انواع جت هیتر برقی مرغداری

جت هیترهای برقی یکی از ابزارهایی هستند که در مرغداری‌ها برای به دست آوردن حرارت مورد نیاز برای نگهداری دستگاه‌های گرمازا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه به توضیح نوعی از جت هیترها می‌پردازیم.

1. جت هیترهای حمل و نقل‌پذیر: این نوع جت هیترها دارای قابلیت حمل و نقل آسان هستند و به دلیل وزن کم و اندازه جمع و جور آنها، برای محل‌هایی که به صورت موقت یا طی مدت‌های کوتاه نیاز به گرما دارند، بسیار مناسب هستند.

 

2. جت هیترهای پرتاب‎شونده: این نوع جت هیترها دارای بدنه ای هستند که به آنها اجازه می‌دهد که حرارت را به طور مستقیم به مکان مورد نیاز پرتاب کنند. این انواع جت هیترها در مرغداری‌های کوچک و واحدهایی که نیاز به گرما در مناطق مشخص و محدود دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش مرغداری 140

3. جت هیترهای پرتاب‎ نشونده: این نوع جت هیترها دارای سیستمی هستند که حرارت را از طریق توربین و پرتاب نمی‌کنند بلکه نازل‌هایی را دارند که هوای گرم را به صورت مستقیم بر روی تجهیزات نگهداری شده در مرغداری می‌افکنند. این نوع جت هیترها در مرغداری‌های بزرگ و واحدهایی که نیاز به گرمای بالایی دارند استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر مرغداری

4. جت هیترهای هوای نفوذی: این نوع جت هیترها نیرویی را از طریق جریان هوای محیطی می ‌سازند که در مرغداری می‌توانند به عنوان یک منبع گرمای ثانویه استفاده شوند. این نوع جت هیترها در مرغداری‌هایی که نیاز به تامین شرایط گرمایی جدید برای نگهداری طیور دارند به کار می‌روند.

همچنین، جت هیترهای برقی می‌توانند دارای ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی باشند که می‌توانند بسته به نیازهای کاربردی متنوعی ارائه شوند. برخی از این ویژگی‌ها شامل تنظیم دما، تایمر برقراری و قطع شوندگی گرمای دستگاه، حالت‌های مختلف شعله، صدای کم توربین و قابلیت هماهنگی با کنترل های دیجیتالی است.

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

در نهایت، انتخاب نوع مناسب جت هیتر برقی برای مرغداری باید بر مبنای نیازها و محیط کاربردی انجام شود. لازم به ذکر است که در هر مورد، لازم است متخصصان مجرب در این حوزه مشورت داده شده و از تجربیات نوع مورد نظر استفاده کنند.

قیمت جت هیتر برقی مرغداری را کارخانه های تولیدی در بهترین نمونه ها عرضه می کنند تا مشکلات خریدی مشتریان در این زمینه بر طرف گردد.