قیمت دانخوری ناودانی مرغداری ارزان

دانخوری اتوماتیک مرغداری برای دان رسانی به طیور در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دانخوری با توجه به اتوماتیک بودن نسبت به نوع دستی دارای مزیت می باشد. این نوع از دانخوری در نمونه های مختلفی در بازار موجود می باشد و  طبق قیمتی که دارند طبقه بندی می شوند. دانخوری اتوماتیک بیشتر در کشورهایی مورد استفاده قرار می گیرد که امکانات فنی آن ها زیاد بوده و همچنین هزینه کارگران زیاد باشد.

 

دانخوری مرغداری

دانخوری یکی از مهمترین ملزومات اساسی سالن های مرغداری است. میزان خوراکی مورد استفاده در مرغداری ها در تولید نقش مهمی دارند و نحوه توریع آن بسزار مهم می باشد. یک دانخوری مطلوب باید اتلاف خوراک را پایین آورده بادوام و قابل شست و شو باشد. همچنین بتوان به سادگی آن را  پر کرد و در صورت خراب شدن به سهولت قابل تعمیر باشد.دانخوری مرغداری در دو نوع به بازار عرضه می شود.

انواع دانخوری مرغداری:

  • دانخوری دستی
  • دانخوری اتوماتیک

دانخوری های دستی

دانخوری های دستی همانطور که از نامشان پیداست توسط کارگران از دان پر میگردد و با توجه بشکل ظاهری به دو دسته تقسیم میگردد

الف : دانخوری ناودانی
شکل ظاهری این دانخوری های شبیه به ناودانی است که به صورت افقی و با پایه روی زمین قرار می گیرد.و عرض و عمق آن با توجه به سن طیور متغیر خواهد بود و طول آن در حدود 100 سانتی متر و جنس آن ها معمولا از آهن گالوانیزه است.برای جلوگیری از ورود پرنده ها به داخل آن میله ای افقی در بالای آن و در امتداد دانخوری نصب می گردد.

ب:دانخوری سطلی

این نوع دانخوری از یک مخزن استوانه ای که روی یک بشقاب قرار گرفته تشکیل می شود .بین بشقاب و استوانه اندکی فاصله برای خروج دان از مخزن و ریختن درون بشقاب تعبیه شده است. دانخوری های سطلی را معمولا از سقف آویزان می کنند و با توجه به سن پرنده ها و جثه آن ها در ارتفاع مناسب از کف نصب می شوند. ارتفاع دانخوری ها را هم سطح با پشت پرنده در نظر می گیرند. جنس این دانخوری ها از آهن گالوانیزه یا پلاستیک است.

بزرگترین مرکز فروش تجهیزات مرغداری

فروش انواع آبخوری و دانخوری دستی

خرید پد سلولزی برای مرغداری

خرید دستگاه پرکن مرغ

قفس مرغ تخمگذار

انواع سیستم آبخوری

دانخوری اتوماتیک مرغداری

دانخوری اتوماتیک مرغداری صنعت مرغ

دانخوری اتوماتیک مرغداری مانند دانخوری های دستی که شامل سطلی و ناودانی می باشند ساخته می شود با این تفاوت که فقط در کردن ان به صورت خودکار انجام می شود. طریقه کار کردن با این نوع از دانخوری ها بسیار ساده است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. دانخوری اتوماتیک در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که به شرح زیر می باشد.

انواع دانخوری اتوماتیک مرغدار ی عبارت هستند از:

  • دانخوری ناودانی زنجیره ای
  • دانخوری بشقابی خودکار
  • دانخوری واگنی
  • دانخوری میله ای

دانخوری اتوماتیک مرغداری صنعت مرغ

دانخوری های موجود در بازار

یکی از تجهیزات موجود در مرغداری ها برای تغذیه مرغ ها دانخوری است. دانخوری ها به صورت دستی و اتوماتیک در بازار عرضه می شود. که هر نوع از این دانخوری ها خود در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشد. دانخوری ها توسط شرکت های مختلفی تولید شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.
شما می توانید برای اطلاع از پیشرفته ترین تجهیزات مرغداری و آخرین تغییرات قیمت دانخوری های مرغداری اعم از دانخوری اتوماتیک مرغداری در کانال تلگرام مرغداری شرکت صنعت مرغ عضو شوید و روزانه اخبار مربوط به مرغداری را دنبال کنید و با خبر شوید.
علاوه بر آن در صورت نیاز شما می توانید هر یک از تجهیزات مورد نیازتان را از طریق شماره ی درج شده در سایت یا کانال سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.