تولید کننده دانخوری بشقابی مرغداری

تولید کننده دانخوری بشقابی با توجه به نیاز روز بازار این محصول را تولید و به بازار عرضه می نماید. تولید کننده  محصولی باکیفیت و مناسب برای سالن های مرغداری تولید و عرضه می نماید.

تولید کننده دانخوری بشقابی

دان به عنوان یکی از عوامل موثر در پرورش طیور دارای  اهمیت خاصی می باشد. از این رو دانخوری یکی از تجهیزات ضروری و مهم در صنعت مرغداری محسوب می شود. با توجه به این امر تولیدکنندگان تجهیزات و ابزارهای مرغداری در تلاش برای تامین کردن نیازهای بازار می باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت قفس مرغ تخمگذار

دانخوری بشقابی یکی از دانخوری های اتوماتیک موجود در بازار است.

اجزای تشکیل دهنده دانخوری اتوماتیک (خودکار) بشقابی

  • هایپر یا مخزن
  • لوله گالوانیزه
  • وینچ
  • تابلو برق
  • بشقاب
  • موتور گیربکس
  • قرقره
  • سیم بکسل

تولید کننده دانخوری بشقابی صنعت مرغ

مزایای استفاده از دانخوری بشقابی

از مزایای استفاده از دانخوری بشقابی نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سهولت در شستشو و ضدعفونی کردن
  • کاهش هدر رفت دان
  • عدم آلودگی دان به کود، پر و مواد زائد
  • قابلیت تنظیم ارتفاع

فروش عمده دانخوری بشقابی

همانطور که گفته شد دانخوری بشقابی خود از اجزای کوچکتری تشکیل شده است. از این رو فروشگاه های عرضه کننده محصولات مربوط به صنایع مرغداری این اجزای تشکیل دهنده را نیز به صورت تکی و عمده در اختیار مشتری قرار می دهند.

تولید کننده دانخوری بشقابی صنعت مرغ

این محصول به دو صورت که در زیر ذکر شده عرضه می شود

  • حضوری
  • اینترنتی

سایت صنعت مرغ به فروش عمده دانخوری اتوماتیک بشقابی می پردازد.

سیستم دانخوری بشقابی مرغ گوشتی

با توجه به اهمیت میزان مصرف دان و جلوگیری از هدر رفت آن در پرورش بهینه مرغ گوشتی دارای اهمیت بالایی می باشد، سیستم دانخوری بشقابی برای مرغ گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
این سیستم به توزیع یکنواخت دان در سالن کمک نموده، در نتیجه  مرغ های گوشتی با وزن های نزدیک خواهیم داشت. کفی بشقاب ها در این دانخوری ها با توجه به ساختار نوک جوجه طراحی و تولید شده است.

دانخوری بشقابی

سفارش دانخوری بشقابی

دانخوری در انواع مختلفی طراحی و ارائه می شود. دانخوری ها در دو گروه اتوماتیک و دستی طبقه بندی می شوند. مشتری با توجه به نیاز خود در مرغداری می تواند دانخوری مورد نیاز خود را سفارش داده و تهیه نماید.

بیشتر بخوانید: قیمت آبخوری نیپل مرغداری

دانخوری بشقابی اتوماتیک بیشتر در مرغداری های صنعتی کاربرد دارد. و در میزان مصرف گله از خوراک طیور تاثیر مستقیم دارد لذا مالکان مرغداری های صنعتی می توانند با مراجعه به سایت های معتبر این محصول را در سر تا سر ایران سفارش داده و خریداری نماید.

دانخوری بشقابی یکی از محبوبترین دانخوری های مورد استفاده در صنعت مرغداری می باشد.

تولید کننده دانخوری بشقابی صنعت مرغ

باید توجه داشت در پرورش طیور علاوه بر مهمی سیستم های آبخوری ،سیستم های تهویه و سیستم تغذیه مانند انواع دانخوری و نوع خوراک طیور مورد استفاه در گله استفاده از روغن خوراک طیور نیز در رشد طیور تاثیر بسیاری دارد

قیمت دانخوری بشقابی

همانطور که میدانید این نوع دانخوری از دسته دانخوری های اتوماتیک مرغداری است که در بسیاری از سالن های مرغداری صنعتی به دلیل مزایای بسیاری که برای مرغداران به همراه دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش ۱۴۰ مرغداری
اما لازم به ذکر است که قیمت این محصول به موارد زیادی اعم از قیمت دانخوری پلاستیکی مورد استفاده در این سیستم دانخوری ایستگاه دانخوری و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد که روزانه در حال تغییر است.
شما می توانید به جهت اطلاع از آخرین تغییرات قیمت این محصول در کانال تلگرام مرغداری شرکت صنعت مرغ عضو شوید و از آخرین تغییرات قیمت تجهیزات مرغداری و همچنین لیست لوازم مرغداری دست دوم با خبر شوید.

خرید اینترنتی دانخوری بشقابی مرغداری

اگر تا به حال لوازم مرغداری را اینترنتی خریداری نکرده اید لازم است که یک سری توضیحات را در خصوص خرید اینترنتی تجهیزات مرغداری به شما بدهیم.
خرید اینترنتی محصولات به شما این امکان را می دهد که در هر جای ایران و حتی خارج از کشور می توانید فقط با جست و جو کردن در اینترنت با بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان دانخوری مرغداری آشنا شوید و با مقایسه ی شرایط و قیمت ها بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: جت هیتر مرغداری
این روش از خرید برخلاف خرید حضوری نیازمند صرف وقت بسیار و همچنین هزینه های زیاد برای رفت و آمد نیست و در هر ساعت از شبانه روز می توانید فروشنده مورد نظرتان را شناسایی کنید و تنها از طریق تماس با شماره ی درج شده در سایت محصول مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن سفارش دهید.