پخش دریچه اینلت سالن مرغداری

پخش دریچه اینلت به عنوان یکی از تجهیزات و ابزارهای مهمی که در تهویه بهینه هوای سالن های مرغداری به کار گرفته می شود دارای اهمیت بالایی در بازارهای جهانی می باشد.

پخش دریچه اینلت

دریچه اینلت جایگزین مناسبی برای پنجره های آهنی قدیمی می باشد. در هنگام ساخت و تولید این دریچه ها کیفیت و مرغوبیت قطعات و مواد اولیه آن توسط کارشناسان زبده مورد بررسی قرار می گیرد تا در نهایت دریچه های مرغوب ساخته شوند. دریچه اینلت با توجه به کارایی بالایی که دارد، دارای تقاضای زیاد آن توسط مالکان سالن های مرغداران می باشد. این دریچه ها  توسط نمایندگی های شرکت های تولید کننده این محصول در سراسر کشور پخش می شوند. دریچه اینلت در واقع پنجره ای  که برای جلوگیری از ورود مستقیم هوای سرد در فصل های سرد سال اعم از زمستان به سالن هایی که در آن تعبیه شده می باشد. این دریچه ها هوای سرد را به سمت سقف سالن ها که حل تجمیع هوای گرم می باشند هدایت می کند. سپس هوای سرد با هوای گرم زیر سقفف سالن ترکیب شده و هوای معتدل به سمت سالن مرغداری جریان پیدا می کند.

پخش دریچه اینلت
Agriexpo

انواع دریچه اینلت بر اساس ابعاد

  • 30 در 60
  • 40 در 80

قیمت دریچه اینلت مرغداری

دریچه اینلت مرغداری در انواع مختلف و توسط شرکت ها و برند های تولید کننده گوناگون طراحی و تولید و روانه بازارهای جهانی می شود. این دریچه ها توسط معیارهایی اعم از جنس و نوع توسط متخصصین شرکت های تولید کننه قیمت گذاری می شوند. این قیمت ها به روز با توجه به نوسانات ارزی در حال تغییر می باشد. مشتری باید به صورت حضوری و یا برقراری ارتباط با سایت های عرضه کننده محصول از قیمت روز آن باخبر گردد.

پخش دریچه اینلت

مشتری می تواند این محصول را به دو صورت

  • عمده
  • تکی

خریداری نماید. که خرید عمده این محصول صرف هزینه کمتری  را برای مشتری در بردارد.