر در برابر ضربه و مقاوم در برابر خوردگی است و گرمای بدن پرندگان را جذب نمی کند بنابراین می تواند به بهبود نرخ تولید کمک کند.

لت های پلاستیکی با فیلتراسیون کود به راحتی قابل شستشو هستند.

اندازه های کف تخته ای پلاستیکی مرغ

2 اندازه معمولی کف تخته ای پلاستیکی مرغ وجود دارد:

  • 120*50 سانتی متر : اندازه سوراخ 16*16 میلی متر، 20*26 میلی متر
  • 100 * 60 سانتی متر : اندازه سوراخ 20 * 24 میلی متر، 25 * 50 میلی متر

 

مزایای استفاده از پالت پلاستیکی مرغ چیست؟

1. نصب آسان. کف‌های تخته‌ای پلاستیکی برای نصب نیازی به پیچ ندارند، طراحی همپوشانی و سیستم اینترلاک این امکان را فراهم می‌کند که کف‌های اسلت به راحتی روی میله‌های فولادی یا تیرهای فایبر گلاس نصب شوند.

پالت را روی میله های فولادی نصب کنید
2. محیطی تمیز برای پرندگان فراهم کنید.
کف تخته پلاستیکی مرغ دارای سطح صاف و بدون متخلخل است که باعث می شود کف ها به راحتی تمیز و ضدعفونی شوند. سوراخ های به خوبی طراحی شده امکان فیلتراسیون عالی کود با حداقل تجمع را فراهم می کند تا محیط زندگی پرنده تمیز و بهداشتی باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش ۱۴۰ مرغداری

علاوه بر این، تخم‌هایی که روی دهانه‌های مربعی گذاشته می‌شوند به طور قابل توجهی تمیزتر از تخم‌هایی هستند که روی تخته‌های چوبی گذاشته می‌شوند.

3. کاهش مشکلات پا .
برخلاف کفپوش‌های چوبی و کف‌های مشبک، کمترین مشکل در کف‌های تخته‌ای پلاستیکی در مورد کف پا وجود دارد، زیرا آنها به خوبی توسط دستگاه تزریق پلاستیک تولید می‌شوند.

4. کاهش تاول و بریدگی سینه.
کف تخته پلاستیکی مرغ خورنده نیست و مانند تخته های چوبی حاوی باکتری، پوسیدگی، زنگ زدگی و جذب آب نیست. کفپوش دارای سطحی صاف و غیر متخلخل است که بستری پایدار و راحت را برای پرندگان فراهم می کند. برخلاف کفپوش‌های چوبی، پرندگان از تاول‌های سینه، مشکلات پا، بریدگی، پد پا و آسیب‌های ناشی از شنگی محافظت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: قیمت فن مرغداری

5. کارایی.
پلی پروپیلن خنثی گرمای بدن پرندگان را جذب نمی کند. نرخ تولید بهبود یافته به معنای افزایش وزن سریعتر با تبدیل خوراک بهتر است.

نوارهای پلاستیکی را روی تیرهای RFP، تیرها را روی کانال های بتنی از پیش ساخته شده نصب کنید.

کف های باریکه پلاستیکی را روی میله های فولادی L شکل نصب کنید، میله های فولادی بر روی قاب های چوبی یا کانال های بتنی قرار می گیرند.

نصب کف تخته ای پلاستیکی مرغ بر روی تیرهای RFP، تیرها بر روی قاب فولادی از پیش ساخته شده
بیشتر بخوانید: قیمت پنجره اینلت مرغداری

از کجا و چگونه می توان کف تخته پلاستیکی برای مرغ گوشتی جوجه های گوشتی لایه غاز اردک خرید

صنعت مرغ تولید کننده و تامین کننده حرفه ای کفپوش های پلاستیکی باریک برای پرندگان است. اگر به دستگاه نیاز دارید، به سادگی از طریق روش های تماس زیر با ما تماس بگیرید و نیاز خود را با جزئیات به ما بگویید، از جمله

اندازه لت های پلاستیکی
اندازه سوراخ فیلتراسیون کود
کمیتش

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر مرغداری

زمان تحویل با توجه به مقادیر سفارش متفاوت است، معمولا در 5-10 روز.