سیستم آبخوری دستی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک مرغداری

آیا میدانید متداول ترین سیستم ابخوری موجود در سالن های مرغداری چه سیستمی می باشد .قیمت انواع سیستم آبخوری طبق موارد گوناگونی اعم از کارکرد و لوازم به کار گرفته شده در آن تعیین می شود. به همین منوال قیمت سیستم های مرغداری دارای تفاوت می باشد.

 

انواع سیستم های آبخوری

سیستم های آبخوری بر اساس محیط و امکانات محیطی که در آن به کار گرفته می شوند داراری دو نوع می باشند. در مکانهایی که مرغداری به شکل سنتی صورت می پذیرد از آبخوری های دستی استفاده می شود. در مرغداری های صنعتی که امروزه نیز بسیار رواج پیدا کرده است از آبخوری اتوماتیک استفاده می شود. هر یک از سیستم های آبخوری خود داراری انواع مختلفی می باشد که در زیر نام برده شده است.

انواع سیستم آبخوری

سیستم آبخوری دستی

  • آبخوری 1.5 لیتری جوجه
  • آبخوری کله قندی مرغ

 

 

قیمت انواع سیستم آبخوری صنعت مرغ

قیمت انواع سیستم دستی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

سیستم آبخوری بر اساس کیفیت و تجهیزاتی که برای ساخت آن به کار برده شده است قیمت گذاری می شود. با توجه به اینکه سیستم ابخوری اتوماتیک از اجزای پیشرفته تری نسبت به دستی برخوردار می باشد در نتیجه قیمت بیشتری دارد. اما باید در نظر داشت که دارای مزایایی نیز نسبت به سیستم آبخوری دستی می باشد. آبخوری دستی هزینه کمتری را دربر می گیرد اما دکر این نکته مهم است که نسبت به سیستم آبخوری اتوماتیک بهداشت کمتر و نیازمند نیروی انسانی بیشتری است.

قیمت انواع سیستم آبخوری صنعت مرغ

تفاوت آبخوری دستی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

آبخوری دستی کله قندی

از آبخوری های ئستی که عموما از جنس پلاستیک تولید می شود در پرورش مرغ سنتی و نیمه صنعتی استفاده می کنند که در مرغداری ها باعث افزایش نیروی کار نصبت به دونوع دیگر بوده و اب تامین شده دارای کیفیت کمتری می باشد اما برای فضاهی کوچک یا مرغداری ها که در آنها پرورش بصورت ازاد انجام می گیرد بسیار مناسب و مقرون بصرفه است

از رایجترین مدل های آن آبوری کله قندی پلاستیکی است که از ابعاد 1.5 کیلویی تا 12 کیلویی تولید می گردد

آبخوری نیمه اتوماتیک جامبو

نوع دیگر آبخوری نوع نیمه اتوماتیک ان است که در آن مدیریت تامین آب بصورت نیمه اتوماتیک است و نیروی کمتری نسبت به نوع دستی نیاز دارد و دارای کیفیت آبدهی بیشتری است که در انواع آبخوری جامبو و سوپر جامبو و… تولید و روانه بازار می گردد

آبخوری تمام اتوماتیک نیپل

این آبخوری ها کاملا اتوماتیک بوده و بدون استفاده از نیروی انسانی می توان ان را مدیریت نمود و از سیستم های تسویه آب در آن استفاده نمود و قابلیت اتصال به سیستم اتوماسیون مرغداری را نیز دارد

فروش سیستم آبخوری دستی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

سیستم های آبخوری در بازار به راحتی در دسترس مشتری قرار می گیرد. مشتری می تواند با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز فروش و نمایندگی های معتبر محصول مورد نظر خود را خریداری نماید. با توجه به اینکه امروزه زمان یک عنصر مهم در روزمرگی محسوب می شود پیشنهاد می شود مشتری با مراجعه به سایت ها و وب سایت های معنبر تمامی محصولات ارائه شده را با صرف زمان کمتری بررسی نموده و محصول مورد نیاز خود را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری نماید.

تولیدکننده انواع سیستم آبخوری دستی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

تولیدکنندگان انواع سیستم های آبخوری به دلیل تفاوتی که در فرایند تولید و مواد اولیه مورد استفاده در آن ها وجود دارد از یکدیگر مجزا هستند و در سراسر ایران پراکنده هستند.
خریداران و مرغداران گرامی که قصد خرید و یا اطلاع از قیمت انواع سیستم آبخوری را دارند می توانند بدون صرف هزینه و وقت اضافه ای و تنها از طریق تماس با مشاوران فروش ما تمامی موارد مورد نیاز خود را به آسانی به دست آورید.

خرید اینترنتی انواع سیستم آبخوری بلدرچین بوقلمون مرغداری

در خرید اینترنتی انواع سیستم آبخوری شما می توانید بدون مراجعه به مراکز فروش و یا درب کارخانه و تنها از تماس و یا عضویت در کانال تلگرام مرغداری قیمت انواع سیستم آبخوری مرغداری را با یکدیگر مقایسه کنید و پس از دستیابی به جنس مطلوب محصول مورد نظر خودتان را سفارش دهید و در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید.