قیمت آبخوری اتوماتیک آویز سیفونی زنگوله ای

آبخوری اتوماتیک آویز  که به نام های دیگری همچون آبخوری اتوماتیک سیفونی و یا زنگوله ای معروف است و در میان مرغداران با برند جامبو یا جامیکو شناخته شده است یکی از پر مصرف ترین آبخوری های اتوماتیک در عرصه ی صنعت مرغداری است.
همان طور که از نام این محصول پیدا است شکل ظاهری آن به صورت زنگوله ای است و ساختار آن به گونه ای است که آویزان است.
همچنین شایان ذکر است که این محصول تنها برای مرغ کاربرد نداشته و شکل های دیگر آن برای طیوری همچون بوقلمون مورد استفاده قرار می گیرد.

آبخوری اتوماتیک آویز

تولیدکننده آبخوری آویز یا سیفونی (زنگوله ای)

تولید آبخوری نیمه اتوماتیک زنگوله ای یکی از انواع آبخوری اتوماتیک مرغداری و نیمه اتوماتیک محسوب می گردد این آبخوری به گونه ای است که این نوع از آبخوری از سوپاپ٬ فنر٬ محفظه و بشقاب تشکیل شده است و همچنین آب لوله اصلی از طریق سوپاپ و فنر به داخل بشقاب جریان می یابد.
در آبخوری زنگوله ای با پر شدن بشقاب و افزایش وزن آن سوپاپ فنر دار باعث قطع شدن جریان آب می شود و طی گذشت زمان و با مصرف آب توسط جوجه ها وزن کاسته شده و فنر مسیر آب را باز می کند.

آبخوری سیفونی یا آبخوری جامبو از نظر بهداشتی مناسب می باشد و آلودگی کمتری نسبت به آبخوری مرغ دارد، اما هزینه آبخوری سیفونی به نسبت استفاده از آبخوری نیپل کمتر و از آبخوری های دستی گرانتر است.

برای جلو گیری از نوسانات قطع آب و توزیع یکنواخت آن نباید مدار آبخوری مستقیما به آب لوله کشی وصل شود. مخزن ذخیره آب بایستی در مکان مناسبی قرار داده شود تا در فصل سرما از یخ زدگی آن جلو گیری شود.

اتوماتیک و شبکه ای بودن آبخوری سیفونی باعث می شود براحتی دارو دادن و واکسیناسیون گله را با حل کردن در مخزن آب انجام داد.