قیمت آبخوری دستی

قیمت آبخوری دستی یکی از عمده مسائلی است که باعث فروش بسیار این محصول می شود.
آبخوری های دستی یا همان آبخوری های کله قندی شکل ظاهری آنها برای انواع طیور متفاوت است و در گنجایش های مختلف تولید و عرضه می شوند.
و این آبخوری ها از کیفیت آیده آلی برخودار می باشند و عمر مفید آنها طولانی است.

 

آبخوری کله قندی

آبخوری کله قندی که به آبخوری دستی معروف است همانطور که از نامش پیدا است تمامی عملیات های پر کردن٬ خالی کردن٬ شست و شو و همچنین ضد عفونی به صورت دستی و توسط کارگر انجام می گیرد.
یکی از نکات حائز اهمیت در این آبخوری ها مهارت کارگر است به این دلیل که توزیع نامناسب و پر نکردن به موقع آبخوری ها باعث تلفات جبران ناپذیری برای مرغداران خواهد شد.
این نوع از آبخوری یکی از پرکاربرد ترین نوع آبخوری ها در مرغداری های بومی و یا سالن های کوچک است و بیشتر در پرورش طیور به شیوه سنتی از آبخوری های دستی استفاده می کنند.

آبخوری بلدرچین

همانطور که در ابتدای مطلب نیز ذکر شد آبخوری های دستی در لیتر های مختلف تولید و عرضه می شوند که حالت معمول آن ها در گنجایش های نیم لیتری٬ یک لیتری٬ دو لیتری و ۴ لیتری در بازار موجود است.
که آبخوری های کوچکتر به آبخوری های بلدرچین مرسوم هستند و  آبخوری های دو یا یک و نیم لیتری برای بلدرچین بزرگ و یا جوجه مرغ یک روزه و نوع نیم لیتری و یک لیتری برای جوجه بلدرچین مورد استفاده قرار می گیرد که به شکل آبخوری کله قندی در سایز های کوچک تولید شده است.
همچنین شایان ذکر است که از انوع دیگر آبخوری های دستی آبخوری ۱۰ لیتری قفلی است این محصول از سری تولیدات شرکت بادرام پلاست ایت که مناسب آبدهی به مرغ های گوشتی و تخمگذار بالغ در مرغداری های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

آبخوری بلدرچین

تولیدکننده آبخوری پلاستیکی مرغداری

تولیدکننده تجهیزات پلاستیکی مرغداری در سراسر ایران بسیار است اما به هنگام خرید باید به این موضوع توجه داشت که بسیاری از تولیدکنندگان به جای استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت از ضایعات و مواد کهنه استفاده می کنند که همین امر باعث کوتاه شدن عمر مفید تجهیزات پلاستیکی در سالن های مرغداری می شود.
این تجهیزات در شامل موارد بسیاری چون دانخوری پره ای٬ تایل مرغداری٬ سبد های جوجه٬ کاسه نیپل و دیگر تجیهزات پلاستیکی که در سالن های مرغداری مورد استفاده مرغداران قرار می گیرد.
که این محصولات تولیدی شرکت بادرام پلاست در نوع خود بسیار با کیفیت بوده و تماما از مواد اولیه درجه یک تهیه و توزیع است.
نا مرغوب بودن و استاندارد نبودن تجیهزات پلاستیکی اعم از آبخوری ضرر های بسیاری را برای مرغداران به همراه دارد که یکی از این موارد خیس شدن بستر مرغ است که در صورت عدم استفاده از رول بستر مرغداری به جهت پوشش کف سالن مرغداری تلفات بسیاری را به سالن مرغداری متحمل می شود.

انواع آبخوری دستی

قیمت انواع آبخوری دستی در مقایسه با دیگر آبخوری های مرغداری بسیار ارزان تر بوده و راحت تر در دسترس مرغداران است.
قیمت این محصول با توجه به تغییرات روزانه ی مواد اولیه ی آن متغیر است به همین دلیل شرکت بادرام بستر به منزله ی سهولت در کار مشتریان خود به روز ترین تغییرات قیمت آبخوری دستی و دیگر تجهیزات پلاستیکی تولید خود را در کانال تلگرام مرغداری اعلام می کند و شما می توانید با عضو شدن در این کانال از اطلاعات آن بهره مند شوید.
علاوه بر آن خریداران محترم تجیهزات پلاستیکی مرغداری به صورت مستقیم از درب کارخانه با شماره های مشاورین فروش که در سایت درج شده است تماس حاصل نمایید و در سریع ترین زمان ممکن و با پایین ترین قیمت سفارش خود را توسط شرکت بادرام پلاست ثبت کنند.